Kumpaan suuntaan toi teidän mielestä pyörii

Beep
Mä jo kuvittelin et toi on joku kompa, mut tuijotettiin sitä about kymmenen minuuttia miehen kanssa ja meillä pyöri ne eri suuntiin joten uskottava on että aivot sen määrää miten päin se pyörii.

Hassu fiilis kun toisella pyörii eri suuntaan kun toisella. :eek:

Mä aloin aina laskee ykkösestä ylöspäin kun se vaihto suuntaa, ja parhaimmillaan ehdin laskea yhteen kun jo vaihtoi suuntaa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Mä yritin katsoa sitä jopa väärinpäin, vain toisella silmällä, ilman laseja, läheltä kaukaa, kertolaskuja tehden, kolmannen asteen yhtälöä ratkoen, ja, aina se vaan pyörii myötäpäivään. :headwall:

Meni yöunetkin.
:LOL: :LOL: Luovuta jo, niin mäkin tein :D
 
Ei hitsi ihan oikeesti. Me taivasteltiin molemmat miehen kanssa että miten kukaan voi nähdä ton pyörivän vastapäivään. Kun se pyörii vaan koko ajan myötäpäivään. Ei voi ymmärtää miten joku voi nähdä päinvastaista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:
Ei hitsi ihan oikeesti. Me taivasteltiin molemmat miehen kanssa että miten kukaan voi nähdä ton pyörivän vastapäivään. Kun se pyörii vaan koko ajan myötäpäivään. Ei voi ymmärtää miten joku voi nähdä päinvastaista.
Minäkin tuojotin sitä aikani, laskin mielessäni laskuja ja numeroita eestakaisin, mutta ei se kääntynyt vastapäivään :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:
Ei hitsi ihan oikeesti. Me taivasteltiin molemmat miehen kanssa että miten kukaan voi nähdä ton pyörivän vastapäivään. Kun se pyörii vaan koko ajan myötäpäivään. Ei voi ymmärtää miten joku voi nähdä päinvastaista.
Samat mietteet mulla, mutta päinvastaiset :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:
Mites ne prosentit meni...yli puolet oli tunnehörhöjä ja alle 20% oli sitten noita järkityyppejä. Niin ja loput tuuliviirejä.... =)
Ja minä olisin ollut satavarma, että olen semmoinen järkityyppi, mutta nyt sekin on sitten toisin todistettu :D
 
Beep
Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:
Mites ne prosentit meni...yli puolet oli tunnehörhöjä ja alle 20% oli sitten noita järkityyppejä. Niin ja loput tuuliviirejä.... =)

Hehe, joo. Mä vaan olisin veikannut ihan sadalla prossalla että mä näkisin vain myötäpäivään ja miehellä olis vaihtunut, mutta toisinpäin meni... ei tosiaan uskois.

 
Myötäpäivään täälläkin pyörii, vaikka mitä yhtälöitä pyörittelis mielessä ja järkeviä koittais ajatella. Ja hyvin pärjäsin pitkässä matikassakin. Siis taidan olla todella, todella tunneihminen. Kai se selittää mun herkkyyden.
 
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:
Mites ne prosentit meni...yli puolet oli tunnehörhöjä ja alle 20% oli sitten noita järkityyppejä. Niin ja loput tuuliviirejä.... =)
Ja minä olisin ollut satavarma, että olen semmoinen järkityyppi, mutta nyt sekin on sitten toisin todistettu :D
No mä olen kyllä satavarmasti tunnetyyppi, mutta tota meidän ukkoa kyllä ihmettelen. Kun se eukko kieppui sillekin myötäpäivään...nimim.kahleissa insinööriin :whistle: .
 
Beep
Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:
No mä olen kyllä satavarmasti tunnetyyppi, mutta tota meidän ukkoa kyllä ihmettelen. Kun se eukko kieppui sillekin myötäpäivään...nimim.kahleissa insinööriin :whistle: .

Joo minäkin aina pitänyt miestäni sellasena matemaattisena järki-ihmisenä, mut sille pyörii vain ja ainoastaan myötäpäivään.
:eek:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Mä sain sen pyörimään myös vastapäivää, B) B) B)
Piti vain yrittää selittää Äijälle jotain samaan aikaan, kun katsois itä.

Siinä oli jo haastetta tarpeeksi. :xmas:
Kyllä minunkin pitää sitten vielä yrittää, koitan vaikka katsoa uutisia samalla :D
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Ihan selkeesti myötäpäivään. :D

Ei perskatti, se vaihtoi suuntaa!!!! :eek:

Ja mikä oudointa, ukon kanssa tuijotettiin sitä yhtä aikaa ja se väitti, että myötäpäivään ja mä voin vannoa, että vastapäivään. :LOL:
Samoin meillä! Minä intän et vaihtoi se suuntaa ja mies väittää että pyörii myötäpäivään! Ihme et välillä skitso olo...
 

Yhteistyössä