Mistä vaimo basistille :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen basisti. Olen käynyt varmaan sadoilla treffeillä. Ulkonäköäni on kehuttu. Luennetakin.
Kun kerron ammattini, basisti, homma tyssää ja naisilla samantein ilmenee kiire jonnekkin tms. :(

Miksi basisti ei kelpaa kelleen? :(

Ihan en osta tuota väitettäsi naisten karkuunjuoksemisesta sen takia, koska basisti. Ellei sitten hälytyskellot soi sen takia, koska miljuunat bändärit/keikkaruusut?

Voi tulla erilaisia väritettyjä ajatuksia/kliseitä
Keikkailee, ei säännöllisiä työaikoja, yötyötä, ei säänn. tuloja. naiset ovat perään, voi olla pettäjä luonteeltaan, alkoholi ja huumeet ehkä piireissä yleistä, epäluotettava.

Surullisen hauska ketju! Ihan en usko että pelkkä soitin tässä nyt on kynnyskysymyksenä vaikkakin eipä basistit yleensä halutuimpia ole...
Kirjoitin Googleen sanan basisti. Jossain otsikossa lukee, että Beatles Paul on maailman paras basisti. Kauan sitten nollaluvun alussa kuuntelin keittiön ikkunastani, kun Paul lauloi Yesterdayn stadionilla. joten urbaani legenda basisteista lienee vain vitsi.
Toinenkin muisto pulpahti mieleen vastaavasta vitsistä.
Sisareni miehen veli soitti kuuluisassa kotimaisessa bändissä. Olin viikonvaihteen lapsuuskodissani, ja bändi oli majoittunut opiskelijahuoneeseeni. Heillä oli kuulema ollut hyvin hauskaa isosiskoni perheen vieraina. Paljon tarinoita olisi kerrottavana, mutta tällä palstalla vihataan paljon elämää kokeneita kirjoittajia.
Opin hetki sitten Ylen aamusta politiikan toimittaja Eeva Lehtimäeltä mukavan sana höpsähtely. Pidän höpsähtelystä.

Surullisen hauska ketju! Ihan en usko että pelkkä soitin tässä nyt on kynnyskysymyksenä vaikkakin eipä basistit yleensä halutuimpia ole...
Se varmaan johtuu siitä että heidän soittoaan ei varsinaisesti erota sieltä ja ikäänkuin siellä pystyisi soittotaidotonkin esiintymään. Onhan niitä tietysti joitain kappaleita jossa basistikin vetää sooloa. Heistä hän on myös tehty paljon vitsejä, tuskin bändin muiden instrumenttien soittajista.

Se varmaan johtuu siitä että heidän soittoaan ei varsinaisesti erota sieltä ja ikäänkuin siellä pystyisi soittotaidotonkin esiintymään. Onhan niitä tietysti joitain kappaleita jossa basistikin vetää sooloa. Heistä hän on myös tehty paljon vitsejä, tuskin bändin muiden instrumenttien soittajista.
Skrollasin tällä viikolla esiin vuoden vanhan videon kotikirkkoni musiikki-illasta. Mies soitti tilaisuudessa pieniä puhaltimia pianon säestyksellä. Huomasin seurakuntalehdestä, että hän taas esiintyy kirkoissa. Yle Areenalla on Radion sinfoniaorkestein 100 v. ohjelma kotimaisten elokuvien musiikista. Kelasin videon ja laitan sen myöhemmin soimaan. Tapasin nuorena miehen, joka soitti orkesterissa. Musiikki on ihanaa, mutta ammattina kuluttava. Olen aina pysynyt visusti erossa muusikoista. Ehkä tunne on aina ollut molemminpuolinen.

Yhteistyössä