N
Nainen25v
Vieras
Olen siis 25-vuotias nainen. Olen pudottanut painoani huhtikuun 2014 jälkeen 24 kiloa. Aion pudottaa vielä viisi kiloa, sillä painoindeksini on tällä hetkellä 23,4 (160cm/60kg). Olen aina ollut perusluonteeltani iloinen, onnellinen ja tyytyväinen. Ylipainoni, vaikka sitä roimasti olikin, ei haitannut minua missään muualla kuin vaatekaupassa. Päätin huhtikuussa vaateostosreissun jälkeen laihtua, jotta saisin haluamani kauniit vaatteet ostettua, minkä lisäksi ajattelin, että jos joskus haluan lapsia, on se laihempana turvallisempaa. Nyt, 24 kiloa kevyempänä, olen todella surullinen, katkera ja onneton. Kun katson itseäni peilistä, näen tietenkin, että olen laihtunut, mutta mielestäni olen rumempi kuin koskaan aiemmin. Lisäksi näytän edelleen paksulta, joten ihan kamalaa ajatellakin, että kuinka paksulta näytin lihavana. Jotenkin omaa lihavuutta ei vain silloin huomannut niin hyvin. Tällä hetkellä siis vihaan ulkonäköäni, vaikka juuri laihtumisen pitäisi saada minut tuntemaan itseni kauniimmaksi, ainakin lehtien tms. mukaan. Minulla ei nahka roiku tai mitään, joten syytä itseinhoon ei periaatteessa ole. Onko kukaan kokenut vastaavaa itseinhoa laihtumisen jälkeen?
Lisäksi elämässäni on uusi ongelma, nimittäin miessuhteet. Lihavana seurustelin muutaman kerran vakavasti vuosien ajan ja olin rakastunut. Ennen ympärilläni pyöri mukavia, tavallisia ja rehtiä miehiä, joiden kanssa oli hauskaa, turvallista ja mukavaa. Nyt minua iskevät miehet ovat kieltämättä paremman näköisiä, mutta valitettavasti he eivät luonteeltaan päätäni huimaa, vaan he ovat usein itsekkäämpiä, pelaavat tunteillani, tarvitsevat itsetuntoihinsa pönkitystä ja ylipäätään elävät kehuilla. Valitettavasti ne tavalliset miehet eivät enää lähesty minua, joten olen käynyt treffeillä suomeksi sanottuna vain todellisten idioottien kanssa, joilla on kyllä hieno auto. Miten löydän kunnon miehen? Ennen en todellakaan kärsinyt tällaisesta ongelmasta!
Nyt muistelen siis kaiholla aikaa, jolloin olin lihava. Yksin ollessani olen nykyään itkuinen, surullinen ja lannistunut. En todellakaan odottanut tätä laihtumiselta. Onko kenelläkään tällaisia kokemuksia? Aina saa vain lukea onnesta ja upeasta elämästä laihtumisen jälkeen, mutta minulle kävi päinvastoin.
Lisäksi elämässäni on uusi ongelma, nimittäin miessuhteet. Lihavana seurustelin muutaman kerran vakavasti vuosien ajan ja olin rakastunut. Ennen ympärilläni pyöri mukavia, tavallisia ja rehtiä miehiä, joiden kanssa oli hauskaa, turvallista ja mukavaa. Nyt minua iskevät miehet ovat kieltämättä paremman näköisiä, mutta valitettavasti he eivät luonteeltaan päätäni huimaa, vaan he ovat usein itsekkäämpiä, pelaavat tunteillani, tarvitsevat itsetuntoihinsa pönkitystä ja ylipäätään elävät kehuilla. Valitettavasti ne tavalliset miehet eivät enää lähesty minua, joten olen käynyt treffeillä suomeksi sanottuna vain todellisten idioottien kanssa, joilla on kyllä hieno auto. Miten löydän kunnon miehen? Ennen en todellakaan kärsinyt tällaisesta ongelmasta!
Nyt muistelen siis kaiholla aikaa, jolloin olin lihava. Yksin ollessani olen nykyään itkuinen, surullinen ja lannistunut. En todellakaan odottanut tätä laihtumiselta. Onko kenelläkään tällaisia kokemuksia? Aina saa vain lukea onnesta ja upeasta elämästä laihtumisen jälkeen, mutta minulle kävi päinvastoin.