Moikka, täällä yksi utelias mukana, 5+2 viikkoja ja ensimmäistä odotellaan!
Vielä ihan salaista, niin kiva lukea muista, jotka samoilla viikoilla 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Joo näin voisi varmaan toimiaKiva! Onko kellään ehdotuksia siitä miten edetään ryhmän perustamisessa? Viimeksi yksi henkilö perusti salaisen ryhmän, jota ei voinut löytää tai nähdä muut ja johon hän sitten lisäsi kaikki (myöhemmin tuli muitakin lisääjiä). Ryhmä oli hyvin yksityinen, mikä oli kiva. Oisko tällainen tapa ok? Silloin siis yksityisviestillä laitettiin nimi tälle perustajalle, joka sitten etsi ja pyysi kaveriksi fb:ssä ennen lisäämistä. Muistan, että itseä ensin vähän hirvitti lähettää edes se nimitieto täällä jollekinmutta siis ryhmä oli ihanaa
Täällä on täysin oireeton alkuraskaus vielä menossa niin itse vielä hetken voisin odotella, ainakin varhaisultran yli, ennen kuin asiaa viitsin edistää![]()
Katotaan jos ei innokkaita ilmaannu niin voisin kai perustaaJoo näin voisi varmaan toimiaOlisko joku innokas perustamaan?
Ja tämä olin jälleen minä.Katotaan jos ei innokkaita ilmaannu niin voisin kai perustaa
Täällä pyörähti viikonloppuna rv 6+. Väsymystä alkaa olla enemmän ilmassa.. mites muilla? Loppuviikosta ois myös varhaisultra, vähän alkaa jo jännittää