K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mua kiinnostaa näin ketjun ulkopuolisena henkilönä teidän iät? Ei kukaan alle 70v. käytä sanoja pölvästi, pösilö, vintti jne. Alkava Alzheimerin tauti saa nähtävästi iäkkäät naiset kuvittelemaan suhteita ja seksiä nuorten miesten välille vai mikä tämän takana on.

Sovittelin eilen huvikseni vinon pinon vaatteita Prismassa, oli aika yllätys kun jopa S-koon farkkushortsit mahtuivat päälle, mutta toi tosin riippuu merkistä. Sen tiiän. Mutta ilmeisesti minun projekti on edennyt kuitenkin. Ostin vaan pelkän vyön noista, koska farkuthan on roikkunut jo pidemmän aikaa.

Joku vajakki kuvittelee olevansa noheva kun tarttuu johonkin täysin epäoleelliseen kohtaan kommentissa (vintti) ja alkaa jankata siitä vaikka argumentit häviää realiteeteille heti 🤣
Kannattaako tällainen tarttuminen?
Ohis. Kannattaa. On kiva seurata miten iäkkäät naiset hermostuvat, kun heidän 60 luvulla rakennettuja ja tekniikkansa puolesta vanhentuneita talojaan arvostellaan asiantuntevasti. Eikä sanaa vintti tosiaan käytä kukaan alle 50-vuotias.

Sovittelin eilen huvikseni vinon pinon vaatteita Prismassa, oli aika yllätys kun jopa S-koon farkkushortsit mahtuivat päälle, mutta toi tosin riippuu merkistä. Sen tiiän. Mutta ilmeisesti minun projekti on edennyt kuitenkin. Ostin vaan pelkän vyön noista, koska farkuthan on roikkunut jo pidemmän aikaa.
Ainiin ja sit vein ton yhden edesmenneen mummoni kellon lyhennykseen ja pariston vaihtoon, tuli ihan täydellinen ja sopii loistavasti nyt omaan ranteeseen. Plus on silleen juhlavampi et ei ole ranteessa aina toi Applen kello.

Yhteistyössä