V
vierailija
Vieras
No ei yhtään ketään. Ei ole kukaan mies sanonut sellaista.ketä hän uskoo kiusaavansa? Eihän toi ole ärsyttänyt edes Kekää.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No ei yhtään ketään. Ei ole kukaan mies sanonut sellaista.ketä hän uskoo kiusaavansa? Eihän toi ole ärsyttänyt edes Kekää.
Se KK ja B shippari on mies, joka tykkää kiusata naisia. Paljasti discordissa sen.
Kyllä pystyi.KK ja K Amerikassa on täyttä ficcimatskua, jos oisin shippaaja. Ei sitä voinut olla huomaamatta vaikka K:n musaan ja esityksiin keskityin pääasiassa.
Niin siis siltä se minustakin näytti, mutta osa on kommentoinut ihan vakavissaan, että K käytti siinä luontevaa nimitystä, jolla kutsuu Bojania muutenkin.Mä kerron: toi on showta. Ei sitä ole kovin vaikea sitä tajuta. Ystäviä toki.
Kieltämättä B ja KK tuli hyvin juttuun Porvoossa. Viettivät tosi paljon aikaa kahdestaan. Vaikka heillä on kemiaa ja juttu luisti, niin kannattaa muistaa se, että he ovat heteroita. Turha kuvitella muuta.
En kyl yhtään ihmettele, et kuvaaja-K:n perässä on homomiehiä mut ei he häntä kyl kenellekään parita kuin läpällä.Ai homo. Ei homot yleensä kyllä käytä aikaa naisten kiusaamiseen, heillä on kiehtovampaakin ajanvietettä. Nyt kuulostaa trollilta.
Mistä sä tiedät onko ne kommentoinut vakavissaan? Ehkä sä et vaan tunnista kommentoinnin sävyjä?Niin siis siltä se minustakin näytti, mutta osa on kommentoinut ihan vakavissaan, että K käytti siinä luontevaa nimitystä, jolla kutsuu Bojania muutenkin.
Jos se on samaa tasoa kuin X:ssä, niin ei voi ottaa vakavasti.Ei kyl pidä paikkaansa. Se B/K ihastelu ja shippaus tapahtuu discordin ryhmissä, täällä kompostissa on vain pari yksinäistä sutta.
Itse huomasin Karimin, koska hän on niin kaunis ja hiukan salamyhkäinen. Sama huumori Kärtsän kanssa.
Siinä videossa myös juttelevat ja naureskelevat keskenään, mut fanit tarkkailee et mitä he puuhaavat ja kenen kanssa viettävät aikaa. Jos olet vain B/K shippiin keskittyvistä paikoissa ja se on ainoa asia, mikä sua kiinnostaa, niin sulta menee 99% kaikesta ohi.Siis miten keksitty "viettivät aikaa kahdestaan" Ei oo kuin yhdessä ryhmäkuvassa
Koska näin heidät useasti Porvoossa. Kävelivät kadulla ihan avoimesti sekä ihmisjoukossa ainakin alkuillasta.
Koska näin heidät useasti Porvoossa. Kävelivät kadulla ihan avoimesti sekä ihmisjoukossa ainakin alkuillasta.
No hohhoijaa, edes X:ssä ei puhuta mitään tälläisiä, ja siellä kyllä osataan kanssa parituksien väännöt.Siinä videossa myös juttelevat ja naureskelevat keskenään, mut fanit tarkkailee et mitä he puuhaavat ja kenen kanssa viettävät aikaa. Jos olet vain B/K shippiin keskittyvistä paikoissa ja se on ainoa asia, mikä sua kiinnostaa, niin sulta menee 99% kaikesta ohi.
Täähän se on. Ihmisiltä menee 90% kaikesta ohi, kun he keskittyvät vain yhteen asiaan tai huomioivat vain tietyt asiat. En ole kiinnostunut yhtään Käärijästä, mut nyt kun katson vanhoja klippejä Dzejlasta ja Jakovista niin heidän rakkaus on ihan nähtävissä. En ole halunnut huomata sitä ennen tai sitten en ole katsonut niin tarkkaa.Multa meni totta puhuen kaikki tää ohi silmien koska höyrysin vaan bb/K yhteiskontentista. (Ja oli kyllä mistä höyrytäkin, kuten se tiktok jossa kärpyn boksereissa, no, tapahtuu jotain)
Mut nyt kiinnostaa ja harmi ku missasin
Prkrle NYT tuli se fomo sitten.Koska näin heidät useasti Porvoossa. Kävelivät kadulla ihan avoimesti sekä ihmisjoukossa ainakin alkuillasta.
"Rakkaus"? Tuossa vaiheessa vasta ihastuminen.Täähän se on. Ihmisiltä menee 90% kaikesta ohi, kun he keskittyvät vain yhteen asiaan tai huomioivat vain tietyt asiat. En ole kiinnostunut yhtään Käärijästä, mut nyt kun katson vanhoja klippejä Dzejlasta ja Jakovista niin heidän rakkaus on ihan nähtävissä. En ole halunnut huomata sitä ennen tai sitten en ole katsonut niin tarkkaa.
Itse en käy missään paritus paikoissa, koska olen sitä mieltä että B on hetero. Olen sellaisissa ryhmissä, missä fanit jakavat toisilleen tietoa. Faktaa se kuitenkin on että B ja KK viettäneet aikaa yhdessä.No hohhoijaa, edes X:ssä ei puhuta mitään tälläisiä, ja siellä kyllä osataan kanssa parituksien väännöt.
En minä tiedä Bn ja KKn suhteen laatua, mutta B on juuri eronnut Dzstä ja kärsii sydänsuruista. Tiskin on heti mielessä uusi suhde. Sitäpaitsi ei minulla ole syytä heidän olettaa olevan muuta kuin heteroita.
Itse sanoisin että vahvasti näkyy rakastuminen."Rakkaus"? Tuossa vaiheessa vasta ihastuminen.
Sulle nyt algoritmi ei varmaan muuta syötä kuin BK:ta.No hohhoijaa, edes X:ssä ei puhuta mitään tälläisiä, ja siellä kyllä osataan kanssa parituksien väännöt.
Mikähän se syy on?Mulla on syytä olettaa että toinen on vähintään bi.
Missä ja milloin kk/b on hengannu yhdessä? Eurodisko, karneval, Porvoo? Oliko aikasemmin
No eihän ole, eivät ainakaan kaksin missään, niin selkeästi keksitty juttu.Itse en käy missään paritus paikoissa, koska olen sitä mieltä että B on hetero. Olen sellaisissa ryhmissä, missä fanit jakavat toisilleen tietoa. Faktaa se kuitenkin on että B ja KK viettäneet aikaa yhdessä.