K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kerropas nyt, millaista karusellia nyt on pyöritetty ja millä ajalla. Ihan todistettavasti K on ollut Thaikkuloman jälkeen pääasiassa ulkomailla ja Suomessa tehnyt töitä ensin Areena-konserttia varten. Sit oli se lyhyt loma. Sen jälkeen on taas vetänyt pelkää keikkaa ja reissannut ulkomailla. Nyt keikkaputken päätteeksi olisi voinut valita naisten pyörittelyn, mutta valitsikin Tuska-festarit ja sitten keikkamatkan Tukholmaan. Mietipä sitä.
Turha Kta on puolustella, tekee mitä tekee ja saakin tehdä. Thaikuissa oli se blondi ja Rhodoksella tumma influ. Ja mistä me tiedetään, oliko Jenkeissä jotain sutinaa. Ei kai se kellekään mitään loppuelämän suhdetta lupaa.

Turha Kta on puolustella, tekee mitä tekee ja saakin tehdä. Thaikuissa oli se blondi ja Rhodoksella tumma influ. Ja mistä me tiedetään, oliko Jenkeissä jotain sutinaa. Ei kai se kellekään mitään loppuelämän suhdetta lupaa.
En minä puolustele. Täällä nyt vaan keksitään ihan omia juttuja karuselleista ja usean naisen pyörityksestä ilman mitään todisteita. Kukaan ei ole väittänyt, etteikö olis tapailua. Sehän on ihan normaalia.

Thaikujutun laadusta nyt en menis sanomaan mitään, mutta ihan sama. Jenkeissä tekivät koko ajan töitä, joten epäilen suuresti.

Taitaa olla, että B ei tiennyt olevansa sinkku ennen eilistä. Luultavasti olisi edelleen "onnellisesti suhteessa", ellei tuota julkaisumokaa olisi tapahtunut.
Jep. Näin luulen myös. B ei reagoi kovin tunnepitoisesti, ellei ole tullut yllätettyä. Ja koska B:n lähipiiri (sisko, JO, K) edelleen seuraavat Dz:aa, niin selvästi eivät ole ihan tietoisia, miten tulisi suhtautua ja onko Dz todella menneisyyttä.

Miten se J:n julkaisu on muka moka? Tahallaan postasi venekuvan. Vai postaatteko itse usein vahingossa instaanne jotain?
En postaa mitään instaan, mutta BFF podissa juuri keskustelivat näistä vahinkotykkäyksistä ja vahinkopostauksista, joita ovat laittaneet, joten ei se vaikuta kovin harvinaiseltakaan. Neljä vaikuttajaa (Sauli Koskinen, Olga, Selen ja Emjeni) ovat kukin tehneet omat mokansa, niin miksei sitten yksi kroaatti voisi erehtyä.

Henkilökohtaisesti olen kyllä sitä mieltä, että taisi tahallaan irrottaa Dz:n suhteesta, kun ei jaksanut olla piilotettu. Jakovia on kuvattu erittäin kunnianhimoiseksi ja ylimieliseksi, joten sopisi kuvaan hyvin, että haluaa näyttää kaapin paikan.

Taitaa olla suhde tähän jakoviin jatkunut jo pitempään ja intensiivisenä kun neiti-täydellinen-meikki-hienohelma oli niin rennosti videolla täysin ilman meikkiä ja melkein tunnistamattonana. Ei olis noin laittamattomana jos olisivat vasta alkaneet tapailla..just saying..

Yhteistyössä