V
vierailija
Vieras
Noh. Kerropa se miten se karuselli pyörii, kun aikaa ei juuri ole. Haluan tietää. Anna tulla.Voi naiiviuden naiivius
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Noh. Kerropa se miten se karuselli pyörii, kun aikaa ei juuri ole. Haluan tietää. Anna tulla.Voi naiiviuden naiivius
Turha Kta on puolustella, tekee mitä tekee ja saakin tehdä. Thaikuissa oli se blondi ja Rhodoksella tumma influ. Ja mistä me tiedetään, oliko Jenkeissä jotain sutinaa. Ei kai se kellekään mitään loppuelämän suhdetta lupaa.Kerropas nyt, millaista karusellia nyt on pyöritetty ja millä ajalla. Ihan todistettavasti K on ollut Thaikkuloman jälkeen pääasiassa ulkomailla ja Suomessa tehnyt töitä ensin Areena-konserttia varten. Sit oli se lyhyt loma. Sen jälkeen on taas vetänyt pelkää keikkaa ja reissannut ulkomailla. Nyt keikkaputken päätteeksi olisi voinut valita naisten pyörittelyn, mutta valitsikin Tuska-festarit ja sitten keikkamatkan Tukholmaan. Mietipä sitä.
Saisko tähän vastausta myös-Niin. Koska mummot ei taida tietää sitä meemiä, joka on esim Kärtsälle tuttu. Vai miten ihmeessä toi Riesen -Kinder yms . siihen biisiin joutui?
Miksi? Onko ne Jakovin faneja? Koska en yhtään ymmärrä, ketkä kannattavat tuollaista käärmettä.
Silti kaikessa sua parempi, sekö niin kiristääkin?Et oo kyllä kaukana mummoiästö itsekään jos tuollaisia muistat![]()
En minä puolustele. Täällä nyt vaan keksitään ihan omia juttuja karuselleista ja usean naisen pyörityksestä ilman mitään todisteita. Kukaan ei ole väittänyt, etteikö olis tapailua. Sehän on ihan normaalia.Turha Kta on puolustella, tekee mitä tekee ja saakin tehdä. Thaikuissa oli se blondi ja Rhodoksella tumma influ. Ja mistä me tiedetään, oliko Jenkeissä jotain sutinaa. Ei kai se kellekään mitään loppuelämän suhdetta lupaa.
Eihän heillä ole välttämättä mitään tietoa Bojanista.
Pahat ihmiset voittavat aina.
Thaikujutun laadusta nyt en menis sanomaan mitään, mutta ihan sama. Jenkeissä tekivät koko ajan töitä, joten epäilen suuresti.Turha Kta on puolustella, tekee mitä tekee ja saakin tehdä. Thaikuissa oli se blondi ja Rhodoksella tumma influ. Ja mistä me tiedetään, oliko Jenkeissä jotain sutinaa. Ei kai se kellekään mitään loppuelämän suhdetta lupaa.
Taitaa olla, että B ei tiennyt olevansa sinkku ennen eilistä. Luultavasti olisi edelleen "onnellisesti suhteessa", ellei tuota julkaisumokaa olisi tapahtunut.Jos B ja Dz olivat yhdessä konserttipäivänä, ero tapahtui vasta sen jälkeen. Jakovin julkaisema video veneestä on kova läimäys Bojanin kasvoille.
Jep. Näin luulen myös. B ei reagoi kovin tunnepitoisesti, ellei ole tullut yllätettyä. Ja koska B:n lähipiiri (sisko, JO, K) edelleen seuraavat Dz:aa, niin selvästi eivät ole ihan tietoisia, miten tulisi suhtautua ja onko Dz todella menneisyyttä.Taitaa olla, että B ei tiennyt olevansa sinkku ennen eilistä. Luultavasti olisi edelleen "onnellisesti suhteessa", ellei tuota julkaisumokaa olisi tapahtunut.
En postaa mitään instaan, mutta BFF podissa juuri keskustelivat näistä vahinkotykkäyksistä ja vahinkopostauksista, joita ovat laittaneet, joten ei se vaikuta kovin harvinaiseltakaan. Neljä vaikuttajaa (Sauli Koskinen, Olga, Selen ja Emjeni) ovat kukin tehneet omat mokansa, niin miksei sitten yksi kroaatti voisi erehtyä.Miten se J:n julkaisu on muka moka? Tahallaan postasi venekuvan. Vai postaatteko itse usein vahingossa instaanne jotain?
On varmaan ollut tarkoitus julkaista joku muu merivideo tai kuva mutta valinnut galleriasta väärän.Miten se J:n julkaisu on muka moka? Tahallaan postasi venekuvan. Vai postaatteko itse usein vahingossa instaanne jotain?
K who?Jep. Näin luulen myös. B ei reagoi kovin tunnepitoisesti, ellei ole tullut yllätettyä. Ja koska B:n lähipiiri (sisko, JO, K) edelleen seuraavat Dz:aa, niin selvästi eivät ole ihan tietoisia, miten tulisi suhtautua ja onko Dz todella menneisyyttä.
J who?Miten se J:n julkaisu on muka moka? Tahallaan postasi venekuvan. Vai postaatteko itse usein vahingossa instaanne jotain?
Mulle syntyi tunneside kun näin K tunnetynnyrit UMK lavalla. Sen jälkeen se oli menoa.Tunneside voi syntyä, kun kaksi isoa tunnetynnyriä paljastautuvat pienen topin alta
Tässä saagassa postailee molempien lähipiiri.Miten se J:n julkaisu on muka moka? Tahallaan postasi venekuvan. Vai postaatteko itse usein vahingossa instaanne jotain?
Ei, mut sä ootTuota noin, en minä sitä biisiä ole kirjoittanut. Se mainos + meemi on tuttu Kärtsälle. Onkos hän sitten mummo?
Jakohihna.Voitteko jatkossa käyttää kokonimeä tai jotakin lyhennettä Jakolevista tai mikä se nimi nyt onkaan. Täällä menee J:t sekaisin, kun jotkut lyhentää Jeren J:ksi. Olisko Jako vaikka?
Ei.Voitteko jatkossa käyttää kokonimeä tai jotakin lyhennettä Jakolevista tai mikä se nimi nyt onkaan. Täällä menee J:t sekaisin, kun jotkut lyhentää Jeren J:ksi. Olisko Jako vaikka?