K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jodelissa tieto, että K on käynyt Joostin keikalla. Trafik ja Mass Destruction on vedetty. Hyvinkäällä Vauhti Kiihtyy- festareilla alkaa oma keikka klo 23 eli on tämän päivän pääesiintyjä. Vesala, Poets of Fall, Elastinen, Klamydia ja monta muuta ennen Kärtsää.
Sillä on kyllä ollut kiireinen viikko. Toivottavasti saa pari päivää rauhassa hengähtää.
 
Tylsää aikaa tää Käärijän kotimaan tahkoaminen. Samat puhkikuluneet jutut, mustat silmäpussipussit, känniset amis-opiskelijat ja mamma-Veeti-kaksikot huutamassa jee jee. Ja 50 min tuli täyteen seuraava mesta.

Ihanaa piristystä nää Allsongit yms
 
Omituista, että että samalla haukut Kärtsää. He arvostavat toisiaan ja pitävät toistensa puolia ja aivan ilmeisesti myös tykkäävät toistensa tavasta tehdä musiikkia, kun ovat näinkin tiivistä yhteyttä pitäneet ja collabeita tehneet.
Olipa iso haukku, kun mainitsen vaan et Käärijän biiseihin verrattuna Joostilla on parempia, tietty oon ollut molempien keikalla, jotta näin voin sanoa. Areenalla vain tosin joksujen takia.
 

Yhteistyössä