K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jodelissa tieto, että K on käynyt Joostin keikalla. Trafik ja Mass Destruction on vedetty. Hyvinkäällä Vauhti Kiihtyy- festareilla alkaa oma keikka klo 23 eli on tämän päivän pääesiintyjä. Vesala, Poets of Fall, Elastinen, Klamydia ja monta muuta ennen Kärtsää.
Sillä on kyllä ollut kiireinen viikko. Toivottavasti saa pari päivää rauhassa hengähtää.
 
Tylsää aikaa tää Käärijän kotimaan tahkoaminen. Samat puhkikuluneet jutut, mustat silmäpussipussit, känniset amis-opiskelijat ja mamma-Veeti-kaksikot huutamassa jee jee. Ja 50 min tuli täyteen seuraava mesta.

Ihanaa piristystä nää Allsongit yms
 

Yhteistyössä