K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Söpö kuva blondina tuo eka
 
60-vuotias ei ole vanhus. Voi luoja nyt sentään. Moni todellakin haluaa olla ihan normaalisti töissä ja jotkut haluaa tehdä töitä vielä vaikka olis eläkkeelläkin.
Missä on sanottu, että ois vanhus, toope? Suurin osa aivot omaavista ihmisistä ei enää halua olla tuossa iässä töissä, jos saisi valita. Moni ei halua olla nuorempanakaan. Vain tyhmimmät, joiden on pakko.
 

Yhteistyössä