Similar threads paljasti Kilttiksen olevan katkera ja ex-naistensa (ex-vaimo & himoitsemansa nuorempi käly) jättämä katkera hylkiö joka nyt maalittaa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kts Lispen kommentti

Setis ei pystyisi nylkemään mitään nisäkästä - Kilttis nauttii siitä ja mässäilee kuvottavilla sadistisilla sanakuvailuilla kun lyö omaa kania naamaan vasaralla ja miltä se sitten näyttää (sairaallosta tekstiään en halua toistaa)

Setis kohtaa ihmiset positiivisella asenteella - Kilttis kohtaa/muistelee vainoharhaisesti ex- opiskelijakavetit, työkaverit, naapurit, kaupan kassat ja esimiehet jne. ”Kaikki” puhuu pahaa hänestä… 🙄
 
Ettei vaan olis se pyöräilypöljä joka alvariisaa läähättää mun perään. Kevät/kesä tulee ja kohta alkaa taas kosiskelut telttaretkille! Pitäs kumit ostaa ja sillee!🙄
Olen yrittänyt karistaa tätä ukkoa jo vuosia! Harmi kun ei aina heti huomaa kuka on kyseessä kun tämä kirjoittelee harmaana yleensä. Tulee näin joskus kirjoiteltua tämän kanssa!😞

Yritin viime kerralla toista taktiikkaa päästä tästä eroon mutta mönkään meni sekin yritys!

——————

Tuo oli Lispen kommentti hänen vainoojastaan, epäilee ainoastaan kiltistä
 
Juu, sinähän ole täällä solvauksinesi vain levittämässä hyvää mieltä. Sinun jutuistasi on muuten alkanut aina selvemmin kuultaa jonkinlainen lahkolaisuus. Onkos echo saanu käännytettyä sinut porukoihinsa?
Olen aina avoimeksi kirjoittanut olevani körtti eli herännäinen. Outoa jos viestieni jatkuvana kyttääjänä et ole sitä aiemmin huomannut.
Vihaat kristinuskoa ja muitakin uskontoja ja elämänkatsomuksia.
Skippaa viestini yli niin et saa päänsärkyä.
 
Olen aina avoimeksi kirjoittanut olevani körtti eli herännäinen. Outoa jos viestieni jatkuvana kyttääjänä et ole sitä aiemmin huomannut.
Vihaat kristinuskoa ja muitakin uskontoja ja elämänkatsomuksia.
Skippaa viestini yli niin et saa päänsärkyä.
Voi kyseisiä reppanoita.


”Liikkeen näkemykset perustuvat luterilaiseen oppiin ja korostavat niin sanottua alatien kristillisyyden uskonasennetta, jonka mukaan ihminen on kelvoton ja raadollinen: pelastuksessa kaikki tulee Jumalalta. Paavo Ruotsalainen katsoi, ettei ihmisellä ole tarkkaa tietoa siitä, miten elää Jumalan tahdon mukaan.”

Onhan sekin kieltämättä hankalaa tietää mikä on milloinkin ja minkäkin satuolennon tahdon mukaista 😂
 
Linkki ei tullutkaan läpi mutta pitää katsoa sellainen otsikko kuin

Setis vs kilttis​

Kilttis hermostui kun näki näitä osuvia vertailuja ja alkoi maalittaan ihan urakalla

Setis ei pystyisi nylkemään mitään nisäkästä - Kilttis nauttii siitä ja mässäilee kuvottavilla sadistisilla sanakuvailuilla kun lyö omaa kania naamaan vasaralla ja miltä se sitten näyttää (sairaallosta tekstiään en halua toistaa)

Setis kohtaa ihmiset positiivisella asenteella - Kilttis kohtaa/muistelee vainoharhaisesti ex- opiskelijakavetit, työkaverit, naapurit, kaupan kassat ja esimiehet jne. ”Kaikki” puhuu pahaa hänestä… 🙄
 
Ettei vaan olis se pyöräilypöljä joka alvariisaa läähättää mun perään. Kevät/kesä tulee ja kohta alkaa taas kosiskelut telttaretkille! Pitäs kumit ostaa ja sillee!🙄
Olen yrittänyt karistaa tätä ukkoa jo vuosia! Harmi kun ei aina heti huomaa kuka on kyseessä kun tämä kirjoittelee harmaana yleensä. Tulee näin joskus kirjoiteltua tämän kanssa!😞

Yritin viime kerralla toista taktiikkaa päästä tästä eroon mutta mönkään meni sekin yritys!

——————

Tuo oli Lispen kommentti hänen vainoojastaan, epäilee ainoastaan kiltistä
Ja toinen

Muistan tuon satulanuuhkijan oudot jutut, on kyllä tuokin yhteys käynyt mielessä…

Kaikki on aina häntä ”vastaan”. Ja myöhemmin myös ”vaimoa ja kälyäkin” vastaan.

Joku totaalisen syrjäytynyt susityyppi kyllä kyseessä, nyt kun kevättä on jo ilmassa, niin maanisuus tappoi luovuuden ja elää punkan pohjalla peitto korviensa päällä.
 
Voi kyseisiä reppanoita.


”Liikkeen näkemykset perustuvat luterilaiseen oppiin ja korostavat niin sanottua alatien kristillisyyden uskonasennetta, jonka mukaan ihminen on kelvoton ja raadollinen: pelastuksessa kaikki tulee Jumalalta. Paavo Ruotsalainen katsoi, ettei ihmisellä ole tarkkaa tietoa siitä, miten elää Jumalan tahdon mukaan.”

Onhan sekin kieltämättä hankalaa tietää mikä on milloinkin ja minkäkin satuolennon tahdon mukaista 😂
Pieru-Petrin satuolennot elävät hänen väkevissä suolikaasuissaan ja ulosteissaan kuin Tuhannen ja yhden yön satujen kannun henki.
 
Pieru-Petrin satuolennot elävät hänen väkevissä suolikaasuissaan ja ulosteissaan kuin Tuhannen ja yhden yön satujen kannun henki.
Ilmavaivoihin ja turvotukseen tehoavat parhaiten apteekin itsehoitolääkkeet, joiden vaikuttavana aineena on simetikoni tai dimetikoni. Nämä lääkkeet rikkovat suolistokaasujen muodostamia kuplia, mikä helpottaa kaasun poistumista ja lievittää kipua.

👵🏻 on hyvä ja käy ostamassa niitä tänään kun et mistään muusta osaa enää puhuakaan

Terv 🧑🏻‍⚕️
 
Ilmavaivoihin ja turvotukseen tehoavat parhaiten apteekin itsehoitolääkkeet, joiden vaikuttavana aineena on simetikoni tai dimetikoni. Nämä lääkkeet rikkovat suolistokaasujen muodostamia kuplia, mikä helpottaa kaasun poistumista ja lievittää kipua.

👵🏻on hyvä ja käy ostamassa niitä tänään kun et mistään muusta osaa enää puhuakaan

Terv 🧑🏻‍⚕️
Pieru-Petri on aiemminkin esiintynyt Tohtorina.
Tee lista alapersoonistasi. Miksi et enää päivitä palstalle Sannan uusimpia kuulumisia? Missä maassa hän tapasi Hillaryn? Oliko Italia vai joku muu maa?
 
Pieru-Petri on aiemminkin esiintynyt Tohtorina.
Tee lista alapersoonistasi. Miksi et enää päivitä palstalle Sannan uusimpia kuulumisia? Missä maassa hän tapasi Hillaryn? Oliko Italia vai joku muu maa?
Tiedoksenne teille tuntemattomasta asiasta:

”Huumori on leikinlaskua ja leikillisyyttä sekä kykyä tajuta ja ilmaista huvittavat asiat.<a href="https://fi.wikipedia.org/wiki/Huumori#cite_note-1"><span><span>[</span>1<span>]</span></span></a> Usein huumori tekee ihmiset iloisiksi ja kohottaa mielialaa.

Huumori voi kummuta ylemmyydentunteesta ja vahingonilosta, tai yllättävästä vastakohtaisuudesta, tai sen tarkoituksena voi olla tarjota huojennuksen tunne. Huumorin ilmenemismuotoja ovat nauraminen ja jännityksen lientyminen. Huumoria voi käyttää muun muassa ihmissuhteiden ylläpitoon tai oman olon parantamiseen. Huumorin avulla ihmisten väliset rajat voivat murtua.

Huumorintajulla viitataan huumorin hyödyntämisen taitoon, sen ymmärtämiseen ja sen arvostamiseen. Huumoriin reagoivat kaikenikäiset ihmiset kaikista eri kulttuureista. Suurin osa ihmisistä kykenee kokemaan asioita humoristisina ja reagoimaan niihin huvittumalla, hymyilemällä tai nauramalla. Huumorintajua säätelee ennen kaikkea henkilökohtainen maku, mutta siihen vaikuttavat monet tekijät kuten yksilön taustakulttuuri, koulutustaso, älykkyys ja kypsyys sekä konteksti.

Huumorin monista lajeista tunnetuimpia ovat komiikka, satiiri, ironia ja parodia, ja sen lukuisista eri muodoista tunnetaan muun muassa vitsit, kaskut, pilapiirrokset ja stand up -komiikka.”
 
Tuosta listauksesta puuttuu herjaus, jonka ilmiselvästi sekoitat huumoriin. Noita muita et taas selvästikään tunnista, koskapa muiden keskustelijoiden käyttämänä ne aiheuttavat sinussa välittömän loukkaantumisen ja massiiviset itkupotkuraivarit. Ei voi olla helppoa. Mutta kun tuon ymmärsin, niin päätin antaa sinulle anteeksi.
 
Tuosta listauksesta puuttuu herjaus, jonka ilmiselvästi sekoitat huumoriin. Noita muita et taas selvästikään tunnista, koskapa muiden keskustelijoiden käyttämänä ne aiheuttavat sinussa välittömän loukkaantumisen ja massiiviset itkupotkuraivarit. Ei voi olla helppoa. Mutta kun tuon ymmärsin, niin päätin antaa sinulle anteeksi.
Tiedoksenne, teiltä puuttuu tämä kun sotkette nolosti asioita.

Äly tarkoittaa ihmisen tai eläimen kykyä käsittää, oppia ja soveltaa tietoa. Se liittyy usein ajatteluprosesseihin, kuten ongelmanratkaisuun, päätöksentekoon ja luovaan ajatteluun. Älyä voidaan mitata erilaisilla testeillä, ja se voi ilmetä monin eri tavoin, kuten matemaattisena älynä, kielellisenä älynä tai sosiaalisena älynä. Äly on keskeinen käsite myös psykologian ja pedagogiikan aloilla, ja se vaikuttaa merkittävästi yksilön kykyyn menestyä eri elämänalueilla.
 

Yhteistyössä