Similar threads paljasti Kilttiksen olevan katkera ja ex-naistensa (ex-vaimo & himoitsemansa nuorempi käly) jättämä katkera hylkiö joka nyt maalittaa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kts Lispen kommentti

Setis ei pystyisi nylkemään mitään nisäkästä - Kilttis nauttii siitä ja mässäilee kuvottavilla sadistisilla sanakuvailuilla kun lyö omaa kania naamaan vasaralla ja miltä se sitten näyttää (sairaallosta tekstiään en halua toistaa)

Setis kohtaa ihmiset positiivisella asenteella - Kilttis kohtaa/muistelee vainoharhaisesti ex- opiskelijakavetit, työkaverit, naapurit, kaupan kassat ja esimiehet jne. ”Kaikki” puhuu pahaa hänestä… 🙄
 
Ettei vaan olis se pyöräilypöljä joka alvariisaa läähättää mun perään. Kevät/kesä tulee ja kohta alkaa taas kosiskelut telttaretkille! Pitäs kumit ostaa ja sillee!🙄
Olen yrittänyt karistaa tätä ukkoa jo vuosia! Harmi kun ei aina heti huomaa kuka on kyseessä kun tämä kirjoittelee harmaana yleensä. Tulee näin joskus kirjoiteltua tämän kanssa!😞

Yritin viime kerralla toista taktiikkaa päästä tästä eroon mutta mönkään meni sekin yritys!

——————

Tuo oli Lispen kommentti hänen vainoojastaan, epäilee ainoastaan kiltistä
 

Yhteistyössä