Setis ei pystyisi nylkemään mitään nisäkästä - Kilttis nauttii siitä ja mässäilee kuvottavilla sadistisilla sanakuvailuilla kun lyö omaa kania naamaan vasaralla ja miltä se sitten näyttää (sairaallosta tekstiään en halua toistaa)
Setis kohtaa ihmiset positiivisella asenteella - Kilttis kohtaa/muistelee vainoharhaisesti ex- opiskelijakavetit, työkaverit, naapurit, kaupan kassat ja esimiehet jne. ”Kaikki” puhuu pahaa hänestä…
Ettei vaan olis se pyöräilypöljä joka alvariisaa läähättää mun perään. Kevät/kesä tulee ja kohta alkaa taas kosiskelut telttaretkille! Pitäs kumit ostaa ja sillee!
Olen yrittänyt karistaa tätä ukkoa jo vuosia! Harmi kun ei aina heti huomaa kuka on kyseessä kun tämä kirjoittelee harmaana yleensä. Tulee näin joskus kirjoiteltua tämän kanssa!
Yritin viime kerralla toista taktiikkaa päästä tästä eroon mutta mönkään meni sekin yritys!
——————
Tuo oli Lispen kommentti hänen vainoojastaan, epäilee ainoastaan kiltistä