Similar threads paljasti Kilttiksen olevan katkera ja ex-naistensa (ex-vaimo & himoitsemansa nuorempi käly) jättämä katkera hylkiö joka nyt maalittaa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kts Lispen kommentti

Setis ei pystyisi nylkemään mitään nisäkästä - Kilttis nauttii siitä ja mässäilee kuvottavilla sadistisilla sanakuvailuilla kun lyö omaa kania naamaan vasaralla ja miltä se sitten näyttää (sairaallosta tekstiään en halua toistaa)

Setis kohtaa ihmiset positiivisella asenteella - Kilttis kohtaa/muistelee vainoharhaisesti ex- opiskelijakavetit, työkaverit, naapurit, kaupan kassat ja esimiehet jne. ”Kaikki” puhuu pahaa hänestä… 🙄
 
Ettei vaan olis se pyöräilypöljä joka alvariisaa läähättää mun perään. Kevät/kesä tulee ja kohta alkaa taas kosiskelut telttaretkille! Pitäs kumit ostaa ja sillee!🙄
Olen yrittänyt karistaa tätä ukkoa jo vuosia! Harmi kun ei aina heti huomaa kuka on kyseessä kun tämä kirjoittelee harmaana yleensä. Tulee näin joskus kirjoiteltua tämän kanssa!😞

Yritin viime kerralla toista taktiikkaa päästä tästä eroon mutta mönkään meni sekin yritys!

——————

Tuo oli Lispen kommentti hänen vainoojastaan, epäilee ainoastaan kiltistä
 
Juu, sinähän ole täällä solvauksinesi vain levittämässä hyvää mieltä. Sinun jutuistasi on muuten alkanut aina selvemmin kuultaa jonkinlainen lahkolaisuus. Onkos echo saanu käännytettyä sinut porukoihinsa?
Olen aina avoimeksi kirjoittanut olevani körtti eli herännäinen. Outoa jos viestieni jatkuvana kyttääjänä et ole sitä aiemmin huomannut.
Vihaat kristinuskoa ja muitakin uskontoja ja elämänkatsomuksia.
Skippaa viestini yli niin et saa päänsärkyä.
 
Olen aina avoimeksi kirjoittanut olevani körtti eli herännäinen. Outoa jos viestieni jatkuvana kyttääjänä et ole sitä aiemmin huomannut.
Vihaat kristinuskoa ja muitakin uskontoja ja elämänkatsomuksia.
Skippaa viestini yli niin et saa päänsärkyä.
Voi kyseisiä reppanoita.


”Liikkeen näkemykset perustuvat luterilaiseen oppiin ja korostavat niin sanottua alatien kristillisyyden uskonasennetta, jonka mukaan ihminen on kelvoton ja raadollinen: pelastuksessa kaikki tulee Jumalalta. Paavo Ruotsalainen katsoi, ettei ihmisellä ole tarkkaa tietoa siitä, miten elää Jumalan tahdon mukaan.”

Onhan sekin kieltämättä hankalaa tietää mikä on milloinkin ja minkäkin satuolennon tahdon mukaista 😂
 
Linkki ei tullutkaan läpi mutta pitää katsoa sellainen otsikko kuin

Setis vs kilttis​

Kilttis hermostui kun näki näitä osuvia vertailuja ja alkoi maalittaan ihan urakalla

Setis ei pystyisi nylkemään mitään nisäkästä - Kilttis nauttii siitä ja mässäilee kuvottavilla sadistisilla sanakuvailuilla kun lyö omaa kania naamaan vasaralla ja miltä se sitten näyttää (sairaallosta tekstiään en halua toistaa)

Setis kohtaa ihmiset positiivisella asenteella - Kilttis kohtaa/muistelee vainoharhaisesti ex- opiskelijakavetit, työkaverit, naapurit, kaupan kassat ja esimiehet jne. ”Kaikki” puhuu pahaa hänestä… 🙄
 
Ettei vaan olis se pyöräilypöljä joka alvariisaa läähättää mun perään. Kevät/kesä tulee ja kohta alkaa taas kosiskelut telttaretkille! Pitäs kumit ostaa ja sillee!🙄
Olen yrittänyt karistaa tätä ukkoa jo vuosia! Harmi kun ei aina heti huomaa kuka on kyseessä kun tämä kirjoittelee harmaana yleensä. Tulee näin joskus kirjoiteltua tämän kanssa!😞

Yritin viime kerralla toista taktiikkaa päästä tästä eroon mutta mönkään meni sekin yritys!

——————

Tuo oli Lispen kommentti hänen vainoojastaan, epäilee ainoastaan kiltistä
Ja toinen

Muistan tuon satulanuuhkijan oudot jutut, on kyllä tuokin yhteys käynyt mielessä…

Kaikki on aina häntä ”vastaan”. Ja myöhemmin myös ”vaimoa ja kälyäkin” vastaan.

Joku totaalisen syrjäytynyt susityyppi kyllä kyseessä, nyt kun kevättä on jo ilmassa, niin maanisuus tappoi luovuuden ja elää punkan pohjalla peitto korviensa päällä.
 
Voi kyseisiä reppanoita.


”Liikkeen näkemykset perustuvat luterilaiseen oppiin ja korostavat niin sanottua alatien kristillisyyden uskonasennetta, jonka mukaan ihminen on kelvoton ja raadollinen: pelastuksessa kaikki tulee Jumalalta. Paavo Ruotsalainen katsoi, ettei ihmisellä ole tarkkaa tietoa siitä, miten elää Jumalan tahdon mukaan.”

Onhan sekin kieltämättä hankalaa tietää mikä on milloinkin ja minkäkin satuolennon tahdon mukaista 😂
Pieru-Petrin satuolennot elävät hänen väkevissä suolikaasuissaan ja ulosteissaan kuin Tuhannen ja yhden yön satujen kannun henki.
 
Pieru-Petrin satuolennot elävät hänen väkevissä suolikaasuissaan ja ulosteissaan kuin Tuhannen ja yhden yön satujen kannun henki.
Ilmavaivoihin ja turvotukseen tehoavat parhaiten apteekin itsehoitolääkkeet, joiden vaikuttavana aineena on simetikoni tai dimetikoni. Nämä lääkkeet rikkovat suolistokaasujen muodostamia kuplia, mikä helpottaa kaasun poistumista ja lievittää kipua.

👵🏻 on hyvä ja käy ostamassa niitä tänään kun et mistään muusta osaa enää puhuakaan

Terv 🧑🏻‍⚕️
 
Ilmavaivoihin ja turvotukseen tehoavat parhaiten apteekin itsehoitolääkkeet, joiden vaikuttavana aineena on simetikoni tai dimetikoni. Nämä lääkkeet rikkovat suolistokaasujen muodostamia kuplia, mikä helpottaa kaasun poistumista ja lievittää kipua.

👵🏻on hyvä ja käy ostamassa niitä tänään kun et mistään muusta osaa enää puhuakaan

Terv 🧑🏻‍⚕️
Pieru-Petri on aiemminkin esiintynyt Tohtorina.
Tee lista alapersoonistasi. Miksi et enää päivitä palstalle Sannan uusimpia kuulumisia? Missä maassa hän tapasi Hillaryn? Oliko Italia vai joku muu maa?
 

Yhteistyössä