V
vierailija
Vieras
pääjää vaa mite tykkäätJoo niin varmaa ja kuu putoaa pääjän. Mä en suomalaisella ruualla tee mitään ja ei sitä tarvii. Hyvä vaan jos loppuis niin ei menis niin älyttömästi rahaa tukiin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
pääjää vaa mite tykkäätJoo niin varmaa ja kuu putoaa pääjän. Mä en suomalaisella ruualla tee mitään ja ei sitä tarvii. Hyvä vaan jos loppuis niin ei menis niin älyttömästi rahaa tukiin.
Eivät halua näyttää?Onko tuolla tietoa aldicarb - jäämistä?
Meillä on kotona oltava sokeria, hunajaa, suklaata jne koska tyypin 1 diabeetikko.Kun sokeri loppuu kaupoista, ei ole nälänhätä![]()
Koska kyseessä on yksi vaarallisimmista torjunta-aineista, sen käyttö on laajasti kielletty tai sitä säädellään ja valvotaan tiukasti ympäristö- ja terveysviranomaisten (kuten Yhdysvaltain EPA:n) toimesta. Keinoäly
Härmän ja harmaahomeen torjunta-aineet: Mansikka on altis homeille, joten sieniä vastaan käytetään kemiallisia ja luonnonmukaisia tehoaineita.![]()
Pakastemansikoissa torjunta-ainejäämää
www.ruokavirasto.fi
Mitä tuossa on ollut?
Miksi sitten fluatsinamin varoaika on ollut väärä?Torjunta-aineet
Altistumisesta (esim. ammattikäytössä tai ravinnon kautta) voi aiheutua haittoja, joskin EU:ssa käytölle ja jäämille on asetettu tiukat enimmäismäärät.
Turvallisuuden valvonta ja vaihtoehdot
Suomessa ja koko EU:ssa markkinoille hyväksytään vain aineita, joiden on osoitettu olevan turvallisia ohjeiden mukaan käytettyinä. Viranomaiset ja tutkijat kuitenkin kehittävät jatkuvasti vähäriskisempiä menetelmiä. Keinoäly
Linkki?Miksi sitten fluatsinamin varoaika on ollut väärä?
Kasvatan itse mansikoita eikä mitään myrkkyjä ole käyttänyt.Härmän ja harmaahomeen torjunta-aineet: Mansikka on altis homeille, joten sieniä vastaan käytetään kemiallisia ja luonnonmukaisia tehoaineita.
Tuholaismyrkyt: Hyönteisiä ja punkkeja torjutaan tarpeen mukaan.
Rikkakasvien torjunta-aineet: Käytetään riviväleissä, jotta marjat eivät peity rikkaruohoihin. Keinoäly
Kyllä niin on ollut kauan aikaa. Eipä kaikesta välitetä edes uutisoida:-(Linkki?
20 vuotta sitten!Epok perunaruttoaineen varoaika muuttunut
Torjunta-ainelautakunta on 20.11.2006 muuttanut Epok perunaruttoaineen varoaikaa. Aikaisempi 21 vrk:n varoaika on muutettuwww.farmit.net
Sinulla ei ilmeisesti ole 5 ha mansikoita. Ryhdypä siinä keräämään käsin öttisiä.Kasvatan itse mansikoita eikä mitään myrkkyjä ole käyttänyt.
Vattukärsäkkään munat ovat polulle vierineis raakileissa ja ne täytyy kerätä sieltä käsin talteen ja polttaa! Se on helppo vanha konsti
Homeita ei ole ollut kun taimiväli on 60 cm.