M
misspoo
Vieras
Tietääkö kukaan, kumpi ois parempi vaihtoehto maidolle, kun jätän tavallisen maidon nyt pois, koska aiheuttaa ummetusta.Siis kauramaito vai soijamaito.Soijamaito ainakin näytti äsken maistuvan 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Viilikin on hyvääKokeile luomumaito ensin, se rasvaisempi on parasta, ei ummetusta, ei ihovaivoja, ei vatsavaivoja![]()
Juu ja suolaton voi ja luomumaito&kerma...Viilikin on hyvää![]()