Annatteko koiranpennulla olla leluja yöllä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oikein vai väärin???
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

oikein vai väärin???

Vieras
Siis mä oon mieltynyt enemmän siihen ,että otan pennulta 4kk lelut ym yöksi pois,ainostaan vesikupin jätän. Mies taas tunkee luita sun muita härpäkkeitä sille sinne pentuaitaukseen ,niin mua sitte ottaa aivoon kun se yöllä alkaa kolisteleen niillä ja leikkii ja virkustuu, eli kumpi nyt parempio? lelut sun muut pois vai antaa olla?

Vinkuvat ja muutenkin häiritsevää ääntä pitävät lelut kerättiin pois, muut annettiin olla.
Meitä ei yölliset leikkituokiot haitanneet, taisin ainoastaan kerran tai kaksi edes kuulla että pentu välillä leikkii.
Ja nyt vajaa vuoden ikäisenä pyhittää kyllä yöt ihan nukkumiselle.

juu...pentu on 4kk ja se alkaa siis ihan riehuun niiden luiden kans jos niitä on ja mua vähän se häiritsee...ei muuten mut se innostuu liikaa ja alkaa sitten haukahtelemaan ym niille...murisee ties mitä..niin oon ajatellu että se on jopa hiljaa kun lelut otan pois...mies vaan sitten puskee sille niitä..

Me annettiin olla. Parempi että voi sitten puuhailla itsekseen öisin, kuin herättää meidät. Ja jotenkin koen että ne tutut lelut tuo pennulle turvaa, niitä voi nuuskia ja pureskella. Ota vinkuvat pois jos häiritsee. Ja tuo yöllä heräily jää pian kumminkin pois, kyllä meidän pentu alkoi nukkumaan täysiä öitä siinä 6 kk jälkeen. Nyt vuoden.

mutta se ei touhua itään silloin kun ei ole leluja siis nukkuis ja pällistelis vaan aitauksessa... mut silloin kun mies sille leluja jättää tai antaa niin se kolistelee ym ja ei juurikaan edes nuku...

Yhteistyössä