V
vierailija
Vieras
Hyvin sanottu.Mistä ne kertovat karua tarinaansa? Siitäkö, että toimivamman alkoholipolitiikan ansiosta vähentyvä alkoholin kulutus on huono asia? Taitaa vain olla väärin sammutettu. Kun kulutus vähenee ilman herätyskokouksia ja esirukoilua, niin se ei voi olla hyvä asia.
Valitettavasti tuo sairas uskonhörhö hyökkäsi harhaisilla kunnianloukkauksilla kimppuusi. Yritetään ymmärtää hän ei voi sairaudelleen mitään.