V
vierailija
Vieras
Nehän on ihan parasta viihdettä, kun höyrypäät riitelee ja trolli trollaa. Ei ne biisit ees kerro Jerestä eikä S:stä.Vieläkö näitä ikivanhoja biisi jankkauksia harrastetaan? Korkea aika päästä yli näistä tulkinnoista.