K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja täällä jaksetaan jauhaa toisista kirjoittajista eikä vahingossakaan puhuta mistään asiasta. Pitäisikö nimi vaihtaa kekän, aidon ja discordin nimimerkillisten haukkumista ja väliin jonkun onnettoman ruokalistaa ja vatsan tuotannon arvioimista.
 
Niinpä, kerro meille että miksi. Aplodit näistä hienoista rooleista.👏
Hohhoijaa, ei ole mitään tarvetta mihkään rooleihin itselläni. Oisinhan voinut Sloveniastakin sepittää olleeni keikalla, mut en niin tehnyt, en pysty tollaiseen kyllä ite pitään jotain teatteria. Minä ainakin aattelen et ne miehet vauvalla oli aitoja, ei vaikuttaneet keksityillä. Ficcikirjailijankin kans ollaan niin erilaisia et vaikea meitäkään on toisiinsa sekoittaa mielestäni, en usko hänen kirjoittavan ees tänne.
 
Mua ei haittaa yksityiskohtaisetkaan kertomukset, kyllä maailmaan yksityiskohtaa mahtuun. Enemmän kyllästyttää ton trollittelija-määrittelijän hymiökommentit, joita on varmaan puolet ketjusta. Mitä kiksejä joku tosta saa
 
Hohhoijaa, ei ole mitään tarvetta mihkään rooleihin itselläni. Oisinhan voinut Sloveniastakin sepittää olleeni keikalla, mut en niin tehnyt, en pysty tollaiseen kyllä ite pitään jotain teatteria. Minä ainakin aattelen et ne miehet vauvalla oli aitoja, ei vaikuttaneet keksityillä. Ficcikirjailijankin kans ollaan niin erilaisia et vaikea meitäkään on toisiinsa sekoittaa mielestäni, en usko hänen kirjoittavan ees tänne.
Kyllä ne BoJereä kannattavat miehet olivat aitoja, muut eivät.
 
Tarkoitatko sitä kun oli merkitty sen yrityksen toimitusjohtajaksi? Ei se vielä tee oikeaa pomoa. Ainakin ennen haastatteluissa ovat kertoneet, että musiikin suhteen Bojan on pomo ja taloudellisten asioiden suhteen Kris. Jure on vastannut kaikesta rakentamiseen liittyvästä ja Krisin kanssa ilmeisesti suunnitelleet tätä karnevaaliakin. On kyllä varmasti sellainen jokapaikan höylä. Ehkä siinä mielessä voisi ajatella pomoksi, mutta mulle tulee ennemmin mieleen sellainen yleismies Jantunen.
Jure kyllä vaikuttaa olevan se, joka on eniten kiinnostunut bändin taloudellisesta pärjäämisestä. Varmasti on jonkinlainen pomo bändissä. Taustapomo.
 

Yhteistyössä