"Suomen Yleisradion kannatusmittaus: SDP:n alamäki jatkuu ja kokoomus vahvistuu – kärkikaksikon ero kapenee"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jokaisesta gallupista ei kannata paukutella henkseleistään niin kauan kun tulokset ovat virhemarginaalin (kaksi prosenttia) puitteissa. Mutta demareiden kannatus voi vielä jäädä kokoomuksen taakse, eihän tässä vielä olla edes aloitettu vaalityötä ja väittelyitä. Kuinka moni suomalainen haluaa tulla huijatuksi - siitä demareiden johdossa on pitkälti kyse.

Jos olisin kepulainen, ihmettelisin kovasti miksi kannatus ei nouse, vaikka keulassa on symppis Antti.

Jokaisesta gallupista ei kannata paukutella henkseleistään niin kauan kun tulokset ovat virhemarginaalin (kaksi prosenttia) puitteissa. Mutta demareiden kannatus voi vielä jäädä kokoomuksen taakse, eihän tässä vielä olla edes aloitettu vaalityötä ja väittelyitä. Kuinka moni suomalainen haluaa tulla huijatuksi - siitä demareiden johdossa on pitkälti kyse.

Jos olisin kepulainen, ihmettelisin kovasti miksi kannatus ei nouse, vaikka keulassa on symppis Antti.
Yle aamussa oli analyysi gallupista. Minulla ei ole siihen mitään lisäämistä.
Tiedoksi palstan Pierupetrille. Kirjoitan vain tällä palstalla.

Onko pierupetri palstan yleinen haukkumanimi vai joku tietty henkilö? Olen uusi palstalla - siis kommentoimasi viestin kirjoittaja.
En osaa kertoa tyhjentävää vastausta. Palstalla on vanha ketju, jossa tuskaillaan palstalla kauan viihtyneen Petrin ilkeilyä.
Minulla on vahva käsitys, että viestieni tylyttäjä on vanha seuraajani Super-Setis.
Pierupetri tykittää palstalle varsinkin viikonvaihteessa ruudun täyteen eriteketjuja.
Varo ettet saa häntä riesaksi. Hän poistaa ja väärentää viestejä.

Demareilla on jo havaittavissa selvä laskutrendi.

En osaa kertoa tyhjentävää vastausta. Palstalla on vanha ketju, jossa tuskaillaan palstalla kauan viihtyneen Petrin ilkeilyä.
Minulla on vahva käsitys, että viestieni tylyttäjä on vanha seuraajani Super-Setis.
Pierupetri tykittää palstalle varsinkin viikonvaihteessa ruudun täyteen eriteketjuja.
Varo ettet saa häntä riesaksi. Hän poistaa ja väärentää viestejä.
Jassoo, eriteketjut on helppo ohittaa eikä täällä poistaminen taida sujua liian helposti toisin kuin esim. vauvalla. Siksi tänne tulinkin. Vauva on täynnä mielivaltaista poistelua ja trolleja, joten jos täällä on vain yksi, se on merkittävää edistystä.

Yhteistyössä