V
vierailija
Vieras
Yksi lähti töihin. Eläkeläiset taitaa nukkua vielä, yksi on äitiyslomalla, kaksi menee vasta iltavuoroon ja minulla on vapaata oltuani viikonlopun töissä. Olen kyllä ollut hereillä jo kaksi tuntia.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Joku partio voisi kyllä kiertää herättelemässäKohta ne tulee tarkistamaan, miksi ihmiset eivät mene töihin ajallaan..
Emmää nuku heräsin jo aikasin. Jos eii oo tullut kekkuloitua edellisenä päivänä niin kyl jotenkin nykyään jo herää tosi aikasin. Mitäs meinasit vapaalla puuhastella? Miksi et nukkunut pitkään?. Mites on aamualkanut. Ite kävin hakees vikoilla hiluilla kaupasta k market ison kahvin. Maksoi 1.5€ harvinaista et kaapissa on viellä ruokaa ja massii tuleekin jo ylihuomenna. Mut pikku dulla velka vie puolet siitä eli kitsaasti eletään tää loppukuukausi. Kaapissa olis kyl kuus olutta mitkä jäi reissulta oli ihan hauskaakin. Omituista tapasin yhen naisen tossa ja se olis halunnut mua mut nyt mä tein heti sille stopin ja menin toiselle puoleen kämppää ku se yritti pussata mua nih väistelin sitä. Se vähän loukkaantu mut koitin selittää sille yhestä palsta naisesta et en mä voi muitakaan ottaa. Sit yks toinen nainen oli sanonut mun frendille et se rakastaa mua. Onko naisilla nyt joku kevät kiima menossa? Sekin nainen tosi herkkä. Mut en tiiä herkät naiset on aika tuuliviirejä tunteineen vai ovatko? Ainakin muutama jotka tiedän. Eka rakastetaan ja sit minuutin päästä voidaankin jo kiukutella ja käyttäytyä kuin lapsi. Kyl mä taidan vähän tasaisemmusta naisista pitää ja rauhallisesta menosta eikä haittaa jos on vähän puheliaampiakin sorttia. Mut ei adhd ku ne ei osaa muita kuunnella vaan jauhaa omaa juttuaan eikä muita ole. Noh ymmärrän et joskus innostuu ja puhuu päälle sen ymmärtää itekin välillä. Ootko sä milloin innostunut viimeksi?Yksi lähti töihin. Eläkeläiset taitaa nukkua vielä, yksi on äitiyslomalla, kaksi menee vasta iltavuoroon ja minulla on vapaata oltuani viikonlopun töissä. Olen kyllä ollut hereillä jo kaksi tuntia.
Joo mikäs sen hienompaa kuin aurinko paistaa ainakin täällä mites siellä?. Mä aattelin lähtee kirjastoon lukemaan uusimman historia lehden. Luetko sä lehtiä koskaan jos luet ni mikäs oli viimosin lehti minkä luit? Mikäs toi ergola on? Vähän harmi se metsä missä tosi nuorena kirjoittelin puiden ja auringon lomassa ni metsä olikin vedetty sileeksi eikä sitä enään ole. No se on hyvä jos on hyvä porukka tiedän tunteen mekin oltiin isommassa porukassa pe ja höoöteltiin kaikenlaistaVuorotyötä sekoittaa omaa unirytmiä. Tänään ajattelin vähän rapsutella puutarhaa ja laittaa pehmusteet rerassisohvalle. Kevätkiimaa ei ole nyt kuin kasveihin ja sellainen metallioergola tekisi mieli ostaa. Eilen oli töissä kiva porukka ja juttua riitti niin, että välillä puhuttiin toistemme päälle.
Jotkut tykkää nukkua valossa. Esim kun olin lapsena lastenillnassa reilu parivuotta ni yks kämppis halus nukkua valot päällä mulla meni siihen hermot ja nakuttelin sen kiinni noh tyttökin pienenä tykkäs pikkuvalon lomassa nukkua eikä se enään haitannut. Mut lopulta meillä meni kämppiksen kaa jutut ristiin nih mä sain sit oman huoneen. Ainiin yhen kämppiksen kaa ku olin nih olin joku kasivuotias ja herään yölöä kovaan kurkku kipuun ja luulin et se johtuu siitä kun kämppis piereskeli niin paljon ja mul meni siitä hermo ja huusin sille ja sekin heräs. Sanoin tajuuks daiju lopeta se piereskely et mul tuli kurkku siitä kipeäksi.Mua huolettaa kun naapurissa on valot keskellä yötä vaikka ovat ihan päivätyössäkäyviä ihmisiä, ehkä pelkäävät pimeää?
Kirjoitusvirhe, pergolaJoo mikäs sen hienompaa kuin aurinko paistaa ainakin täällä mites siellä?. Mä aattelin lähtee kirjastoon lukemaan uusimman historia lehden. Luetko sä lehtiä koskaan jos luet ni mikäs oli viimosin lehti minkä luit? Mikäs toi ergola on? Vähän harmi se metsä missä tosi nuorena kirjoittelin puiden ja auringon lomassa ni metsä olikin vedetty sileeksi eikä sitä enään ole. No se on hyvä jos on hyvä porukka tiedän tunteen mekin oltiin isommassa porukassa pe ja höoöteltiin kaikenlaista
Mikäs se pergola on?Kirjoitusvirhe, pergola