U
Uneton
Vieras
Tytöllä, 3 kk, on unirytmi niin päin peppua kuin vain voi olla. Kun viime yönä hän olisi halunnut seurustella 02-04 (muutenkin menee nukkumaan vasta puoliltaöin), päätin että nyt saa riittää. Tytöllä on taipumus nukkua kaikki päivät pääksytysten. Itse olen ihan hajalla, koska en_vaan_saa unta päivällä, eli nukun jatkuvasti 3-4 tuntia yössä. Siispä täytyisi keksiä keinoja, miten tyttöä pidetään päivisin hereillä. Mitä te teette tuon ikäisen kanssa "aktiviteetteina"?
Olen pitänyt tyttöä puuhamatolla, "jumpannut" hänen kanssaan, lueskellut loruja ja körötellyt polvella, yrittänyt kanniskella mukana kodin askareissa. Tuleeko mieleen muita vinkkejä miten saisin tytön olemaan hereillä päivällä ja nukkumaan yöllä?
Ja paljonko annatte tuon ikäisen nukkua päiväunia? Pakkohan sen kai jonkun verran täytyy antaa nukkua?
Olen pitänyt tyttöä puuhamatolla, "jumpannut" hänen kanssaan, lueskellut loruja ja körötellyt polvella, yrittänyt kanniskella mukana kodin askareissa. Tuleeko mieleen muita vinkkejä miten saisin tytön olemaan hereillä päivällä ja nukkumaan yöllä?
Ja paljonko annatte tuon ikäisen nukkua päiväunia? Pakkohan sen kai jonkun verran täytyy antaa nukkua?