Dpo11, ei yhtään mitään viivaa missään. Luin että cyclogestit ilmeisesti estää menkkoja tulemasta niin ootellaan vielä
usko positiiviseen on täys 0. Noh, yksi alkio on vielä. Toivotaan @viivaviivi sulle parempaa onnea
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä en ainakaan saanut kiinni keskenmenon jälkeisessä kierross ollenkaan. Tuskin ovista voi tulla jos hcg:tä vielä jäljellä? Näin olettaisin.En tiedä onko tyhmä kysymys, mutta onkohan ovulaatio edes mahdollista jos hcg:tä vielä elimistössä?
Mä olin tuntevinani oviksen seuraavalla viikolla kaavinnan jälkeen mutta voi olla että oli harhakuvitelmaa.Mä en ainakaan saanut kiinni keskenmenon jälkeisessä kierross ollenkaan. Tuskin ovista voi tulla jos hcg:tä vielä jäljellä? Näin olettaisin.
Hyvä että siellä oli kaikki hyvinMulla oli tänään se gyneaika, kohdun limakalvo oli 8mm "trilayer" ja johtofollikkeli vasemmalla, harmi ettei lääkäri sanonut eikä kirjannut sen kokoa enkä tajunnut kysyä.. ei löytynyt mitään ylläreitä ja gyne sanoi uskovansa että raskauduin kyllä spontaanisti, toivottavasti oli oikeassa
En myöskään saanut pcos-diagnoosia, munarakkuloita oli vissiin 12-13kpl /puoli eli ihan normaali määrä.. gyne ehdotti kuitenkin metformiinin kokeilua jos se tasaisi kiertoa ja auttaisi painonhallinnassa vaikkei diabetestä tai pcos:ää olekaan.
Varmaan ens viikon ti-to, tekoäly oli kyl sitä mieltä että saattaisi tulla tässä kierrossa aiemmin mut saa nähäHyvä että siellä oli kaikki hyvinmillon sulla pitäis olla ovis?