Laihaksi kutsutut/hoikat 168-169-senttiset! Paljonko painatte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja porsas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
165cm ja 56kg. Tavoitepaino olis 60kg. Lihaksia lisää ni massa kasvaa! älkää hyvät rouvat alkako nyt kattoo sitä vaakaa, vaan ennemmin peiliä. Lihas painaa enemmän ku läski---> parempi olla "painavampi" !!!

Mä olin muutama vuosi sitten todella stressaantunut pitkän aikaa. Painoin lopulta 58kg ja olen 169cm pitkä. Mulla törrötti luut pahasti, posket oli lommoilla ja tutummat ihmiset oli kauhuissaan ja kysyi ihan suoraan mitä olen itselleni tehnyt. Mulle se paino oli aivan liian vähän, olen oikeasti rakenteeltani roteva. 65kg jos painan, olen erittäin hoikka. Toisaalta mulla on aina ollut myös isot lihakset koska olen liikkunut paljon.
Ei se kilomäärä aina kerro totuutta.
Näin myös täällä. Vanha ketju mut ehkä joku edelleen haluaa tietää. Olen 168cm ja painanut nuorena 57-62 ja olen sillloin erittäin hoikka, nykyään ajattrlisin että liian hoikka. Olen lihaksikas ja kehonkoostumusmittauksen mukaan en olisi ylipainoinen edes 80kg painavana. Tällä hetkellä laihdutan, painoin melkein 100kg ja kukaan ei olisi uskonut sitä. Itse ajsttelisim että mulle sopiva paino, jossa olen hoikka, tällä lihasmassalla on 75kg

Yhteistyössä