V
vierailija
Vieras
Nyt ei puhuta sinusta, valopää.Pentin tulkinta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Nyt ei puhuta sinusta, valopää.Pentin tulkinta.
Sitähän et kyllä voi tietää.Kai totuuden saa kertoa.
Kekätossarin nimi on Pentti Valopää.Nyt ei puhuta sinusta, valopää.
K:n pikkuveli on varmaan saanut jo enemmän pesää kuin BojanSitähän et kyllä voi tietää.
Juu sama huone oli.Eikä ollu. Samassa villassakin olivat.
Itsestäsi puhut, minä oon nainen.Kekätossarin nimi on Pentti Valopää.
Nainen nimeltä Pentti Valopää. Tossari joka kutsuu itseään Bojanin puolustajaksi mutta joka silti on aina täysin pihalla Bojanin kuvioista. Jep jep.Itsestäsi puhut, minä oon nainen.
Tarviiko täällä tuollaistakin kirjoittaa.
Pentti on paljastanut itsestään vähän liikaa täällä.Nainen nimeltä Pentti Valopää. Tossari joka kutsuu itseään Bojanin puolustajaksi mutta joka silti on aina täysin pihalla Bojanin kuvioista. Jep jep.
Mä en puhu paskaa vaan kerron faktoja. Yksi on se et Bojan haiseeTaas meni pointti ohi niin että vihelsi. Mitäpä muuta voi odottaakaan kompostissa möyhääviltä juoruämmiltä, joiden mielestä stalkkaaminen, spekulointi, juoruilu ja paskanpuhuminen ovat ihmisoikeuksia.
Juu sama huone oli.
Taas meni pointti ohi niin että vihelsi. Mitäpä muuta voi odottaakaan kompostissa möyhääviltä juoruämmiltä, joiden mielestä stalkkaaminen, spekulointi, juoruilu ja paskanpuhuminen ovat ihmisoikeuksia.
Mä näen mielessäni Markku A:n kasvot.Markku asui luxus rantahuvilassaan turkoosin meren äärellä.
Lämpimän merituulen hyväillessä miesten ihoa B sovitti pienen pehmeän pyllynsä vasten Markun SITÄ. SE oli kasvanut jo valtaviin mittoihin.
Kookas daddy - mushroom asettui tiiviisti vasten lähes neitseellistä, tiukkaa ja somaa pyllynreikää, Markku huohotti jo syvään ja äänekkäästi.
SE alkoi pikkuhiljaa, sentti sentiltä liukua syvemmälle sisään, kun B pumppasi ujoa, mutta niin halukasta ja ahnasta poikapeppuaan vasten Markku-daddyn sykähtelevää, suonikasta rakkaudensauvaa.
Markku piti hampaillaan hellästi kiinni B:n korvalehdestä ja kuuma huohotus tuntui pienen slovakin niskassa. "Oooh, daddy, oooh...'" B uikutti ja vavahteli Markun tiukassa, mutta hellässä otteessa. Pian kuuma kookosmaito ryöppysi valtoimenaan paratiisin yössä.
![]()
Sitä se rakkaus naiseen teettääK ei takuulla majoitu missään joogaretriitissä.
Saisiko jatkoa kiitos.Markku asui luxus rantahuvilassaan turkoosin meren äärellä.
Lämpimän merituulen hyväillessä miesten ihoa B sovitti pienen pehmeän pyllynsä vasten Markun SITÄ. SE oli kasvanut jo valtaviin mittoihin.
Kookas daddy - mushroom asettui tiiviisti vasten lähes neitseellistä, tiukkaa ja somaa pyllynreikää, Markku huohotti jo syvään ja äänekkäästi.
SE alkoi pikkuhiljaa, sentti sentiltä liukua syvemmälle sisään, kun B pumppasi ujoa, mutta niin halukasta ja ahnasta poikapeppuaan vasten Markku-daddyn sykähtelevää, suonikasta rakkaudensauvaa.
Markku piti hampaillaan hellästi kiinni B:n korvalehdestä ja kuuma huohotus tuntui pienen slovakin niskassa. "Oooh, daddy, oooh...'" B uikutti ja vavahteli Markun tiukassa, mutta hellässä otteessa. Pian kuuma kookosmaito ryöppysi valtoimenaan paratiisin yössä.
![]()
Mistä tälläinen majoitus on muka bongattu? Ei näy mitään Kn tai Cn instoissa.Sitä se rakkaus naiseen teettää
Täällä spekuloidaan faktoilla, ei olla missään hattarahomopilvissä.
Huone oli itse asiassa sama, selvisi ihan helposti, wink wink. Joku vaan jankkasi lattiasaumoista, jotka kyllä näkyi, kun tarkemmin katsoi. Se naisen jalka oli trollaus.Ei ollut sama. Sen näki selvästi ja perusteltiin täällä tarkasti. Mutta tietysti näin on, koska tämäkin oli jo etukäteen päätetty et näin on. Jotkut kuvittelee omista stalkkaustaidoistaan ihan liikaa. Paras oli se, että näkyi muka naisen jalat Ronyn kuvassaja kyseessä oli miehen käsi.
Mitä juoruamista siinä on, jos toteaa et K:n pikkuveli tulee samaan enemmän pesää kuin K ja Joksut yhteensä?Näiden juoruämmien harrastus.
Huone oli itse asiassa sama, selvisi ihan helposti, wink wink. Joku vaan jankkasi lattiasaumoista, jotka kyllä näkyi, kun tarkemmin katsoi. Se naisen jalka oli trollaus.