Haaveena vauva 2026

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marik91
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täällä pohdintaa milloin uskaltais neuvolaan soittaa 🫣 Ja voi kun on vielä niin pitkä aika sinne ekaan ultraan 🥹

Oireina nyt viimepäivinä ollut mielialan vaihtelut, aristavat rinnat, etovaa oloa, erilaiset alavatsatuntemukset, selkä edelleen vähän kipuilee. ❤️

Ainakaan vielä ei näytä olevan omaa ryhmää lokakuisille, sitä odotellessa ☺️

• Rakkaus
Reactions: Jazmyn ja EKarolina
Täällä pohdintaa milloin uskaltais neuvolaan soittaa 🫣 Ja voi kun on vielä niin pitkä aika sinne ekaan ultraan 🥹

Oireina nyt viimepäivinä ollut mielialan vaihtelut, aristavat rinnat, etovaa oloa, erilaiset alavatsatuntemukset, selkä edelleen vähän kipuilee. ❤️

Ainakaan vielä ei näytä olevan omaa ryhmää lokakuisille, sitä odotellessa ☺️
Mä esikoisesta varasin aika nopsaan ekan neuvola-ajan.. 🙈
Ja millons sulla olikaan eka ultra? Oliks se niin, et odottelet nt-ultraa? Vai varhaisultra?

Mä oon käyny molemmissa raskauksissa (esikoisen ja keskenmenneen) varhaisultrassa. 🙏🥹

Huomenta! ❤️
Mä tein eilen töiden jälkeen ip-pisusta testin, oli ollut rakossa ehkä vajaa pari tuntia, joten odotukset ei olleet kovin suuret.
Sieltä kuitenkin tuli haaleista haalein haamu.. 🥹💕🙏 Siis ei todellakaan vahva, mutta ei missään nimessä pelkkä viivanpaikka ja ihan sellainen "miehennähtävä".

Nyt siis jännitys päällä vahvistuuko haamulainen ja voi kun et olisi kemiallinen. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Voi että 🤩🤩🤩😍😍 ihan mahtavaa 🥲🥲onnea ja voi kun vahvistuis viivat❤️❤️❤️tää oli kyl ihana päivänavaus uutinen

• Rakkaus
Reactions: EKarolina
Huomenta! ❤️
Mä tein eilen töiden jälkeen ip-pisusta testin, oli ollut rakossa ehkä vajaa pari tuntia, joten odotukset ei olleet kovin suuret.
Sieltä kuitenkin tuli haaleista haalein haamu.. 🥹💕🙏 Siis ei todellakaan vahva, mutta ei missään nimessä pelkkä viivanpaikka ja ihan sellainen "miehennähtävä".

Nyt siis jännitys päällä vahvistuuko haamulainen ja voi kun et olisi kemiallinen. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Ihanaa! ♥️♥️♥️ Toivottavasti viiva vahvistuu! 🫶🏻

• Rakkaus
Vauva 2026

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä edellisen listan päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä, kuka tahansa voi päivittää listan.
Listan päivitys: kopioi edellinen lista + tekstit ja liitä ne uuteen viestiin, muokkaa kierto- ja piinapäivät ajan tasalle. Muokkaa myös päivämäärä. Selaa viestit läpi edelliseen listaan saakka ja lisää käyttäjien ilmoittamat päivitykset. Uusi käyttäjä lisätään oikeaan kohtaan listaa yrityksen alkamisajan perusteella laittamalla @-merkki ja sen perään käyttäjätunnus, sitten yrityksen alkamisajankohta ja monesko lapsi on kyseessä.

Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle, muista ilmoittaa kun haluat siirtyä.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee totta kai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@Sella- ★ 10/22 ★ 1.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@Puolijalopeura ★ 10/23 ★ 1.
@Kevättuuli26 ★ 01/24 ★ 2.
@Tiuhti92 ★ 02/24 ★ 1.
@Nilla94 ★ 06/24 ★ 1.
@Jennnuli ★ 10/24 ★ 3. (1. yhteinen)
@Lillis1983 ★ 01/25 ★ 3.
@louwer ★ 01/25 ★ 1.
@Tuimatar89 ★ 03/25 ★ 2.
@efi ★ 04/25 ★ 4.
@EKarolina ★ 04/25 ★ 2.
@Jazmyn ★ 05/25 ★ 2.
@Vilsu95 ★ 05/25 ★ 2.
@Manteli- ★ 06/25 ★ 2.
@Dumpperi22 ★ 08/25 ★ 1.
@jeshan ★ 10/25 ★ 4.
@Adelae ★ 10/25 ★ 1.
@aida91 ★ 10/25 ★ 2.
@Menna90 ★ 10/25 ★ 3. (1. yhteinen)
@Rilja ★ 01/26 ★ 2.

★★★★★★★★★★★★★★★

5.2.2026 Torstai

Nimi ★ Kiertopäivä ★

@EKarolina kp 25/25-28
@Jazmyn kp 8/28-30
@jeshan kp 19/27-28
@Adelae kp 19/29-30
@Rilja kp 23/32-36
@Menna90 kp 20/30
@viivaviivi kp 22

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DP0 ★
@EKarolina DPO 13
@Menna90 DPO 5
@viivaviivi DPO 7
@Rilja DPO 2
@Adelae DPO 3

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3

@AMR ★ 12/24 ★ 2. ★ 04/25
@Kolmattakehiin ★ 05/24 ★ 3. ★ 04/25
@marik91 ★11/22 ★ 2. ( 1. kohtukuolema rv 40+3, 11/24) ★ 05/25
@desirett ★ 03/25 ★ 3. (1. Yhteinen)★ 05/25
@Minimilli ★ 08/24 ★ 1. ★ 05/25
@Käpyseni ★ 04/25 ★ 2. ★ 05/25
@Macademia ★ 03/25 ★ 5. (1. Yhteinen) ★ 05/25
@vauvakuume7 ★ 12/24 ★ 8. ★ 05/25
@ISLI ★ 02/24 ★ 4. ★ 05/25
@Yhteistäykköstä ★ 02/25 ★ 2. (1. yhteinen) ★ 05/25
@Niisq ★ 05/24 ★ 2. ★ 06/25
@Kultakataja_ ★ 04/24 ★ 1. ★ 06/25
@JasmiRubiini99 ★ 06/25 ★ 1. ★ 06/25
@gaoxiaojie ★ 01/25 ★ 1. ★ 06/25
@Bebekakkonen ★ 04/25 ★ 2. ★ 06/25
@Lunni~ ★ 11/24 ★ 6. ★ 07/25
@Manteli- ★ 06/25 ★ 2. ★ 07/25
@Keltainenkukka92 ★ 07/24 ★ 2. ★ 08/25
@Haaveilua ★ 08/24 ★ 1. ★ 09/25
@Adagio- ★ 11/2023 ★ 1. ★ 10/25
@Possukka33 ★ 08/25 ★ 1. ★ 11/25
@påtta ★ 9/25 ★ 2. ★ 11/25
@suunnaton lentäjä ★ 03/25 ★ 2. ★ 12/25
@Eloja94 ★ 08/24 ★ 1. ★ 12/25
@Beehive27 ★ 10/25 ★ 3. ★ 01/26
@Soulsister85 ★ 03/25 ★ 4. ★ 01/26
@miumau* ★ 11/25 ★ 4. (1. Yhteinen) ★ 01/26

Viimeksi muokattu:
Täällä edetään todennäköisesti oviksen jälkeistä aikaa mutta ei tarkkaa tietoa mikä päivä menossa. Flo arvioi että dpo3 mutta voi olla myös dpo2. Mulla tosiaan nyt oli ihan todella kummallista tiputtelua ovulaation aikaan joka kesti su-ti. Kerkesin olla jopa yhteydessä terveyskeskukseenkin mutta ei ne ollut huolissaan. Myöskään selkeitä oviskipuja ei ole ollut vaan vaihtelevaa ja lievää vatsakipua.

Yritän elätellä toiveita että ku on tällainen normaalista poikkeava kierto, että se ois tärppikierto. 😅

Jos joku päivittelee listaa niin mulle vois laittaa tuon dpo3. 🫶🏼🙏🏻
Me piinaillaan sitten melkein samassa 🤩 pidetään peukkuja et ois tärppikierto 🫶🏻

• Rakkaus
Reactions: Adelae ja EKarolina
Mä esikoisesta varasin aika nopsaan ekan neuvola-ajan.. 🙈
Ja millons sulla olikaan eka ultra? Oliks se niin, et odottelet nt-ultraa? Vai varhaisultra?

Mä oon käyny molemmissa raskauksissa (esikoisen ja keskenmenneen) varhaisultrassa. 🙏🥹
Ei oo vielä varattuna mitään, mutta 12 viikkoa tulis täyteen maaliskuun vikalla viikolla 🥹 Kyllä mä yritän jaksaa odotella sinne nt-ultraan asti. Toki jos tulee jotain huolta aikaisemmin niin sitten varhaisultraan. ☺️

• Rakkaus
Varhaisultra takana ja eihän siellä ketään enää näkynyt, että keskenmeno on kyseessä. Kiitos kaikille myötäelämisestä🩷 ja onnea @EKarolina plussasta😍 mä taas vetäydyn hetkeksi, lueskelen kyllä teidän kuulumiset😊 mut voi ottaa pois plussanneista.
Voi oon niin pahoillani! 💔 :( 💔 ❤️ 🙏 Mä tiedän ton tunteen ja lähetän niin paljon voimia sulle. ❤️

Muakin jännittää, että vahvistuuko tuo plussa ja alkooko menkat viikonloppuna, vaiko ei. Mut kiitos. 💕 Varmasti vaikea toivotella onnea toiselle tuon uutisen jälkeen. 🙏💓

@viivaviivi kun sulla on ollut keskenmenoja niin miten sun oma kierto on lähtenyt rullaamaan? Mietin et onko nää nyt ne mun menkat vai tyhjeneekö raskauden jäljiltä ja sitte alkaa ne "normaalit" menkat myöhemmin? Tietäis vähän, että miten tsekata ovulaatiota.

@viivaviivi kun sulla on ollut keskenmenoja niin miten sun oma kierto on lähtenyt rullaamaan? Mietin et onko nää nyt ne mun menkat vai tyhjeneekö raskauden jäljiltä ja sitte alkaa ne "normaalit" menkat myöhemmin? Tietäis vähän, että miten tsekata ovulaatiota.
Km vuodon ekasta päivästä oon laskenut et alkoi " menkat" ja niin se on aina mennyt . Toki jos hcg on kovin korkea niin sen lasku voi kestää hetken mut kierto on viivästynyt vain parilla päivällä eli ovis on varhaisissa km tullut suht ajallaan vaikks ensin on näyttämyy et ei tuu. ( lh olematon yleensä km jälkeen)

Sulla on ollu viikko enemmän täs varhaisessa km mut hcg on lähteny laskuun jo ennen vuotoa .
Ensin tuntuu et ei stä tuu mitää ja kierto meni sekasin ja voi toki mennäkin mut omalla kohdalla on aina yllättynyt kalenterin mukainen kierron pyöriminen silti. Itseä auttanut tikkujen kastelu prosessissa et hcg häviää ja sit on voinu luottaa ov tikkuihin. Toi on niin turhauttavan avuton kohta . Siksi oon jatkanut " jonkin tekemistä". Ihan hirveästi lämpöä ja lohtua teille❤️❤️

Niin täsmennys vielä että km vuoto on menkat. Hcg ku häviää ni kroppa alkaa valmistautuu ovikseen eli kierto on alkanut vuoto päivästä 1. Ei oo siis tyhjennystä eka ja sit menkkoja erikseen

• Tykkää
Reactions: aida91
Tänään on ollu lupaavia oloja masussa aamupäivä. Eilen tuli kummallinen puristava paineinen olo alamahaan ja alaselkään vähän vetävä/menkkamainem ja sit myöhemmin tosi kovalta tuntuva tuikkaus... aamupäivällä oloja vähä menkkamaisia . Mahassa ja selässä
Nyt taas ei mitää.

Kummasti sitä vaa laittaa kaiken merkille. Mut samankaltasiq oon tulkinnut kahdessa viime raskaudes ja ne on " täytynyt" olla kiinnittymistä ku testi on sit n2 pv päästä ollu plussa.

Täs viime kierron raskaudes tuntui istuessa ihan sellanen ku joku ois nyppässy sisältäpäin kohdun seinämästä kii ja vetänyt siitä ja sellainen puristava olo oli hetken . Voisin ne olla mitä vaa mut on jäöny elävästi mieleen ku on jotaki tapahtunut tuolla nii et on heti tullu olo et " no nyt"

Km vuodon ekasta päivästä oon laskenut et alkoi " menkat" ja niin se on aina mennyt . Toki jos hcg on kovin korkea niin sen lasku voi kestää hetken mut kierto on viivästynyt vain parilla päivällä eli ovis on varhaisissa km tullut suht ajallaan vaikks ensin on näyttämyy et ei tuu. ( lh olematon yleensä km jälkeen)

Sulla on ollu viikko enemmän täs varhaisessa km mut hcg on lähteny laskuun jo ennen vuotoa .
Ensin tuntuu et ei stä tuu mitää ja kierto meni sekasin ja voi toki mennäkin mut omalla kohdalla on aina yllättynyt kalenterin mukainen kierron pyöriminen silti. Itseä auttanut tikkujen kastelu prosessissa et hcg häviää ja sit on voinu luottaa ov tikkuihin. Toi on niin turhauttavan avuton kohta . Siksi oon jatkanut " jonkin tekemistä". Ihan hirveästi lämpöä ja lohtua teille❤️❤️

Niin täsmennys vielä että km vuoto on menkat. Hcg ku häviää ni kroppa alkaa valmistautuu ovikseen eli kierto on alkanut vuoto päivästä 1. Ei oo siis tyhjennystä eka ja sit menkkoja erikseen
Okei kiitos, soitin taysiin ni ne sano että ei nämä oo menkat🙈 että yksi kierto pitää odottaa, että ne menkat tulee. Alan siis seuraamaan about kp10 ovista. Ja kiitos myötäelämisestä🩷 toivotaan että teillä tärppää😍

• Tykkää
Huomenta! ❤️

Ihanaaa, onnea😍😍 toivotaan että vahvistuu!!! Jotenkin niin tiesin että sieltä tulee plussa🥰

• Rakkaus
Voi ei, tosi kurja kuulla aida91, että meni kesken. Kunpa tärppäisi uudelleen pian! Sulla taisi olla päivä enemmän rv kun mulla, eli aika samoissa oltiin sen osalta. Siksi jotenkin sieppaa erityisen paljon tuo. Mulla varhaisultra ensi viikolla, mut jotenkin ihan kyl sellainen olo että ei siellä elämää oo. Täysin oireetonta, eikä vaan jotenkin oo uskoa. Toisaalta ei oo vuotoa, jonka vuoksi ei syytä pelätä, mutta nää keskenmenot on täällä niin yleisiä jotenkin, että koska en ole itse sitä vielä joutunut kokemaan niin tuntuu että nyt se kyllä osuu omallekin kohdalle.. 😬

-Kattikas

• Rakkaus
Reactions: aida91
Voi ei, tosi kurja kuulla aida91, että meni kesken. Kunpa tärppäisi uudelleen pian! Sulla taisi olla päivä enemmän rv kun mulla, eli aika samoissa oltiin sen osalta. Siksi jotenkin sieppaa erityisen paljon tuo. Mulla varhaisultra ensi viikolla, mut jotenkin ihan kyl sellainen olo että ei siellä elämää oo. Täysin oireetonta, eikä vaan jotenkin oo uskoa. Toisaalta ei oo vuotoa, jonka vuoksi ei syytä pelätä, mutta nää keskenmenot on täällä niin yleisiä jotenkin, että koska en ole itse sitä vielä joutunut kokemaan niin tuntuu että nyt se kyllä osuu omallekin kohdalle.. 😬

-Kattikas
Toivotaan, että teillä pieni on edelleen matkassa🩷

Moi. Olen uusi täällä kirjoittelemaan, palstaa olen seuraillut satunnaisesti muutaman kuukauden ajan. En onnistunut vielä rekisteröitymään joten mennään ensin näin vierailijana :).
Mut vois lisätä listaan: yritys aloitettu ★ 11/25 ★ 4. ★ Kp 1/30

T. Piimis

Yhteistyössä