Haaveena vauva 2026

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marik91
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Moikka! Oon täällä jonkun aikaa lueskellut tätä ketjua ja jännäillyt teidänkin puolesta. Nyt ajattelin itekkin kirjotella, että saa johonkin jakaa ajatuksia eikä vaan pyöritellä omassa päässä😄 Meillä siis toinen lapsi toiveissa, esikoinen syntynyt 2/24. Tällä hetkellä YK 4 ja Dpo 7, mitään oireita ei kylläkään ole, ainoastaan alaselkä välillä vähän juilii. Voi kun tulis joulun ihme ja saatais plussa🤭😍

Pidetään siis peukkuja! (y)😍

Mä sain tänään iltapäivästä ovisplussan ja nyt illalla ovistesti olikin jo nega🤗 kerkesin testaamaan vaan kerran. Ehkä ois ollu jo aamusta/aamupäivästä posi kun nyt jo oli nega. Mut huomenna ilmeisesti on ovis🥰 jes yhen päivän aikaisemmin tulee tässä kierrossa. Eilen ja tänään tuli myös vähän limaa ja tänään ollu pieniä nippailuja alavatsalla. Voikun tämä ois meidän tärppikierto. Pääsee uutenavuotena testailemaan❤️

Heippa vaan taas hetkeen! Mulla sillon marraskuun lopulla vaan kiertopäivät eteni eikä ovisplussaa tullut mutta nyt joulukuun alussa oli hyvin niukkaa pientä vuotoa pari päivää eli lasken ne menkoiksi kuitenkin. Alkukuukausi ollut niin hektinen kaikella saralla että tarkotuksella laitoin taka-alalle koko raskautumisen.

Nyt tilanne se että on hyvä aika taas keskittyä raskautumusyritykseen. Tilasin just lisää ovistestejä niin jos taas pääsis keskittymään raskautumiseen. Ja jos joku päivittää listaa niin mulle saa tänään laittaa kp14.

Täällä ilmeisesti plussiakin tullut? Onnittelut niistä! 🥰 Ja tsempit kaikille yritykseen. 😊

Mulla tänään kp2. Edellinen kierrossa oli kyllä paljon kaikkea normaalista poikkeavaa, että ei sinällään ihme että ei tärpännyt. Nyt olevat menkat on lähes täysin kivuttomat, normaalisti saan ekoina päivinä vetää säännöllisesti särkylääkettä ku tekee niin kipeetä. Toisaalta kiva kerranki näin eikä tarvi tuskissaan olla.

Jospa tämä tuleva kierto olis normaali. Sopivasti ovis osuu loman ajalle, joten ainakin stressi saadaan minimiin. 😍

Mulla tänään kp2. Edellinen kierrossa oli kyllä paljon kaikkea normaalista poikkeavaa, että ei sinällään ihme että ei tärpännyt. Nyt olevat menkat on lähes täysin kivuttomat, normaalisti saan ekoina päivinä vetää säännöllisesti särkylääkettä ku tekee niin kipeetä. Toisaalta kiva kerranki näin eikä tarvi tuskissaan olla.

Jospa tämä tuleva kierto olis normaali. Sopivasti ovis osuu loman ajalle, joten ainakin stressi saadaan minimiin. 😍

Hauska kun ollaan melko samoilla päivillä @Adelae ! 😍 :thumbsup: Täällä tänään kp3 ja ihan hyvä fiilis. Menkat on vielä päällä, mutta loppunevat huomenna tai ylihuomenna. Mulla taas oli melko kipeät menkkojen ekat päivät, kun välillä on kans ollut noita kivuttomattomia kiertoja. 🙏

Hauska kun ollaan melko samoilla päivillä @Adelae ! 😍 :thumbsup: Täällä tänään kp3 ja ihan hyvä fiilis. Menkat on vielä päällä, mutta loppunevat huomenna tai ylihuomenna. Mulla taas oli melko kipeät menkkojen ekat päivät, kun välillä on kans ollut noita kivuttomattomia kiertoja. 🙏
Oho joo tosiaan! Mun menkat yleensä kaikkinensa noin 6-7pv niin vielä on suurin osa edessä. Mulla on odotettavissa ovis heti vuodenvaihteen jälkeen, jos menee vanhan kaavan mukaan. Miten sulla? Että saadaanko taas myös piinailla yhtäaikaa. 😁

• Rakkaus
Reactions: EKarolina
Oho joo tosiaan! Mun menkat yleensä kaikkinensa noin 6-7pv niin vielä on suurin osa edessä. Mulla on odotettavissa ovis heti vuodenvaihteen jälkeen, jos menee vanhan kaavan mukaan. Miten sulla? Että saadaanko taas myös piinailla yhtäaikaa. 😁

Mulla on ovis varmaan jo siinä joulun jälkeisenä viikonloppuna, kun se tulee yleensä kp11-12. 🥰 Et ei harmi päästä ihan yhtä aikaa piinailemaan, mut vähän samaan aikaan kuitenkin. 💕

• Tykkää
Reactions: Adelae

Yhteistyössä