V
vierailija
Vieras
En ole oppitunneilla nytten.Jos ees tietäisit, mihin kuuluu laittaa pilkku.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En ole oppitunneilla nytten.Jos ees tietäisit, mihin kuuluu laittaa pilkku.
En puhu itsestäni, vaan hänestä kekä kirjoitti.Miksi puhut itsestäsi kolmannessa persoonassa?
Ei ole ikärasismia, vaan ihmettelen, että etkö ole pudemmälle opiskellut? Vanhempani kävivät oppikoulun ja yliopistoa / korkeakoulua.
En ole oppitunneilla nytten.
Miten joku Turuust ei tajua, että ”omisit” ei ollut oikein tossa lauseessa??????????????
Vaan piti olla ”omit”. En tajua… luulis nyt turkulaisten itsensä sentään sen verran tietävän! Että missä menee eri lailla yleiskieleen nähden siis.
Ei ole omisit tuossa yhteydessä yleiskieltä. Vaan ”omit”. Mutta sä sanoit turkulaiseen murretyyliin omisit.Koska se on yleiskieltä eikä Turun murretta. Se Vaasassa asuva olen.
No eikä ole yleiskieltä käyttää tossa yhteydessä.Koska se on yleiskieltä eikä Turun murretta. Se Vaasassa asuva olen.
Miten sä VOIT väittää, että tämä teksti on muka yleiskielessä oikein? Ei ole!Koska se on yleiskieltä eikä Turun murretta. Se Vaasassa asuva olen.
Nämä nyt eivät vaan tajua, siltä tuntuu. Minä meen ainaski jo nukkuun.Miten sä VOIT väittää, että tämä teksti on muka yleiskielessä oikein? Ei ole!
”Omisit sitten tämän käsitteen rikki oleva ihminen, keksi jotakin omaa kiitos.”
Miten joku Turuust ei tajua, että ”omisit” ei ollut oikein tossa lauseessa??????????????
Vaan piti olla ”omit”. En tajua… luulis nyt turkulaisten itsensä sentään sen verran tietävän! Että missä menee eri lailla yleiskieleen nähden siis.
Miten sä VOIT väittää, että tämä teksti on muka yleiskielessä oikein? Ei ole!
”Omisit sitten tämän käsitteen rikki oleva ihminen, keksi jotakin omaa kiitos.”
Älä puhu mulle enää ikinä tota murretta väittäen, että se on yleiskieltä, niin voidaan HETI mennä eteenpäin!Yritä nyt hyvä ihminen päästä yli tästä asiasta. Ei ole normaalia jäädä jumiin tuollaiseen asiaan.
Yritä nyt hyvä ihminen päästä yli tästä asiasta. Ei ole normaalia jäädä jumiin tuollaiseen asiaan.
Joopa joo, kas kun Liedossa sitten on.Noh mä en ole Turusta vaan Kaarinasta, mutta vastaan silti. En ole koskaan kuullut kenenkään käyttävän täällä omisit sanaa. Mitä äsken mielenkiinnosta tarkistin asiaa googlaamalla, niin yleiskieltä omisit näyttää olevan, eikä Turun murretta. Ei se edes kuulosta Turun murteella ja vaikka olisi, niin mitä väliä. Sinä teet usein kärpäsestä härkäsen ja se on tosi rasittavaa.
Raskaampi on tää pelkän kansakoulun käynyt tyhmyri, joka luulee, että omisit oli tuossa lauseessa yleiskieltä. LOL
Joopa joo, kas kun Liedossa sitten on.
Raskaampi on tää pelkän kansakoulun käynyt tyhmyri, joka luulee, että omisit oli tuossa lauseessa yleiskieltä. LOL
Mulle ei oo vaikeaa myöntää olevani väärässä jos olen. Nämä sen sijaan väittävät, että omisit on oikea muoto tossa lauseessa, vaikkei se ole.
LOL on vanha ilmaisu, eikä sitä käytä enää muut kuin nolot vanhukset.
Kyse ei ole siitä, et kuka on oikeassa tai väärässä, vaan siitä, et jäät jumittamaan asioihin, etkä pääse niiden yli. Sen lisäksi alat solvaamaan ja nimittelemään muita, mikä ei kuulu normaaliin argumentointiin.
Ai olet vai, minä tossari en ainakaan ole. Koitapa pysyä kärryillä nytten.Ennustaja on Liedosta, se selittääkin paljon.
En ole sieltä itse.
Sukulaisia sen sijaan on ympäri Suomea jo ihan äitini sisarusmäärän perusteella.En ole sieltä itse.