V
vierailija
Vieras
Muakin kiinnostaisi. Harmillista jos tämä taitaa on enää ainoa aktiivinen mikä edes sivuaa aihetta.
"Sivuaa aihetta", pelkkää paskan jauhantaa ja trollausta
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Muakin kiinnostaisi. Harmillista jos tämä taitaa on enää ainoa aktiivinen mikä edes sivuaa aihetta.
Tuliskohan huomenna Joostin postausHyvin arvattu, ainakin osittain.
Eiks Jerekin ole?Läpeensä tylsiä tekokoviksia ja teko-erikoisuuksia nää Tommyt ja Joostit.Venäjämielisiä vielä
Siinä tapauksessa aivojumppa voisi olla sopiva.En muista.
Haisulilla on asiaaKato haisuli paikalla
Bojanistako puhutaan?Haisulilla on asiaa
Joo, se stalkkailee tätä paikkaa kääntäjän avulla säännöllisestiBojanistako puhutaan?
Aiviojumpan muistan.Siinä tapauksessa aivojumppa voisi olla sopiva.
Mäkin oon fiilistelijä ja musta voi kyllä puhua täällä. Kyllähän tässä ollaan keskusteltu milloin tulevat. Huomenna sillä yhden jälkeen tulevalla suoralla lennolla varmasti.Täällä alkuperäinen fiilistelijä, joka kovasti odottaa viikonloppua. Ehkä saa kokea vielä kerran edes ripauksen sitä säpinää: kuka tulee ja koska tulee, kuka on paikalla ja kuka ei, missä ollaan ja mitä tehdään jne. Hauskaa ja harmitonta puida kaikkea yhdessä täällä (?), jos ei muutakaan paikkaa enää ole. Olihan se ilmiön ympärille syntynyt yhteisö kulta-aikoinaan niin hulvaton.
Onhan täällä aiheesta, ihasteltu kaksikon pian koittavaa tapaamista."Sivuaa aihetta", pelkkää paskan jauhantaa ja trollausta
Mäkin oon fiilistelijä ja musta voi kyllä puhua täällä. Kyllähän tässä ollaan keskusteltu milloin tulevat. Huomenna sillä yhden jälkeen tulevalla suoralla lennolla varmasti.
Voi hyvin tulla, eilen Tommy, tänään K ja huomenna vois olla Joost.Tuliskohan huomenna Joostin postaus
Joo The Holy trinity, onkohan joku yhteisbiisi tulossaJoo kiva keskustella täällä jos jotain tapahtuu! toivottavasti Kärtsä nyt vaan on tullut takas Suomeen jo
Mitäköhän tosiaan on tulossa, näiltä saa mun puolesta tulla mitä vaan ja katson silmät sydäminäVoi hyvin tulla, eilen Tommy, tänään K ja huomenna vois olla Joost.
Täällä alkuperäinen fiilistelijä, joka kovasti odottaa viikonloppua. Ehkä saa kokea vielä kerran edes ripauksen sitä säpinää: kuka tulee ja koska tulee, kuka on paikalla ja kuka ei, missä ollaan ja mitä tehdään jne. Hauskaa ja harmitonta puida kaikkea yhdessä täällä (?), jos ei muutakaan paikkaa enää ole. Olihan se ilmiön ympärille syntynyt yhteisö kulta-aikoinaan niin hulvaton.
Mene muualle, tää ei oo sitä varten. Ketään ei kiinnosta!
Joko Setis ja Maire ovat olleet treffeillä?
Ootas korjaan tän vastauksen.
Menen muualle, tää on just sitä varten. Mua ei kiinnosta!
Kas näin. Ja voit poistua, ovi on takana vasemmalla, varo portaita.