V
vierailija
Vieras
Onkohan jollain hiiri perseessä just nyt
Tällä eräällä on koko perhe siellä jumissa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onkohan jollain hiiri perseessä just nyt
En usko kekään ees tehnyt hänestä.Menikö tunteisiin kun susta tehtiin ilmoitus poliisille. Et voi vaan päivästä toiseen nimitellä muita.
Tämä onkin julkinen keskustelupalsta ja tollaisen törkyn löytyminen täältä ei puhtaaksi muutu minkään muualla shippailun / tarinoinnin takia.Mä kyllä ihan huvikseni jankkasin Aidon kanssa, mutta ok jätetään tähän, koska noinhan se asia on. P.s. B:stä ja M:stä on kirjoitettu ficcejä ja heitä shipataan. Ei ole mikään uusi juttu.
Niin, ei kukaan pysty edes sanomaan kenen kunniaa on loukattu. Yhtä hyvin nää p*rsejutut loukkaa täällä muiden lukijoiden kunniaa.En usko kekään ees tehnyt hänestä.
Tämä onkin julkinen keskustelupalsta ja tollaisen törkyn löytyminen täältä ei puhtaaksi muutu minkään muualla shippailun / tarinoinnin takia.
Saahan sitä nyt kaverin isän kanssa panna.Tämä onkin julkinen keskustelupalsta ja tollaisen törkyn löytyminen täältä ei puhtaaksi muutu minkään muualla shippailun / tarinoinnin takia.
Niin, ei kukaan pysty edes sanomaan kenen kunniaa on loukattu. Yhtä hyvin nää p*rsejutut loukkaa täällä muiden lukijoiden kunniaa.
No se J ja B satiiri ei tainnut olla tossareiden kynästä.Etkä sä kenestäkään muusta.
Tällä eräällä on koko perhe siellä jumissa.![]()
Kunnioittavia.? Nyt tulee kuset housuunHäh? Ei ole verrattavissa laisinkaan. Ne tarinat ovat kunnioittavia, samaa ei voi sanoa sinusta tai tosta kommentista, jossa Mihaan viitattiin.
Kyllä osasta ihmisiä voi, kauniisti, herkästi ja kunnioittavasti. Sinä pyrit vain satuttamaan, sen näkee kaikessa, mitä olet.Etkä sä kenestäkään muusta.
Ei hitto tää kirjoittaja on kujalla.
Häh? Ei ole verrattavissa laisinkaan. Ne tarinat ovat kunnioittavia, samaa ei voi sanoa sinusta tai tosta kommentista, jossa Mihaan viitattiin.
Se että B ja K pelleilivät viisuissa, ei tee näistä heistä kirjoitetuista törky kirjoituksista moraalisesti oikeutetumpia kuin jostakin muusta parista.
No on, ja ihan erilainen alusta kuin tää julkinen keskustelupalsta että.Kunnioittavia.? Nyt tulee kuset housuun
Kris on Jokereiden kitaristi.
En mä mitään sääntöjä sanele. Annoin kritiikkiä ja heti otit butt hurtia siitä.Sun ongelma on se, että yrität sanella täällä sääntöjä, mutta samalla unohdat sen, että et itsekään noudata niitä.
Ymmärrän, ettet tiedä, miten seksistä voi kirjoittaa kunnioittavasti, mutta se ei ole meidän muiden ongelmamme.Kunnioittavia, mitä mä just luin
Höpö höpöOlet ainoa joka tästä Mihasta raivoaa täällä, muut eivät edes tiedä kuka hän on. Sen lisäksi olet ainoa, joka täällä kirjoittaa törkeästi.
Miks täällä on nyt yhtäkkiä joku Krissin isin (kuka se edes on) kunnianpuolusta? Pakko olla joku uus trollaus
Kenen tahansa ihmisen, joka ei sitä ansaitse. Saario, Rinne, you name it.Miks täällä on nyt yhtäkkiä joku Krissin isin (kuka se edes on) kunnianpuolusta? Pakko olla joku uus trollaus
Kenen tahansa ihmisen, joka ei sitä ansaitse. Saario, Rinne, you name it.
Ymmärrän, ettet tiedä, miten seksistä voi kirjoittaa kunnioittavasti, mutta se ei ole meidän muiden ongelmamme.
Miha ei ole minulle tuntematon. Melkein oon nähnyt hänet livenäkin.Jep. Vaikea uskoa, että joku saisi tuollaisen peppukivun tuntemattoman ihmisen takia.
Höpö höpö
Häh?Jaahas, tossaria siis suututtaa, kun K & B shippi ei etene ja K on niin läheinen H:n kanssa.