V
vierailija
Vieras
No ei ole pölhö.
Ei niin, koska hän on aito.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No ei ole pölhö.
Kiitos ilmoituksesta.Tällä päivämäärällä 30.7.2025 lopetin Käärijän seuraamisen. Nyt riitti toi Häärijän pärstä.
Siis millä tavalla, minä en ees muistanut, että toi nimimerkki shippaa, oon luullut enemmän vain K faniksi.Ei niin, koska hän on aito.
Useampi, ei taida kirjoitella niillä.Kuinka monta nimimerkkiä aidolla discordissa oikein on?
Useampi, ei taida kirjoitella niillä.
Siis millä tavalla, minä en ees muistanut, että toi nimimerkki shippaa, oon luullut enemmän vain K faniksi.
Minä en usko hänestä mitään pahaa, ootte kiusaajia että.Kyllä vaan, selviää instasta ja paikalliset fanit sanoo samaa.
Okei, minä en ole siellä niin vaikea ottaa kantaa.Aito ihminen, pölhö.
Voi ollaKäy täällä?
No mutta A:lla on useampi, on sanonut sen täällä.Nämä samat keskustelut käytiin jo vauvalla, kun joku epäili että yksi ihminen on kaikkien nimimerkkien takana ja että vauvalla pyörii max. viisi ihmistä.
Ai niin ja tiedän toisenkin jolla on kaksi, kesti hetken yhdistää ne nimet toisiinsa.
Se valittaminen nyt ihan menisikin, mutta ne täysin epärealistiset uskomukset milloin mistäkin.Voi olla Kaikesta aina valittamassa joka tapauksessa.
Eihän se mikään paha juttu ole. Ei sille mitään voi jos rakastuu toiseen.Minä en usko hänestä mitään pahaa, ootte kiusaajia että.
No voihan, älä nyt sentään ihan harhaiseksi heittäydy.Eihän se mikään paha juttu ole. Ei sille mitään voi jos rakastuu toiseen.
No miten se tähän liittyy.Mulla on tumpussa kaksi tiliä. Buahahhaa
Rakastuminen ei ole valinta.No voihan, älä nyt sentään ihan harhaiseksi heittäydy. Miten kukaan, joka ei anna tietoisesti tilaisuutta, voisi muka rakastua toiseen?
Ai, mutta noitahan kyllä sanoo muutkin, eiköhän ole laitettu puoliksi läpällä nämä.Se valittaminen nyt ihan menisikin, mutta ne täysin epärealistiset uskomukset milloin mistäkin. Bojan VE:ssä, Bojan Ilosaarirockissa, Käärijä Pula-festareilla, Käärijä TTK:ssa jne...
Todellakin on!Rakastuminen ei ole valinta.
Olisikin. Jää vielä jankuttamaan niistä.Ai, mutta noitahan kyllä sanoo muutkin, eiköhän ole laitettu puoliksi läpällä nämä.
Aijaa, ennen ei ollut minusta tollaista hänellä.Olisikin. Jää vielä jankuttamaan niistä.
Discordin ajan on ollut, ehkä ei instassa uskalla sellaisia.Aijaa, ennen ei ollut minusta tollaista hänellä.