V
vierailija
Vieras
En niin, on minulla mielipiteitä silti pölhö.Et edes ole siellä kiusaaja?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En niin, on minulla mielipiteitä silti pölhö.Et edes ole siellä kiusaaja?
Ilmankos Kn seuraajat taas tippuu kun postaa tuollaista ääliömäistä skeidaaEi oo mitään H vastaan mutta kyllä tuo soutelu nyt olisi tullut selväksi yhdellä tai korkeintaan kahdella stoorilla. Mutta laita nyt sitten samaa iltaan asti.
Kiusaaja!En niin, on minulla mielipiteitä silti pölhö.
Kirjoittaa K+P-p*rnoaMitä hiivattia noilla Microsoftin Copilotin Agenteilla voi tehdä? Oisko kellään järkeviä esimerkkejä?
Ei stana mitä p**skaa koko ketju. V**tu mä en tuu tänne enää ikinä.
Tee samantien rikosilmo koko ketjusta!Käyn tääl kattomassa vaan puhutaanko mun nikistä ja jos puhutaan mitä. Tarvittaessa voi tehdä rikosilmon.
SivuhenkilöissäMissä on muka jankattu pula-festareista?
Tippuu uuten tisnalleen samaa tahtia BL:n seuraajien kanssa, vaikka se ei postaa oikein mitään.Ilmankos Kn seuraajat taas tippuu kun postaa tuollaista ääliömäistä skeidaa
Käyn tääl kattomassa vaan puhutaanko mun nikistä ja jos puhutaan mitä. Tarvittaessa voi tehdä rikosilmon.
Sä taas olet vammainen. Kukaan täällä taas ei ole 9-kymppinen että näin.
No eipä tule poistumaan, onhan tästä aikanaan moni ilmoitellut ylläpitoon ja mitään kiellettyä noissa nimimerkkihöpinöissä ei tainnut mielestään olla.
Pyysikö monikin sinne silloin takaisin pääsyä? Ellei, niin ei siellä ole kuin heitä, jotka olivat siellä siihenkin mennessä keskustelleet. Jokainen ei-keskustelija joutui ulos ja takaisin piti anoa. En usko, että kukaan pyysi päästä takaisin.ei ole, ainoastaan sinä olet valittanut. Normaalit ihmiset jotka osaa keskustella on edelleen siellä mukana
Muakin kiinnostais tää. Lensin itekki pihalle, kun en ollu ees huomannut koko asiaa ja osaamattomana en viitsinyt enää yrittää takasin. Tuntu liian nololta.Pyysikö monikin sinne silloin takaisin pääsyä? Ellei, niin ei siellä ole kuin heitä, jotka olivat siellä siihenkin mennessä keskustelleet. Jokainen ei-keskustelija joutui ulos ja takaisin piti anoa. En usko, että kukaan pyysi päästä takaisin.
Höpö höpö. En ikinä riitele mistään itsekseni. Vastaajille vastailen.ja parhaat palstariidat saa aikaan kun riitelee niiden omien sivupersoonien kanssa, kyllä Aito tietää nämä hommat
Ullattuisit, jos tietäisit ; )Pyh, tää tyyppi ei käy ees keikoilla, roikkuu vain muuten.
No mites sitten selität mun Slovenia-matskut, kun ficcikirjailija ei maininnut silloin sanallakaan olleensa siellä? Plus nyt kun meni, sanoi, että on maassa ekaa kertaa? Ja ottaa aivan erilaisia kuvia kuin minä.aivan, olette kaikki ficcikirjoittajan luomia hahmoja, vihdoin paljastuu totuus
Ullattuisit, jos tietäisit ; )
Suosittelen lukaisemaan sen kirjan Hankala sairaus vai hankala potilas, ja informoimaan asiavirheistä, jotka löytää. (None).No eihän olla, oot ihan kahjo, ois kyllä kiva osata kirjoittaa yhtä hyvin kuin hän, vaikka äikkä aina kiitettävä olikin, hän kirjoittaa niin perusteellisen tieteellisesti monesti, vaikuttaa aika pedantilta persoonalta myöskin, itse olen koittanut päästä siitä ominaisuudesta hiukan eroon.