V
vierailija
Vieras
Aijaa, en minä vaan mitään trollaa, itsenäni kirjoittelen, eikö tollanen ole raskasta.
Kysy trolleilta? Eli itseltäsi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Aijaa, en minä vaan mitään trollaa, itsenäni kirjoittelen, eikö tollanen ole raskasta.
Eihän tuota, ootpa typerä, tottakai valheelliset juorut on hyvä oikoa.Trollit hakee reaktioita. Normaali ihminen ei vastaisi niihin ja yrittäisi epätoivoissaan puolustaa Bojania. Se tuottaa vaan enemmän hallaa.
En ole sellainen.Kysy trolleilta? Eli itseltäsi.
Höpö höpö, ei kuulu minun shippiin sellaiset.Eihän tuota, ootpa typerä, tottakai valheelliset juorut on hyvä oikoa.
Näyttää kuuluvan.Höpö höpö, ei kuulu minun shippiin sellaiset.
Yritätkö taas tunnistella, metsään menee.Näyttää kuuluvan.
Ei ole mitään tunnistelua tossa.Yritätkö taas tunnistella, metsään menee.
Mielenkiintoista kyllä, tämän vuoden Križanken konsertin jälkeen Bojan halasi varsin näyttävästi vaaleaa tyttöä ja piti tätä kädestä. Kukaan ei kuitenkaan julkaissut tästä kuvia, ja paikalla oli useita ihmisiä, jotka näkivät sen.
Näin on. Turhaa yrittää kertoa jostakin ilman todisteita.Tahtoisin niin uskoa kuviin, mutta en voi, koska ne olisi jo jaettu tänne yhtä nopeasti kuin tietokin jos niitä olisi.
Hyi, miksi haluaisit että B:stä ois otettu salakuvia, onneksi ei ole.Tahtoisin niin uskoa kuviin, mutta en voi, koska ne olisi jo jaettu tänne yhtä nopeasti kuin tietokin jos niitä olisi.
Minä uskon kyllä, että Discordiin jaettua ei jaeta muualle, ja että kuvat ovat ihan totta. Ei minun tarvitse niitä nähdä uskoakseni, mutta se tietysti kiinnostaa, onko kuvien nainen Dzejla vai joku "mysteerikaunotar".Tahtoisin niin uskoa kuviin, mutta en voi, koska ne olisi jo jaettu tänne yhtä nopeasti kuin tietokin jos niitä olisi.
Hän halailee ja pitää kädestä vaikka ketä. Kiihkeä suutelu julkisella paikalla on eri asia.Mielenkiintoista kyllä, tämän vuoden Križanken konsertin jälkeen Bojan halasi varsin näyttävästi vaaleaa tyttöä ja piti tätä kädestä. Kukaan ei kuitenkaan julkaissut tästä kuvia, ja paikalla oli useita ihmisiä, jotka näkivät sen.
Uskot siis todella (kuvitellaan että sellainen kuva olisi), että tämä sama syväkurkku joka sen kuvitellun tiedon tänne lauloi, ei olisi salamana jakanut sitä kuvaakin?Minä uskon kyllä, että Discordiin jaettua ei jaeta muualle, ja että kuvat ovat ihan totta. Ei minun tarvitse niitä nähdä uskoakseni, mutta se tietysti kiinnostaa, onko kuvien nainen Dzejla vai joku "mysteerikaunotar".
Miksi uskot, täällähän nää on jo paljastaneet, että oli trollausta.Minä uskon kyllä, että Discordiin jaettua ei jaeta muualle, ja että kuvat ovat ihan totta. Ei minun tarvitse niitä nähdä uskoakseni, mutta se tietysti kiinnostaa, onko kuvien nainen Dzejla vai joku "mysteerikaunotar".
Tätä jankkasit jo eilen, nyt uudelleen, kun kukaan ei tartu. Ei kiinnosta.Näin vain, että hän oli vaaleahiuksisen tytön kanssa. Muut paikalla olleet näkivät enemmän. Ihmettelen, miksei siitä ole kuvia. Pari fania huomasi heidät heidän odottaessaan paikan takana. Ja tuo tyttö oli paljon kauniimpi kuin D tai muut.
"Paljon kauniimpi kuin D"? Sitten liikutaankin jo todella harvinaisella, etten sanoisi myyttisellä tasolla.Näin vain, että hän oli vaaleahiuksisen tytön kanssa. Muut paikalla olleet näkivät enemmän. Ihmettelen, miksei siitä ole kuvia. Pari fania huomasi heidät heidän odottaessaan paikan takana. Ja tuo tyttö oli paljon kauniimpi kuin D tai muut.
Jos kantavana olevan naaraan laittaa vieraalle urokselle (toisen, kuin josta se on kantavana) neljän ensimmäisen kantopäivän aikana, abortoituu ensimmäinen poikue ja naaras parittelee uudelleen uuden uroksen kanssa. Tämä tunnetaan nimellä Bruce efekti"Paljon kauniimpi kuin D"? Sitten liikutaankin jo todella harvinaisella, etten sanoisi myyttisellä tasolla.
Ja oli paljon kauniimpi kuin...Nähtiinhän Kärtsäkin vaalean naisen kanssa käsi kädessä Baselissa. Menivät samaan taksiin.
Höpö höpöNähtiinhän Kärtsäkin vaalean naisen kanssa käsi kädessä Baselissa. Menivät samaan taksiin.
Uroksien läheisyydessä asuvat naaraat tulevat kiimaan 4 päivän välein; tämä johtuu urosten erittämästä hajustaJos kantavana olevan naaraan laittaa vieraalle urokselle (toisen, kuin josta se on kantavana) neljän ensimmäisen kantopäivän aikana, abortoituu ensimmäinen poikue ja naaras parittelee uudelleen uuden uroksen kanssa. Tämä tunnetaan nimellä Bruce efekti
Oliko Erika Krizankessa käsi kädessä Bojanin kanssa?Nähtiinhän Kärtsäkin vaalean naisen kanssa käsi kädessä Baselissa. Menivät samaan taksiin.