Nojoo me hoidettiin oma ero ihan sulassa sovussa ja käytiin kaikki läpi ja tultiin siihen ratkaisuun et ero parempi. Eikä jäännyt vihaa toista kohtaan. Kyl aikuisten pitäisi pystyä sopimaan varsinkin kun lapsia.
Tää tapaus muutenkin omituinen en facessa seuraa mitään uutissivustoa mut silti näiden kahden jutut lävähtää mun someen.
Ja vaikka nyt et pidäkkään minusta. Nih jonkun ihmeen takia mä pidän susta ja on mukava lukea juttujasi aina välillä. Tulee jotenkin hyvä mieli. Ehdottomasti kuulut kaksplussan kalustoon vaikka tässä helena-mikko tapauksessa vähän erimieltä ollaankin. Itse alan odottamaan jo illan lätkäpeliä ja ulos lenkille kahvien jälkeen.
Hyvä, että jo hautasimme sotakirveemme. Istutaan alas ja poltetaan rauhanpiippua.
Meidän avioerotapaukset olivat erilaisia. En tiennyt yhdessäelomme aikana miten syvissä vesissä mies liikkui. Hän oli möhlinyt työpaikallaan perusteellisesti.
Kai hän käänsi vihansa minuun.
Tapauksesta on jo iäisyys. Mies on nykyään täysin raitis ja tupakoimaton. Hän on liikuntaesteinen, ja lääkäri on evännyt ulkomaanmatkat.
Joskus aikuinen lapseni ottaa eromme puheeksi. Me kaikki neljä kävimme mankelin läpi, ja kasvoimme paljon henkisesti. Sanoin sisarelleni tällä viikolla puhelimessa, etten enää lue hyvinvointikirjallisuutta. Olen mikä olen ja hyvä niin.
Vatsatautini helpotti, ja saippuasarjassani tehtiin isoja ratkaisuja.
Lokki kirkuu ulkona. Asun yläkerrassa, ja lokit roiskivat kakkaa parvekeikkunoihin. Loppukesällä poikaset taapertavat pihassa.
Kun saan ponnistettua itseni ylös sohvan pohjalta, alan kirjoittaa postipakettiin osoitteen. Saan paljon perhekuvia ja videoita ulkomailta. Kirkko&kaupunki-lehti kolahti postiluukusta. Miten ihmeessä ennen olin energinen, ja kävin päivätyössä ja illat ja osin viikonloput sivutyössä.
Aloin kirjoittaa nollaluvun alussa Soneraplazan Elleissä, sitten Annassa ja lopulta tällä palstalla. Harrastus, joka olisi ollut viisaampi korvata joklain toisella puuhalla.
Olisi ollut metkaa joutua syytetyksi kirjoituksistani pitkän nettikirjoitusputkeni jälkeen. Koskaan aiemmin yksikään kirjoittaja ei ole uhkaillut minua käräjillä.