On se julma ja ahne heppu tuo ex-jääkiekkoilija Mikko Koivu lastensa äitiä kohtaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Luin Vauva av Helena Koivu-ketjun tämän aamun kirjoituksia.
Vain muutamat niistä ovat asiallisia. Turussa on ketjun perusteella paljon mielenterveysongelmia.
Jos Helena on saanut Helsingissä ihan oikeasti turvakotipaikan, hänen ja lasten asiat ovat paremmalla mallilla.
Helenan tapaus on osin samanlainen kuin omani 1990-luvulla.
Jos et itse ole ollut samanlaisessa tilanteessa, kannattaa jättää keskusteluun osallistuminen väliin.
Alan taas katsoa saippuasarjaani, joka on hyvää kielitaidon ylläpitoa.
Sarjan nettisivulta olen lukenut juonipaljastuksia.
Suomessa näytetään jo sarjan tämän vuoden jaksoja./korjasin

Luin Vauva av Helena Koivu-ketjun tämän aamun kirjoituksia.
Vain muutamat niistä ovat asiallisia. Turussa on ketjun perusteella paljon mielenterveysongelmia.
Jos Helena on saanut Helsingissä ihan oikeasti turvakotipaikan, hänen ja lastenasiat ovat paremmalla mallilla.
Jos et itse ole ollut samanlaisessa tilanteessa, kannattaa jättää keskusteluun osallistuminen väliin.
Alan taas katsoa saippuasarjaani, joka on hyvää kielitaidon ylläpitoa.
Sarjan nettisivulta olen olen lukenut juonipaljastuksia.
Suomessa näytetään jo sarjan tämän vuoden jaksoja.
Nojoo me hoidettiin oma ero ihan sulassa sovussa ja käytiin kaikki läpi ja tultiin siihen ratkaisuun et ero parempi. Eikä jäännyt vihaa toista kohtaan. Kyl aikuisten pitäisi pystyä sopimaan varsinkin kun lapsia.
Tää tapaus muutenkin omituinen en facessa seuraa mitään uutissivustoa mut silti näiden kahden jutut lävähtää mun someen.

Ja vaikka nyt et pidäkkään minusta. Nih jonkun ihmeen takia mä pidän susta ja on mukava lukea juttujasi aina välillä. Tulee jotenkin hyvä mieli. Ehdottomasti kuulut kaksplussan kalustoon vaikka tässä helena-mikko tapauksessa vähän erimieltä ollaankin. Itse alan odottamaan jo illan lätkäpeliä ja ulos lenkille kahvien jälkeen.

Nojoo me hoidettiin oma ero ihan sulassa sovussa ja käytiin kaikki läpi ja tultiin siihen ratkaisuun et ero parempi. Eikä jäännyt vihaa toista kohtaan. Kyl aikuisten pitäisi pystyä sopimaan varsinkin kun lapsia.
Tää tapaus muutenkin omituinen en facessa seuraa mitään uutissivustoa mut silti näiden kahden jutut lävähtää mun someen.

Ja vaikka nyt et pidäkkään minusta. Nih jonkun ihmeen takia mä pidän susta ja on mukava lukea juttujasi aina välillä. Tulee jotenkin hyvä mieli. Ehdottomasti kuulut kaksplussan kalustoon vaikka tässä helena-mikko tapauksessa vähän erimieltä ollaankin. Itse alan odottamaan jo illan lätkäpeliä ja ulos lenkille kahvien jälkeen.
Hyvä, että jo hautasimme sotakirveemme. Istutaan alas ja poltetaan rauhanpiippua.
Meidän avioerotapaukset olivat erilaisia. En tiennyt yhdessäelomme aikana miten syvissä vesissä mies liikkui. Hän oli möhlinyt työpaikallaan perusteellisesti.
Kai hän käänsi vihansa minuun.
Tapauksesta on jo iäisyys. Mies on nykyään täysin raitis ja tupakoimaton. Hän on liikuntaesteinen, ja lääkäri on evännyt ulkomaanmatkat.
Joskus aikuinen lapseni ottaa eromme puheeksi. Me kaikki neljä kävimme mankelin läpi, ja kasvoimme paljon henkisesti. Sanoin sisarelleni tällä viikolla puhelimessa, etten enää lue hyvinvointikirjallisuutta. Olen mikä olen ja hyvä niin.
Vatsatautini helpotti, ja saippuasarjassani tehtiin isoja ratkaisuja.
Lokki kirkuu ulkona. Asun yläkerrassa, ja lokit roiskivat kakkaa parvekeikkunoihin. Loppukesällä poikaset taapertavat pihassa.
Kun saan ponnistettua itseni ylös sohvan pohjalta, alan kirjoittaa postipakettiin osoitteen. Saan paljon perhekuvia ja videoita ulkomailta. Kirkko&kaupunki-lehti kolahti postiluukusta. Miten ihmeessä ennen olin energinen, ja kävin päivätyössä ja illat ja osin viikonloput sivutyössä.
Aloin kirjoittaa nollaluvun alussa Soneraplazan Elleissä, sitten Annassa ja lopulta tällä palstalla. Harrastus, joka olisi ollut viisaampi korvata joklain toisella puuhalla.
Olisi ollut metkaa joutua syytetyksi kirjoituksistani pitkän nettikirjoitusputkeni jälkeen. Koskaan aiemmin yksikään kirjoittaja ei ole uhkaillut minua käräjillä.

No nythän siellä on kunnon rähinä päällä. Lastensuojelu on määrännyt lapset pikaisesti isänsä haltuun. Helena instassa tilittää tilannetta. Mikko on keksinyt vaikka mitä omituista lasten äidistä, mm. uhkaa että vie lapset Viroon. Mitään tällaista uhkaa ei lienee ole ollut! Lapset itkevät videolla, tytär haukku isää rumilla sanoilla ja että on jotain vikaa hänessä. Ja hirveä itku ja parku lapsilla kun tilanne tämä!
Mikä tuota miestäkin vaivaa??? Piteli kiinni lapsia kotona kun oli äidin aika hakea heidät mutta olivat sitten isän ja uuden vaimonsa vankeina eikä päässeet äidin luo, kunnes karkasivat takaovesta itkien äidin syliin. Hirveää. Sydäntä särkevää!
Laitatko linkin tuohon lastensuojelu-asiaan?

Koivujen tapauksessa olennainen asia on avioehdon olemassaolo. Eli jos teillä ei sellaista ollut, ei tätä voi verrata. Kas kun avioehto tekee sen, että kaikista asioista on ihan oikeasti sovittu jo vuosia ennen kuin mitään avioeroa tapahtuukaan. Kaksi täysivaltaista ja hyvissä väleissä keskenään olevaa ihmistä istuu alas ja sopii miten omaisuus jaetaan erotilanteessa. Jos ja kun vielä tuonkin jälkeen saadaan riita aikaiseksi, kyse on ihan muusta kuin olosuhteiden luomasta pakosta tai vaikeuksista.

Koivujen tapauksessa olennainen asia on avioehdon olemassaolo. Eli jos teillä ei sellaista ollut, ei tätä voi verrata. Kas kun avioehto tekee sen, että kaikista asioista on ihan oikeasti sovittu jo vuosia ennen kuin mitään avioeroa tapahtuukaan. Kaksi täysivaltaista ja hyvissä väleissä keskenään olevaa ihmistä istuu alas ja sopii miten omaisuus jaetaan erotilanteessa. Jos ja kun vielä tuonkin jälkeen saadaan riita aikaiseksi, kyse on ihan muusta kuin olosuhteiden luomasta pakosta tai vaikeuksista.
👍

Hyvä, että jo hautasimme sotakirveemme. Istutaan alas ja poltetaan rauhanpiippua.
Meidän avioerotapaukset olivat erilaisia. En tiennyt yhdessäelomme aikana miten syvissä vesissä mies liikkui. Hän oli möhlinyt työpaikallaan perusteellisesti.
Kai hän käänsi vihansa minuun.
Tapauksesta on jo iäisyys. Mies on nykyään täysin raitis ja tupakoimaton. Hän on liikuntaesteinen, ja lääkäri on evännyt ulkomaanmatkat.
Joskus aikuinen lapseni ottaa eromme puheeksi. Me kaikki neljä kävimme mankelin läpi, ja kasvoimme paljon henkisesti. Sanoin sisarelleni tällä viikolla puhelimessa, etten enää lue hyvinvointikirjallisuutta. Olen mikä olen ja hyvä niin.
Vatsatautini helpotti, ja saippuasarjassani tehtiin isoja ratkaisuja.
Lokki kirkuu ulkona. Asun yläkerrassa, ja lokit roiskivat kakkaa parvekeikkunoihin. Loppukesällä poikaset taapertavat pihassa.
Kun saan ponnistettua itseni ylös sohvan pohjalta, alan kirjoittaa postipakettiin osoitteen. Saan paljon perhekuvia ja videoita ulkomailta. Kirkko&kaupunki-lehti kolahti postiluukusta. Miten ihmeessä ennen olin energinen, ja kävin päivätyössä ja illat ja osin viikonloput sivutyössä.
Aloin kirjoittaa nollaluvun alussa Soneraplazan Elleissä, sitten Annassa ja lopulta tällä palstalla. Harrastus, joka olisi ollut viisaampi korvata joklain toisella puuhalla.
Olisi ollut metkaa joutua syytetyksi kirjoituksistani pitkän nettikirjoitusputkeni jälkeen. Koskaan aiemmin yksikään kirjoittaja ei ole uhkaillut minua käräjillä.
Joo mä vähän aattelinkin että putka ei ole sinulle tuttu paikka. Mun viimesosesta putkareissusta on aikaa noin 10vuotta. Sekään ei täysin ollut mun syy. Ku olin baarissa istuin siinä tiskillä olutta siemaillen ja musiikkia kuunnellen. Noh yhtäkkiä havahduin et nainen huutaa apua ja kolme miestä retuutti sitä ulos baarista nih mä vaan jotenkin lähin juoksemaan ja hyppäsin niiden miesten päälle ja ruvettiin painimaan. Yks niistä miehistä suihkaisi punaista maalia naamallaneni ihme että en sokeutunut siitä. Noh sit jotenkin siinä rytäkässä päästiin ulos ja poliisit sitten arpoi mut ja sen naisen putkaan. Noh aikani huusin putkassa vahdeille ettekö te pässit tajua mitä ne teki sille naiselle. Mut sit kävi niin hassusti et mulla oli pieni nyssäkkä taskussa ja sytkäri ni väsäsin pikkaset ja sit aloin rauhassa nukkumaan. Aamulla kun pääsin putkasta pääsin kotiin ja peilistä kun katsoin ni mun naama oli ihan maalissa. Noh oli mun vuoroviikko just alkanut lapsen äiti oli vienyt lapsen aamul päikkyyn ja oli mun vuoro hakee. Soitin lapsen äitille et voitko hakee et mä en pääsis mut ei suostunut. Noh naama punasena päikkyyn hakee lasta vähän hävetti mut hyvin ne päikyn tädit otti ei ilmekään värähtänyt ku näkivät mut ja hain tytyöni.

Mut hyvää kevättä sinnekkin. Ja todellakin pitkät henkoset rauhanpiipusta. Mulla oli sellanen pitkä intiaani piippu aikoinaan. Kun asuin jyväskylässä ja olin menossa kotipuoleen eteleään olin junassa menossa vessaan ni piippuni putosi tupakka vaunuun. Vaik mulla oli oma paikka junassa nih kyl mä aina koko matkan istuin röökivaunussa siellä tuli paljon hyviä keskusteluja. Noh piippuni putosi sinne koppiin ja yhtäkkiä vanha rouva tulee perässä et hei sun piippu jäi ja iski silmää 😊

Kopioin Ylälaudalta kivan ja valoisan Helenan videon.
Helena työllistää itsensä, kun saa elämänsä järjestykseen.
Edesmennyt äitini usein sanoi, että maailmassa on paljon hulluja, ja yksi niistä on kärryhullu.
Helena voisi videoida turvakotioleskelunsa.
Kun minun mies aikoinaan sekoili mökillä, lähdimme lasten kanssa lauantaiaamuna aikaisin bussilla stadiin. Kun hän sekoili kaupunkiasunnossamme, lähdin kävelylle. Kerran eräs iäkäs mies tuli vastaan, ja sanoi: Hyvää joulua pikkurouva. Minulla oli silloin ylläni musta tekoturkki.
Kun ikävistä asioista on jo vuosikymmeniä aikaa, muistoihin suhtautuu neutaalisti.
Jos elämä ahdistaa, tässä tervepäisen Helenan mukavaa puheen porinaa.
Kaikki asiat järjestyvät aikanaan.

Linkki nyt tähän uutiseen!
En viitsi linkittää uutista uudestaan tälle palstalle.
Rullaa ketjua. Osta uusin Seiska. Juttu ei ole nettilehdessä jostain syystä.
Jos olisin Natalia, olisin jo häipynyt takaisin kotimaahan. Mt-ongelmaisen miehen kanssa sairastuu koko lähipiiri.
En enää vastaa viesteihisi. Olet luultavasti sama kilahtelija, joka uhkasi minua toissapäivänä käräjillä.

En viitsi linkittää uutista uudestaan tälle palstalle.
Rullaa ketjua. Osta uusin Seiska. Juttu ei ole nettilehdessä jostain syystä.
Jos olisin Natalia, olisin jo häipynyt takaisin kotimaahan. Mt-ongelmaisen miehen kanssa sairastuu koko lähipiiri.
En enää vastaa viesteihisi. Olet luultavasti sama kilahtelija, joka uhkasi minua toissapäivänä käräjillä.

No, en varmasti ole.

Ettäs kehtaat esittää tuollaisia syytöksiä minua kohtaan.

En ole koskaan uhannut ketään käräjillä.

Harmaana, vierailija-nimikkeellä kirjoittelussa on riskinsä.
Tämä nettikirjoittelu ei ole vaaratonta puuhaa.
Sanna Marin sai riesakseen pinkkioloasumiehen. Ehkä vaaleanpunainen pantteri naputtelee tälläkin palstalla.
Oletko vajaaälyinen vai miksi toistat tuota valhetta Marinin vainoajasta? Kyseinen lähi-itäläinen tarvitsi oikeudessa tulkkia joten väite, että hän keskustelisi täällä suomeksi on älytön. Tästä on sinulle monesti huomautettu. Oletko Kremlillä töissä vai miksi toistuvasti valehtelet täällä?

Helena on toistuvasti kommentoinut eroaan julkisesti. Nattie sen sijaan on ottanut tilanteeseen huomattavasti rauhallisemman lähestymistavan.
Nattien somefeedi huokuu seesteistä tunnelmaa. Tumma kaunotar jakaa materiaalia muun muassa erilaisten urheiluharrastusten parista. Julkaisujen perusteella hän viihtyy loistavasti luonnossa, eikä uskalias Nattie kaihda edes perisuomalaista avantouintia.

Natalie keskittyy sosiaalisessa mediassa siis pitkälti hyvinvointisisältöön. Sen tiimoilta hän jakaa silloin tällöin myös erilaisia ruokavinkkejä. Hiljattain Nattie jakoikin someseuraajilleen oivallisen välipalareseptin.

Nattie paljastaa rakastuneensa jo nuorena kreikkalaisiin seesamimakeisiin. Hän kertoo kehittäneensä oman reseptinsä herkusta voidakseen valita, mitä hän haluaa välipalansa todella sisältävän.

Makeat seesamipatukat
3,5 kupillista (n. 800ml) siemeniä valintasi mukaan (esimerkiksi pellavan-, kurpitsan-, seesamin-, auringonkukan- tai hampunsiemeniä)
1 kuppi (noin 250 ml) hyvää hunajaa
1 sitruunan kuori
Ripaus suolaa

Tee näin:
Kuumenna hunajaa keskilämmöllä kattilassa. Yhdistä siemenet ja suola kulhossa ja lisää hunajan sekaan. Sekoita hyvin. Ota kattila pois lämmöltä ja lisää sitruunankuori. Painele seos tasaisesti leivinpaperilla vuorattuun vuokaan. Paista 150 asteisessa uunissa 30-40 minuuttia. Tasaisen lopputuloksen saamiseksi pannua kannattaa kääntää noin puolessa välissä. Anna jäähtyä tovi ja leikkaa sopivan kokoisiksi paloiksi.

Vauva av-ketjussa normaalin ihmisen viesti

13.04.2025 | 08:48
Ja missä on moraaliposeerauksen maaillanmestarin, Suomen roskalehdistön vastuu nyt? Ensin lietsotaan sivukaupalla vihaa Helenaa kohtaan, sitten kun kiusaamisen kohde on saatu ajettua kadulle, ollaankin hiljaa.

Muuten ollaan niin feministejä ja antirasisteja, mutta kun kohde on valkoinen virolainen nainen, ihmisoikeuksilla ei ole taaskaan mitään väliä. Ehta näyte hyvesignaloivan sosialisti-Suomen kaksinaamaisuudesta. Poltetaan veronmaksajien rahaa vaikka maailman tappiin, jotta kiekkomiljonäärillä on hyvä olla.

Tsemppiä Helenalle ja lapsilleen!👍

”Päätös lähetettiin medialle tänään tiistaina (13.5.). Päätöksen mukaan Helenaa ei kuultu asiaan liittyen.
Asiaa perusteltiin sillä, että asiaa ei voitu viivyttää, ja näin ollen väliaikainen määräys voitiin antaa kuulematta Helenaa.
Päätös on Helenalle erävoitto, koska käräjäoikeus hylkäsi Mikon vaatimukset suurimmalta osin.” /Seiska-lehti

Yhteistyössä