V
vierailija
Vieras
Ihanat söpöliinit.Ihanaa popcorn twinnausta kaksikoltamme taas
![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ihanat söpöliinit.Ihanaa popcorn twinnausta kaksikoltamme taas
![]()
Kuka ois sellainen iso mies, jonka kanssa collab ja kuuma musavideo?Tooodellla
Haaskalla taasJaahas siellä taas lähdetty matkimaan
Ei oo totta! Kumpikin on joskus syönyt popcornia!!! Ei voi olla! Tää on selvä merkki rakkaudesta!Ihanaa popcorn twinnausta kaksikoltamme taas
![]()
Miltä vtun kaksikolta? Yöh nyt taas tätä sössö tystä.
Miltä vtun kaksikolta? Yöh nyt taas tätä sössö tystä.
Kuka ois sellainen iso mies, jonka kanssa collab ja kuuma musavideo?
Kirjoutusten perusteella monesti kyllä vaikuttavat alakoululaisilta tai uhmaikäisiltä hiekkalaatikolla.Onko nämä B/K shippaajat aikuisia ihmisiä?
Itse olen lukenut monia, ihan ilman tunnuksiakin löytyy, enpä ole mitään linkittämistä jaksanut opetella, ehkä nimiä voisin etsiä, jos viitsin.
Eli ketkä kirjoittajista on miehiä? Luen paljon bojereä enkä muista että ois tullut sellaisia vastaan.Itse olen lukenut monia, ihan ilman tunnuksiakin löytyy, enpä ole mitään linkittämistä jaksanut opetella, ehkä nimiä voisin etsiä, jos viitsin.
Ja toistensa korvaan, K: n pehmeä ääni... .....Mulle riittää P:n ja K:n yhdessä lukema seksitarina.
Eli ketkä kirjoittajista on miehiä? Luen paljon bojereä enkä muista että ois tullut sellaisia vastaan.
Ja toistensa korvaan, K: n pehmeä ääni... .....
Tää on totta, etten oikeasti osaa, en ole itse linkittänyt mihinkään mitään, en ole kokenut sen olevan tarpeellista juuri minun toimesta, eikä ole tarpeellista tiedon saantiin.Höpö höpö
Bojere täysin seksitön ja keinotekoinen teinilehden halvalla huitaistu jatkotarinaEi mullekaan.
En niitä ulkoa muista, voin yrittää etsiä, kun kerkeän.Eli ketkä kirjoittajista on miehiä? Luen paljon bojereä enkä muista että ois tullut sellaisia vastaan.
Missä vaiheessa pitää soittaa etsintäpartio pelastamaan arkiston uumenistaEn niitä ulkoa muista, voin yrittää etsiä, kun kerkeän.
Selvästi et tunne historiaaEi oo totta! Kumpikin on joskus syönyt popcornia!!! Ei voi olla! Tää on selvä merkki rakkaudesta!
Jännä sattumaSelvästi et tunne historiaa Tämä twinnaus on ollut noiden yhteinen läppä jo melkein alusta asti, tumpussa on sellanen ketjukin mihin on koottu niitä. Ja vaikkei uskois siihen, niin onhan se nyt kiva "sattuma", että just kun Kärtsältä tulee musavideo, jossa se syö poppareita niin Joksuille tulee mieleen kaivaa random popcorn-video jostain vuoden takaa.
Hyvä huomio. Tai ehkä he whatsäppäili/ tapasi ennen puitahctä . K:tahan ei näkyny missään.....Oliko jollain yt all stars pelissä nro35 vai laitettiinko Kärtsälle nro2, vaikka ois halunnut tuon toisen?
Mistä tunnistaa, että kirjoittaja on keski-iän ylittänyt naishenkilö? Jotain esimerkkiä, jos se siis on niin selkeästi tunnistettavissa.Nyt puhuttiin näistä tietyistä ficeistä, jotka oikein huutaa keski-iän ylittäneiden naisten käyttämää kynää. Tumpusta ei puhuttu yhtään mitään. BoJere on muutenkin laskusuunnassa, joten.
Ai katos, vati sai Discordissa suunsa auki eikä jäänyt vain tänne valittamaan.