Pojat ja nuoret miehet ovat lähteneet vastaiskuun woketusta ja aakkostelua kohtaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Maalaisjärjellä minä olen pärjännyt. Nuoruudessani ei ollut verkkoa eli nettiä.
Vaikutteet saimme Suosikki-lehdestä ja kahviloiden nurkissa pauhaavista jukeboxeista. ”Nuoruus on seikkailu suunnaton.”
Palstan Lisbetti on olevinaan malliesimerkki yh-äidin kasvatusmetodeista ja niiden soveltamisesta. Itseään rintaan ylpeydestä takominen ja hehkutus voi tulla karvaana kalkkina takaisin myöhempinä vuosina. Elämässä mikään asia ei ole kirkossa kuulutettu. Kenen lapsesta tahansa voi tulla seksuaaliseen vähemmistöön kuuluva. Ikävässä parisuhteessa elämä, ja siitä irti pääseminen voi johtaa ”ei enää ikinä parisuhteeseen” asenteeseen. Yksineläjien talous on nykyään suosituin elämäntyyli.
Olen huomannut, että kotimainen media haalii suurimman osan uutisista briteistä. Olen vieraillut siellä paljon, ja seuraan edelleen maan tilannetta.
Elämä UK:ssa on tällä hetkellä hyvin haastavaa vähävaraisille. Asunnot ovat kylmiä, ja varsinkin eläkeläisille suositellaan vain peiton alla hytisemistä.
Suomen suurin ongelma on jatkuvasti kasvavat mielenterveysongelmat. Luultavasti suurin syy on internet.
Olin eilen hyvin monta tuntia netissä, jja söin vain mm. lautasellisen kaurapuuroa ja marjoja. Lähdin sitten illalla käymään Prismassa. Kannoin raskasta ostoskoria, ja menin kassajonoon. Alkoi huimata, ja siirryin yläkerran kassalle, jossa ei ollut jonoa. Kaivoin maksamisen jälkeen irtonamipussista suklaata, ja oloni helpotti.
Illalla taas selasin nettiä. Vauva av:n ketjussa joku kirjoitti, että keskustelupalstojen lukeminen on kuin joisi myrkkyä. Olen täysin samaa mieltä. Tuskin olen koskaan tavannut elämässäni niin hirveitä ja ilkeitä ihmisiä kuin netin keskustelupalstoilla.
Seuraan vain vauva av:lta tällä hetkellä Helena Koivu-keskustelua, joka on karseaa luettavaa. Sovinistisiat ja itseään ylistävät naiset ovat ketjuissa vauhdissa kellon ympäri.
Ykkösaamussa haastateltiin pääministeriämme. Ohjelmasta saa helposti käsityksen missä mennään maailmantilanteessa. Minua ei pelota mikään asia.
Jokaisen kannattaa pitää hyvää huolta ruutuajastaan. Olen lukutoukka ja liian kiinnostunut yhteiskunnallisista asioista.
Totuus on, ettei liika asioiden seuraaminen tee minulle hyvää.
Seuraamassani amerikkalaisessa saippuasarjassa psykiatrinainen kärsii sydämen vajaatoiminnasta. Selvisi, että kyseessä onkin särkyneen sydämen oireet.
Syynä voi olla joku lähiaikoina tapahtunut trauma. Minulle sattui noin vuosi sitten erittäin pelottava tapaus ulkomailla. Erehdyin ovesta, ja minua osoitettiin aseella.
Luin Hesarista, että Krista Kiurua pahoinpidellyt mies on syyllistynyt lukemattomiin vastaaviin tapauksiin aiemmin. Jos ihminen ei reagoi ikäviin tapauksiin henkisesti, jokin sisäelin pistää hanttiin. Mietin eilen lyyhistynkö Prisman kassalle. Istahdin sitten tuolille, ja joku ohikulkija katsoi minua arvioivasti. Olen varma, että olisin heti saanut ensiapua.
Summa summarum. Antakaa ihmisten olla sellaisia kuin ovat. Olen erittäin ylpeä lapsistani ja heidän perheistään. En ota heidän elämästä itselleni kunniaa.
Tein vain parhaani. Koko ”kylä” ja maailma kasvattivat lapsiani. Vaikeudet ovat kasvattaneet minua eniten.
Suljen netin, ja keksin jotain muuta tekemistä. Ehkä valmistan maukkaan smoothien.
Olkaa hyvät, ja jättäkää ikävät kommenttinne kirjoittamatta. Pyyntöni koskee seuraajiani, joiden nimimerkkejä ja muutamaa vierailijana kirjoittavaa en viitsi mainita.

Minä olen äiti omalle lapselleni, en kaveri hänelle tai hänen ystävilleen. Vanhemmuus kunniaan... Jutellaan kyllä painavistakin asioista
Meidän lapset elivät lapsuutensa koko kylä kasvattaa ympäristössä. Mielestäni tämä oli optimaalinen heille ja muille.

Kaverivanhemmuus ei tosiaan ole mikään vaihtoehto. Se ei tuo turvaa lapselle. Vanhemmat ovat ne joihin turvataan ja joita kuunnellaan, koska he tietävät paremmin. Toki lapsi saa ja hänen pitääkin kyseenalaistaa tarvittaessa, se luo vahvoja itseohjautuvia lapsia jotka eivät lähde haitallisiin hömpötyksiin mukaan.

Etkö olisi siis tarvittaessa vanhempi sellaiselle nuorelle joka on selkeästi vanhemman neuvoja vailla? Onko sinua lapsen tai nuoren helppo lähestyä?

Näin kyllä tekevät, mikäli omalle vanhemmalle eivät voi kertoa avoimesti omista asioistaan. Hyvä että lapselta sitten löytyy elämästään edes joku niin läheiseksi koettu muu aikuinen, jonka kanssa voi hän keskustella omista ajatuksistaan.
Tämä!

Jos asenteemme muuttuisi tuosta ”oma lapsi/minäminäminäminun” kulttuurista, olisi tämä pallo parempi ja turvallisempi paikka elellä.

Ja, on tässä sekin puoli, että nykypäivänä vanhemman on tunnettava lapsensa sosiaaliset ympyrät tarkemmin kuin koskaan. Maailma on muuttunut.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
Vaikutteet saimme Suosikki-lehdestä ja kahviloiden nurkissa pauhaavista jukeboxeista. ”Nuoruus on seikkailu suunnaton.”
Palstan Lisbetti on olevinaan malliesimerkki yh-äidin kasvatusmetodeista ja niiden soveltamisesta. Itseään rintaan ylpeydestä takominen ja hehkutus voi tulla karvaana kalkkina takaisin myöhempinä vuosina. Elämässä mikään asia ei ole kirkossa kuulutettu. Kenen lapsesta tahansa voi tulla seksuaaliseen vähemmistöön kuuluva. Ikävässä parisuhteessa elämä, ja siitä irti pääseminen voi johtaa ”ei enää ikinä parisuhteeseen” asenteeseen. Yksineläjien talous on nykyään suosituin elämäntyyli.
Olen huomannut, että kotimainen media haalii suurimman osan uutisista briteistä. Olen vieraillut siellä paljon, ja seuraan edelleen maan tilannetta.
Elämä UK:ssa on tällä hetkellä hyvin haastavaa vähävaraisille. asunnot ovat kylmiä, ja varsinkin eläkeläisille suositellaan vain peiton alla hytisemistä.
Suomen suurin ongelma on jatkuvasti kasvavat mielenterveysongelmat. Luultavasti suurin syy on internet.
Olin eilen hyvin monta tuntia netissä, jja söin vain mm. lautasellisen kaurapuuroa ja marjoja. Lähdin sitten illalla käymään Prismassa. Kannoin raskasta ostoskoria, ja menin kassajonoon. Alkoi huimata, ja siirryin yläkerran kassalle, jossa ei ollut jonoa. Kaivoin maksamisen jälkeen irtonamipussista suklaata, ja oloni helpotti.
Illalla taas selasin nettiä. Vauva av:n ketjussa joku kirjoitti, että keskustelupalstojen lukeminen on kuin joisi myrkkyä. Olen täysin samaa mieltä. Tuskin olen koskaan tavannut elämässäni niin hirveitä ja ilkeitä ihmisiä kuin netin keskustelupalstoilla.
seuraan vain vauvalta tällä hetkellä Helena Koivu-keskustelua, joka on karseaa luettavaa. Sovinistisiat ja itseään ylistävät naiset ovat siellä vauhdissa kellon ympäri.
Ykkösaamussa haastateltiin pääministeriämme. Ohjelmasta saa helposti käsityksen missä mennään maailmantilanteessa. Minua ei pelota mikään asia.
Jokaisen kannattaa pitää hyvää huolta ruutuajastaan. Olen lukutoukka ja liian kiinnostunut yhteiskunnallisista asioista.
Seuraamassani amerikkalaisessa saippuasarjassa psykiatrinainen kärsii sydämen vajaatoiminnasta. Selvisi, että kyseessä onkin särkyneen sydämen oireet.
Syynä voi olla joku lähiaikoina tapahtunut trauma. Minulle sattui noin vuosi sitten erittäin pelottava tapaus ulkomailla. Erehdyin ovesta, ja minua osoitettiin aseella.
Luin Hesarista, että Krista Kiurua pahoinpidellyt mies on syyllistynyt lukemattomiin vastaaviin tapauksiin aiemmin. Jos ihminen ei reagoi ikäviin tapauksiin henkisesti, jokin sisäelin pistää hanttiin. Mietin eilen lyyhistynkö Prisman kassalle. Istahdin sitten tuolille, ja joku ohikulkija katsoi minua arvioivasti. Olen varma, että olisin heti saanut ensiapua.
Summa summarum. Antakaa ihmisten olla sellaisia kuin ovat. Olen erittäin ylpeä lapsistani ja heidän perheistään. En ota heidän elämästä itselleni kunniaa.
Tein vain parhaani. Koko ”kylä” ja maailma kasvattivat lapsiani. Vaimeudet ovat kasvattaneet minua eniten.
Suljen netin, ja keksin jotain muuta tekemistä. Ehkä valmistan maukkaan smoothien.
Olkaa hyvät, ja jättäkää ikävät kommenttinne kirjoittamatta. Pyyntöni koskee seuraajiani, joiden nimimerkkejä ja muutamaa vierailijana kirjoittavaa en viitsi mainita.
Sinä olet palstan pahin ilmapiirin pilaaja myrkyllisillä ja vainoharhaisilla viesteilläsi. Monesti olet luvannut häipyä mutta palaat kuin jokin vittumaisuudenbumerangi.

Elämä UK:ssa on tällä hetkellä hyvin haastavaa vähävaraisille. asunnot ovat kylmiä, ja varsinkin eläkeläisille suositellaan vain peiton alla hytisemistä.
seuraan vain vauvalta tällä hetkellä Helena Koivu-keskustelua, joka on karseaa luettavaa. Sovinistisiat ja itseään ylistävät naiset ovat siellä vauhdissa kellon ympäri.
Tein vain parhaani. Koko ”kylä” ja maailma kasvattivat lapsiani. Vaimeudet ovat kasvattaneet minua eniten.
Aivan, sinun lapsuudessa ei ollut nettiä ja roadmaneja. Talkkarikin tuolloin paimensi ja ruokki kylän lapsia!

Olet käsittänyt väärin! En ole YH ja lapseni kasvoivat monen vanhemman vaikutuksen piirissä.
En tao rintaani siis omasta ylpeydestä vaan suuresta ilosta siitä millaisia lapseni ovat.❤ Olen ylpeä heistä!🙏🏼 Itse olin lapsena ja nuorena kaikkea muuta!😬

Varsinkin miesten joukkuelajeissa homous on asia, mistä ei kesken uraa jutella.... en usko, että asia olisi kovin eri tytöillä. Naisten maajoukkueessa on kyllä julkilepakoita
Sehän on nykyään muotia ja hypetettävä asia.

Miesten joukkueissa ja yhteissuihkuissa? Jep jep. Ei siellä voi kertoa olevansa homo
Ovat kyllä kertoneet ja se on ihan fine.
Homous on fine, mutta ei sen hypettäminen.

Eikä homoja oikeasti ole näin paljon kuin nykyään näyttää olevan. Hormooneja sekoittava ympäristö ja median aivopesu ovat teettäneet ns. homoaallon.

Asenteesi selviää kielenkäytöstäsi.
Ihmisen seksuaalisuus muuttuu koko elämän ajan.
Jääkiekko on tyhmyyttä lisäävä urheilulaji.
No eikäpäs ees oo. Urheilu kuin urheilu auttaa aivoja toimimaan paremmin.

• Tykkää
Reactions: AivanSama
Ei homotkaan kaikkea halua ja pane mitä näkevät
Ja miksi siitä edes tarvitsisi tehdä juttu?!
Homous on ihan luonnollinen asia, homoutta on luonnossa eläimilläkin.
Esim sinisorsat saattavat elää homoina jos niiden eukot ovat delanneet.

Yhteistyössä