V
vierailija
Vieras
En minä ole saanut käsitystä vaan muutos on ihan konkreettinen.
Meille on luotu epäedullisia (”nykysukupuolirooleja”). Ne sotivat muun muassa biologiaamme vastaan.
Höpö höpö.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En minä ole saanut käsitystä vaan muutos on ihan konkreettinen.
Meille on luotu epäedullisia (”nykysukupuolirooleja”). Ne sotivat muun muassa biologiaamme vastaan.
Juu. Sun touhu on ollut varsinaista KKK-meininkiä: Kuihduta, köyhdytä, karkoita. Hyvin oot omasta puolestasi onnistunut.
Sulle varmaan riittää se, että tänne aina harhautuu jotain muutakin porukkaa ja saat sitten alkaa vyöryttää tuota erittäin ennalta-arvattavaa julistustasi.
Olis kyllä todella mielenkiintoista jos pystyisin joskus ottamaan vähän toisenlaisia näkökulmia. Mutta jos olisit siihen kykenevä, niin se olis varmaan jo tapahtunut. Olet urautunut tuohon samaan jo vuosikausia, ehkä jopa vuosikymmenen.
Tämä on vain oman pääsi mielikuvitusta. Itse näkisin että minusta pidetään täällä. Kaikesta huolimatta.Juu. Sun touhu on ollut varsinaista KKK-meininkiä: Kuihduta, köyhdytä, karkoita. Hyvin oot omasta puolestasi onnistunut.
Sulle varmaan riittää se, että tänne aina harhautuu jotain muutakin porukkaa ja saat sitten alkaa vyöryttää tuota erittäin ennalta-arvattavaa julistustasi.
Olis kyllä todella mielenkiintoista jos pystyisin joskus ottamaan vähän toisenlaisia näkökulmia. Mutta jos olisit siihen kykenevä, niin se olis varmaan jo tapahtunut. Olet urautunut tuohon samaan jo vuosikausia, ehkä jopa vuosikymmenen.
Tämä on vain oman pääsi mielikuvitusta. Itse näkisin että minusta pidetään täällä. Kaikesta huolimatta.
Höh, harmi että ajattelet noin. Minä viihdyn täällä oikein hyvin, olen aina viihtynyt. Ja, aika paljonhan täällä väkeä kuitenkin käy, eli kyllä täällä viihdytään. Sinäkin.Varmasti tämä tänne jäänyt pieni piiri sinusta pitää. Kuulut ns. kalustoon. Mut tää palsta on vähän kuin pystyynkuolleet bileet. Kaikki erilaiset ovat lähteneet ja jäänyt vain liian kännissä oleva, väsynyt porukka.
Oletko miettinyt mitä sinä voisit tehdä jotta viihtyisit vielä paremmin?
Noh, onnea ja menestystä sitten vaan valitsemallesi tielle.Ainoastaan pysymällä poissa tältä palstalta. Ja niin olen tehnytkin. Ja niin ovat tehneet sadat muutkin ja se on hyvä heille.
Ja mitä tapahtuu jos et vastaa siihen provoon, oletko koittanut? Jääkö parempi mieli?Eniten viestejä tänne varmaan kirjoittelee lähinnä sellaiset provoavat harmaat, samantyyppiset jotka täyttää esim. iltapäivälehtien kommenttiosiot. Yleensä semmoista yhden lauseen vittuilua kohdistettuna vihollisiin: vihervasemmisto, naiset jne...
Ja mitä tapahtuu jos et vastaa siihen provoon, oletko koittanut? Jääkö parempi mieli?
Mitäpä jos keskittyy positiivisiin ketjuihin tai vaikka aloittaa niitä ihan itse. Ja, vaikka ignooraisi keskustelijat joiden kanssa ei saa aikaan järkevää keskustelua?
Esim. rekkautuneiden pitkissä ketjuissa ei provot juuri viihdy koska he kyllästyvät nopeasti.
Ja, kyllä viimeistään täysi-ikäisyyteen mennessä on jo ymmärrettävä että mielipiteitä on monia. Et sinä toisten mielipiteitä kykene muuttamaan, ainakaan ilman järkevää keskustelua. Ne omat keskustelutaidotkin siis kannattaa laittaa syyniin, ettei tule turhia pettymyksiä. Tosin niitä pettymyksiäkin on ihan hyvä osata sietää, näitähän siedetään nykyään melko huonosti!
Mites jos yrittäisit muuttaa sitä omaa lähestymistäsi? Jospa se muuttaisi dynamiikkaa?Öh. Niin jos täällä ignoraa ne, joiden kanssa ei saa järkevää keskustelua, niin sittenhän ei jää mitään. On vain "harmaita provoja" ja sitten mustista kirjoittavat vain sinä ja ehkä Echo. Sut on tässäkin ketjussa jo kattavasti käsitelty ja sitten Echo - no kun siellä on se usko taustalla, niin ei siitäkään oikein keskustelua synny. Raamatun erilaiset tulkinnat eivät ole erityisen mielenkiintoinen keskustelun aihe.
SItten on näitä muutamia miehiä - vaikea nähdä mitään syytä keskustella heidän kanssaan. Saan samat sovinististaustaiset kommentit naapurin Penalta.
Täysin samaa mieltä. En lue ip-lehtien kommenttiosioita. Joku fiksu mies sanoi Ylellä Sanna Ukkolan raapustuksia helposti arvattaviksi puheenaiheiksi.Eniten viestejä tänne varmaan kirjoittelee lähinnä sellaiset provoavat harmaat, samantyyppiset jotka täyttää esim. iltapäivälehtien kommenttiosiot. Yleensä semmoista yhden lauseen vittuilua kohdistettuna vihollisiin: vihervasemmisto, naiset jne...
Mites jos yrittäisit muuttaa sitä omaa lähestymistäsi? Jospa se muuttaisi dynamiikkaa?
Meidän naapurin Pena on herttainen vanhempi mies. Lapseni pitävät hänestä.
Olen seurannut Tatea ja ymmärrän, että bisnes on päälimmäisenä, ei Jordankaan tosin ilman rahojaan jää. Samoja asioita ajavat, mutta eri tyylillä.Sun keskustelutaktiikka on semmoinen, että et esim. vaan suostu uskomaan tiettyjä todisteita. Esim. Tässä Taten casessa torppaat hänestä esitetyt väitteet valheellisiksi tai kontekstista irrotetuiksi.
Echo ja AIVANSAMA pisti aika asiallisesti vastaan Taten hehkutustasi. Ja viestissä #41 aika kattavasti käytiin ko. roolimallin hommat läpi. Minun mielestä suunnilleen kuittasit nuo mainitsemallani taktiikalla. Viestiin #41 et kommentoinut sitten yhtään mitään, mutta varmaan saman olisit heittänyt.
Sun keskustelutaktiikka on semmoinen, että et esim. vaan suostu uskomaan tiettyjä todisteita. Esim. Tässä Taten casessa torppaat hänestä esitetyt väitteet valheellisiksi tai kontekstista irrotetuiksi.
Echo ja AIVANSAMA pisti aika asiallisesti vastaan Taten hehkutustasi. Ja viestissä #41 aika kattavasti käytiin ko. roolimallin hommat läpi. Minun mielestä suunnilleen kuittasit nuo mainitsemallani taktiikalla. Viestiin #41 et kommentoinut sitten yhtään mitään, mutta varmaan saman olisit heittänyt.
Lispetillä yksityisyrittäjänä on liikaa luppoaikaa.Sun keskustelutaktiikka on semmoinen, että et esim. vaan suostu uskomaan tiettyjä todisteita. Esim. Tässä Taten casessa torppaat hänestä esitetyt väitteet valheellisiksi tai kontekstista irrotetuiksi.
Lispetillä yksityisyrittäjänä on liikaa luppoaikaa.
Hänen kanssa on turha kiistellä mistään aiheesta.
No eikä oo, olen vain nopea kirjoittamaan.Lispetillä yksityisyrittäjänä on liikaa luppoaikaa.
Hänen kanssa on turha kiistellä mistään aiheesta.
Aloita uusi ketju hyvällä otsikolla. Lupaan kommentoida kunhan olen ensin katsonut saippuasarjani ja juonut toisen kupin kahvia korvapuustin kera.
Ajattelin ottaa tämän viikon leppoisasti. Parvekkeeni jääkukat sulavat, ja kaiteilta tippuu alas isot lumikokkareet. Eilen kuuntelin Yleltä kapellimestarin haastattelun. Hän ei tohtinut kertoa mitä musiikkia kuuntelee aamulla hotellihuoneessaan. Mies puhui lineaarisesta tulevaisuudesta. Sellaisen tasapainon minäkin haluan elämääni. En järkytä mielenrauhaani hiipuvan perhepalstan ikävällä loanheitolla.
(Näköjään viestissäni ei ole yhtään kirjoitusvirhettä kuten yleensä tuppaa olemaan.)
Sun keskustelutaktiikka on semmoinen, että et esim. vaan suostu uskomaan tiettyjä todisteita. Esim. Tässä Taten casessa torppaat hänestä esitetyt väitteet valheellisiksi tai kontekstista irrotetuiksi.
Vaikuttaa ihan terveelliseltä kommunikoinnilta siis.Sanoisin näin, että toisinaan olen Lissun kanssa samoilla linjoilla ja toisinaan eri linjoilla. Se, että kerron oman näkemykseni ei ole ehkä kuitenkaaan vastaan pistämistä. Voin olla Lissun kanssa eri mieltä ja keskustelu pysyy silti asiallisena. Minusta se on hienoa.
Itselleni on tärkeää voida vaihtaa eriäviä mielipiteitä erityisesti silloin, kun näkemykseni eriää toisen mielipiteestä.
Tässä vähän tämän Lissun ihaileman Taten juttuja, melko väkivaltaista puhetta tuossa toisessa videossa. Luojan kiitos teinipoikani ei tuollaista seuraa.