V
vierailija
Vieras
Eikös se itkubiisi ole Viivin biisi, ei tämä
Ei, se on the ballaadi
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eikös se itkubiisi ole Viivin biisi, ei tämä
Mä olin sitten vissiin ainoa, jota alkoi vähän itkettää. Noi sanat osui. Myös muutoin tää upposi huomattavasti paremmin kuin eilinen Neean biisi, jonka oon jo täysin unohtanut. Nyt kun mietin, niin en pysty millään palauttamaan Nightmaresin melodiaa tai mitään osaa biisistä mieleen, mutta tästä tarttui kertsi heti. Mutta tää on musiikissa just se juttu, että me kaikki ollaan vähän eri taajuuksilla, jolloin eri tyyppiset biisit iskee. Neean biisi oli mun mielestä aivan toivottoman tylsä ja tää ei, ja jonkun toisen mielestä on varmaan just toisin päin.
Oli tässä toisessa hyvin avonainen yläosa ja se kyllä kiinnitti mun huomion.Arvostan, että nää ekat naiset on olleet sopivasti puettuina. Eli ei provosointia laulun sijaan. Silloin ei kyllä tulisi kuunneltua laulua, vaan ihmeteltyä mitä on päällä xD
Oho, oli aika vaivattoman oloista. Olisipa kilpailukappalekin sellainen että ääni pääsisi oikeuksiinsa :/Tässä Nellin laulua livenä Tähdet, tähdet -ohjelmassa vuodelta 2017. Livelaulun ei pitäisi olla ongelma.
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be
Tässä Nellin laulua livenä Tähdet, tähdet -ohjelmassa vuodelta 2017. Livelaulun ei pitäisi olla ongelma.
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be
Kuuntelin Neean ja Nellin, molemmat minulle ihan uusia nimiä.
Kuuntelin jokaiselta osallistujalta aikaisempia,uusimpia videoita. Kaikki uusia nimiä minulle.
Saanko mennä vähän edelle asiassa. Minuun teki merkittävän vaikutuksen Goldielocks eli Ella Mäntynen.
Hänellä on erikoinen ääni, kuuntelen ekaa kertaa hänen biisejään. Täytyy tutustua hänen tuotantoonsa.
Millä kielellä sitten laulaakin.
En tiedä, mutta itse tykkäänkin tässä vaiheessa olla vähän tiedoton ja ottaa artistin ja esityksen vastaan mahdollisimman sellaisena kuin se on, ilman suuria mielipiteitä tms.Hyvä kun olette myös huomanneet, että on ehkä jotain erilaista odotettavissa Goldielocksilta. Mistä saisi lisää tietoa hänestä? Jospa lehdet alkaisivat kirjoittaa hänestä. Toivoisin jotain erikoisen hyvää.
Erika Vikmanista en ole kiinnostunut, videoilla hän ei erotu, laulutaitoakaan en tohdi suoraan moittia.
Kuuntelin Neean ja Nellin, molemmat minulle ihan uusia nimiä.
Kuuntelin jokaiselta osallistujalta aikaisempia,uusimpia videoita. Kaikki uusia nimiä minulle.
Saanko mennä vähän edelle asiassa. Minuun teki merkittävän vaikutuksen Goldielocks eli Ella Mäntynen.
Hänellä on erikoinen ääni, kuuntelen ekaa kertaa hänen biisejään. Täytyy tutustua hänen tuotantoonsa.
Millä kielellä sitten laulaakin.
Miksi ihmeessä Nelli ei ole tehnyt tuollaista superballadia, jossa pääsee käyttämään lahjojaan. Eikö halua voittaa UMK:ta ja koko Euroviisuja![]()
Tämä tanssittaa ja itkettää -biisi ja Viivillä on herkkä balladi.Eikös se itkubiisi ole Viivin biisi, ei tämä