UMK 2025

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kummallinen foorumi, täällä ei saa kirjoittaa usean julkimon nimeä koska "vaikuttaa roskapostilta" D: Olisin vaan listannut ketkä kiinnostaa eniten.. GL, NR, OML, Costee, V, EV ja NM. Entä teillä?

Kummallinen foorumi, täällä ei saa kirjoittaa usean julkimon nimeä koska "vaikuttaa roskapostilta" D: Olisin vaan listannut ketkä kiinnostaa eniten.. GL, NR, OML, Costee, V, EV ja NM. Entä teillä?
Tosi vaikea sanoa kun en tiedä kenestäkään juuri mitään. Ehkä eniten kiinnostaa Goldielocks. Erika kyllä kiinnostaa myös. Ja Puppy. Riverin ääni ja kappaleen taso kiinnostaa.

Ohhoh, kuppilassa nähtyä:

Jodelissa on boostattu tällanen jodlaus:

"Tuli karmee fiilis et One Morning Left on UMK-ehdokas. Yks bändin jäsen on laittanut tosi ällöttäviä viestejä mulle + tiedettävästi muille alaikäsille IRC-gallerian kukoistusaikana. Hyi saakeli."

Jodlauksessa myös useita kommentteja samankaltaisista kokemuksista, ja ilmeisesti #punkstoon aikaan ollut jonkinlaisessa keskustelussa tää asia.
En oikein usko tota, joku vaan keksii, että sais naisen voittoon.

Kappale aika perus ja omaan korvaan pitäisi olla edgympi/enemmän wow/jotakin. Tai sitten paljon vähemmän ja herkkä tms. Olen kiinnostunut kuulemaan äänen livenä, se vaikuttaa hyvältä. Video sinällään on visuaalisesti ihan hieno, mutta jotenkin ei mene ihan yksi yhteen kappaleen/laulajan/laulun kanssa. Mutta visuaalinen puoli lupaa kyllä hyvää tälle vuodelle! Olen innoissani. Ihan hyvä alku tälle vuodelle.