Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Netissä kuka vaan voi kirjoittaa mitä vaan ja mä en kättelyssä usko ketään. Käärijästäkin keksittiin kaikenlaista pahaa sanottavaa.
Tosi vaikea sanoa kun en tiedä kenestäkään juuri mitään. Ehkä eniten kiinnostaa Goldielocks. Erika kyllä kiinnostaa myös. Ja Puppy. Riverin ääni ja kappaleen taso kiinnostaa.Kummallinen foorumi, täällä ei saa kirjoittaa usean julkimon nimeä koska "vaikuttaa roskapostilta" D: Olisin vaan listannut ketkä kiinnostaa eniten.. GL, NR, OML, Costee, V, EV ja NM. Entä teillä?
En oikein usko tota, joku vaan keksii, että sais naisen voittoon.Ohhoh, kuppilassa nähtyä:
Jodelissa on boostattu tällanen jodlaus:
"Tuli karmee fiilis et One Morning Left on UMK-ehdokas. Yks bändin jäsen on laittanut tosi ällöttäviä viestejä mulle + tiedettävästi muille alaikäsille IRC-gallerian kukoistusaikana. Hyi saakeli."
Jodlauksessa myös useita kommentteja samankaltaisista kokemuksista, ja ilmeisesti #punkstoon aikaan ollut jonkinlaisessa keskustelussa tää asia.
Minusta video oli yllättävän tyylikäs umk videoksi
Hyvä kun joku muukin ajatteli tätä. Etukäteen pelkäsin että onko hyvä laulaja ja ei niin hyvä biisi. Toivoisin tälle äänelle jotain erilaista kappaletta.Eka ei ollut minun makuuni, aika tylsä poppirenkutus ja kuulosti jotenkin oudosti Saara Aallon Monstersilta.
No tää ei ollut ErikaErika on laulajana tylsä. Liian sävytön ääni. Ja tosipaikan tullen kangistuu maneereihinsa
Ei kyllä yhtään kuulostanut Monsters biisiltäEka ei ollut minun makuuni, aika tylsä poppirenkutus ja kuulosti jotenkin oudosti Saara Aallon Monstersilta.
Ei kyllä yhtään kuulostanut Monsters biisiltä
No ei todellakaan ollut viime vuotisia parempi huono, annan 2/5, en tykännyt edes synkeästä videosta, vähän Saara Aallon biisi tuli joo mieleen.Ei huono ollenkaan. Parempi kun yksikään biiseistä viime vuonna. Pitää kuunnella uudestaan vielä.
Häpeäisin ja paljon.Jos muut on huonompia niin en mä tätä häpeä viisuissa ollenkaan. Vähän Ruotsi-fiilis tulee kyllä.