V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja v:no siinä oli jotain että yh:t haluaa vain rikkaita ukkoja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Ja sekös mua harmittaamielellään tietäisin syyn siihen että mikä näitä akkoja täällä vaivaa kun ollaan NIIN yh-vastaisia :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:Niin tai sitten osa yhita penää koko ajan lisää rahaa ja tukia, jotta niillä olis elintaso joka on parisuhteessa elävilläkin, mikä on mahdottomuus (onhan se eri yhdet kuin kahdet tulot) niitäkin ketjuja on nähty joten varmaan vastareaktio tälle luulen..
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Ja sekös mua harmittaamielellään tietäisin syyn siihen että mikä näitä akkoja täällä vaivaa kun ollaan NIIN yh-vastaisia :xmas:
ne on meille vaan niin kateellisia,,voidaan vaikka viedä niitten ukot :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:Niin tai sitten osa yhita penää koko ajan lisää rahaa ja tukia, jotta niillä olis elintaso joka on parisuhteessa elävilläkin, mikä on mahdottomuus (onhan se eri yhdet kuin kahdet tulot) niitäkin ketjuja on nähty joten varmaan vastareaktio tälle luulen..
Kyllä täällä myös ydinperheelliset rahaa naukuu.
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Ja sekös mua harmittaamielellään tietäisin syyn siihen että mikä näitä akkoja täällä vaivaa kun ollaan NIIN yh-vastaisia :xmas:
ne on meille vaan niin kateellisia,,voidaan vaikka viedä niitten ukot :snotty:
Mä epäilen että tää just on se syy. Voi mies parkaa kun joku munan- ja rahanahne yh-äiti vie ne :xmas: Ikinä täällä ei nähdä metsää puilta.
Tosiaan, omituista. Eihän tuossa mitään pahaa ollut.