V
vierailija
Vieras
Goldielocksia joutuu odottamaan viikon. Vaikuttaa niin symppikselle murteensa kanssa
Vuoden 2023 Käärijämäinen rentous.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei jotenkin jaksa innostua, veikkaan, että parhaat on OMK ja Erika.Goldielocksia joutuu odottamaan viikon. Vaikuttaa niin symppikselle murteensa kanssa Vuoden 2023 Käärijämäinen rentous.
Jep, mäkin ajattelin Käärijää kun katsoin hänen haastatteluaan. Ja siitä tuli hyvät vibat. Se on erinomainen lähtökohta, että uskaltaa olla oma itsensä.Goldielocksia joutuu odottamaan viikon. Vaikuttaa niin symppikselle murteensa kanssa Vuoden 2023 Käärijämäinen rentous.
Jos oli, niin ei onnistu Ylen kuvaukset. Oliko se eilinen tanssibängeri?Tämäkö oli se minkä piti tanssittaa ja itkettää?
Näin ymmärsin, kerta Erika vetää saksaksi.Jos oli, niin ei onnistu Ylen kuvaukset. Oliko se eilinen tanssibängeri?
Höh. En saanut tästä valitettavasti mitään irti :/ Tykkäsin enemmän eilisestä kappaleesta. Tässä oli kauniit värit. Kuka on tehnyt koreografiat tai ohjauksen näihin videoihin? En oikein välitä liikehdinnästä kummassakaan videossa. Tai en tiedä jos popit vaan ovat tämän tyyppisiä.
Eikös se itkubiisi ole Viivin biisi, ei tämäTämäkö oli se minkä piti tanssittaa ja itkettää?
Mä olin sitten vissiin ainoa, jota alkoi vähän itkettää. Noi sanat osui. Myös muutoin tää upposi huomattavasti paremmin kuin eilinen Neean biisi, jonka oon jo täysin unohtanut. Nyt kun mietin, niin en pysty millään palauttamaan Nightmaresin melodiaa tai mitään osaa biisistä mieleen, mutta tästä tarttui kertsi heti. Mutta tää on musiikissa just se juttu, että me kaikki ollaan vähän eri taajuuksilla, jolloin eri tyyppiset biisit iskee. Neean biisi oli mun mielestä aivan toivottoman tylsä ja tää ei, ja jonkun toisen mielestä on varmaan just toisin päin.