vierailija
Niin mäkin. K ja Johannes olisi mahtava combo.Mä taas mielummin Johanneksen.
Niin mäkin. K ja Johannes olisi mahtava combo.Mä taas mielummin Johanneksen.
Eli K:ta ehkä kiinnostelee Ruotsissakin keikkailu vähän enemmän tulevaisuudessa. Ho on iso nimi tuossa skenessä Ruotsissa, kuten Joost on Hollannissa, niin se tulee varmasti tuomaan ihan kivaa vahvistusta K:n jo olemassaolevaan fanikuntaan siellä. Ja vastavuoroisesti Hoojalle avautuu mahdollisuudet Suomen festareille K:n kautta, jos se joskus haluaa. Olikohan se jo yhdellä rannikkofestarilla täällä viime vuonna?Nyt tulee jotain hyvänmielen Suomi-Ruotsi metsäjunttidiskopoppiräppiä. Toivottavasti mahtava musavideo kans!
H ja B on ollut täällä junassa pari päivääSiis.....? Saipaa menevät katsomaan? Junalla? Täh.
Varmasti toteutuu! Eihän K-tiimi ole tähän mennessä laittanut mitään yhteisstooreja miltään studiolta joka ei olisi toteutuneet. Jos kerran Ruotsista on haettu tyypit Suomeen jollekin äänitysstudiolle niin silloin ollaan varmaan ihan loppumetreillä biisin kanssa.Sama. Tänä collab on kova jos toteutuu
Eikö ne josku keväällä alkanut seuraamaan toisiaan ig:ssä, en ite aatellut siitä sen enempää, mutta siinä olikin perääEli K:ta ehkä kiinnostelee Ruotsissakin keikkailu vähän enemmän tulevaisuudessa. Ho on iso nimi tuossa skenessä Ruotsissa, kuten Joost on Hollannissa, niin se tulee varmasti tuomaan ihan kivaa vahvistusta K:n jo olemassaolevaan fanikuntaan siellä. Ja vastavuoroisesti Hoojalle avautuu mahdollisuudet Suomen festareille K:n kautta, jos se joskus haluaa. Olikohan se jo yhdellä rannikkofestarilla täällä viime vuonna?
Mua huvittaa, kun kaikki tiet vievät K:n luo Tommy, Joost ja nyt Hooja kaikki tulleet Suomeen studiolle (jos tää Hooja-kuvio nyt on totta).Varmasti toteutuu! Eihän K-tiimi ole tähän mennessä laittanut mitään yhteisstooreja miltään studiolta joka ei olisi toteutuneet. Jos kerran Ruotsista on haettu tyypit Suomeen jollekin äänitysstudiolle niin silloin ollaan varmaan ihan loppumetreillä biisin kanssa.
Juu, ihana oli Bojan skippasi hyvin muutaman shippilaseilla katsottuna hankalan kysymyksenkin.Tää joksujen capris haastis joka tänään tuli on kyllä hyvä ja hauskakin
, Härtsä on mestari.H ja B on ollut täällä junassa pari päivää
Ihme että tästä jaksetaan aina jauhaa, kun ei tiedetä yhtään mitä keskenään ovat sopineet. Onhan K voinut vaikka haluta mennä syyskuussa, mutta B mennyt mieluummin Kyprokselle. Tai K ollut vapaallaan menossa, mutta B mieluummin lähtenyt jonnekin muualle reissuun. Tai B tykkää käydä enemmän Suomessa K:n luona.. Ei me näitä voida tietää. B:n keikkamatkoja on ihan turha laskea mukaan, kun ne on työtä eikä ne ole K:n takia, vaikka K on silloin vapaata kalenteristaan varannut. Täällä ei mikään riitä, ei edes se että K tarjosi ilmaisen viikon loman ystävälleen..Sanoi myös Nt:n ig-livessä, että "next year I come, I promise". Ymmärrän kyllä, periaatteessa, että ei ole ehtinyt tai tilanteet muuttuu, mutta oikeastaan tuota ehtimistä en hyväksy syyksi, ollut vuosi aikaa järkätä sitä.
Mutta mulle pääasia on se, että he näkevät toisiaan ja uskon, että sille on hyvä syy ja yhteinen päätös, miksi K ei sinne vielä ole mennyt.
Yhtenä mahdollisena syynä pidän (en siis väitä, että näin on) jopa sitä, että Bojan on oikeasti rakastunut Jereen, eikä halua näyttäytyä hänen kanssaan Sloveniassa, kun eivät saisi olla rauhassa, eikä halua että häntä seurataan. No, sama juttu toki Suomessa, heistä oltaisiin kiinnostuneita, mutta ehkä täällä voi painua jollekin erämökille tms. ja ainakin hän on silloin edes ulkomailla.
Hoojalla näyttää olevan 800k spotify-kuuntelijaa, eli on vissiin ihan nimi Ruotsissa?Varmasti toteutuu! Eihän K-tiimi ole tähän mennessä laittanut mitään yhteisstooreja miltään studiolta joka ei olisi toteutuneet. Jos kerran Ruotsista on haettu tyypit Suomeen jollekin äänitysstudiolle niin silloin ollaan varmaan ihan loppumetreillä biisin kanssa.
K silti sanoi Nt-livessä: "I promise". Täällä osa K-faneista otti niin butt hurtia jo aiemmin, että K pitää sen minkä lupaa! Suuttuivat, kun joku kehtasi epäillä, että ei ehkä menekään sinne.Ihme että tästä jaksetaan aina jauhaa, kun ei tiedetä yhtään mitä keskenään ovat sopineet. Onhan K voinut vaikka haluta mennä syyskuussa, mutta B mennyt mieluummin Kyprokselle. Tai K ollut vapaallaan menossa, mutta B mieluummin lähtenyt jonnekin muualle reissuun. Tai B tykkää käydä enemmän Suomessa K:n luona.. Ei me näitä voida tietää. B:n keikkamatkoja on ihan turha laskea mukaan, kun ne on työtä eikä ne ole K:n takia, vaikka K on silloin vapaata kalenteristaan varannut. Täällä ei mikään riitä, ei edes se että K tarjosi ilmaisen viikon loman ystävälleen..
Tuleekohan ikinä päivä kun K suostuu lähtemään kenekään muun artistin maahan studiolle, vai hakeeko se aina tulevaisuudessakin yhteistyökumppaninsa tänne. Ainakaan ei ole vieraanvaraisuudesta puutetta K:n osalta, ja hän taitaa vähän tykätä toimia isäntänä tämmöisissä jutuissa.Mua huvittaa, kun kaikki tiet vievät K:n luo Tommy, Joost ja nyt Hooja kaikki tulleet Suomeen studiolle (jos tää Hooja-kuvio nyt on totta).
Selitätkö itsellesi todellakin tällaisiin asioihin itse keksimiäsi syitä, ettet pahoittaisi mieltäsi?Niinhän se K joskus sanoi, että ei ole kutsuttu. Jospa sitä kutsua vaan ei ole vieläkään tullut.
Mä uskon tähän. Ei ole kutsua tullut. B ei tunnu kotonaan viihtyvän muutenkaan.Niinhän se K joskus sanoi, että ei ole kutsuttu. Jospa sitä kutsua vaan ei ole vieläkään tullut.
No kyllä monesti ajatellaan että kevätkausi alkaa 1.1. ja syksy päättyy 31.12.Etkö todella tiedä, mihin vuodenaikaan on helmikuu?
Jep, äänityspakettiin kuuluu K:n kavereiden kanssa hengaaminen (Joost Kuumaan keikalla ym.) ja mamman lihapatojen ääreen vieminen. Ihana paketti minustaTuleekohan ikinä päivä kun K suostuu lähtemään kenekään muun artistin maahan studiolle, vai hakeeko se aina tulevaisuudessakin yhteistyökumppaninsa tänne. Ainakaan ei ole vieraanvaraisuudesta puutetta K:n osalta, ja hän taitaa vähän tykätä toimia isäntänä tämmöisissä jutuissa.
Mitä nyt K sanoi jo heti viisujen jälkeen haastattelussa, että ovat jo sopineet vierailevansa toistensa luona.Mä uskon tähän. Ei ole kutsua tullut. B ei tunnu kotonaan viihtyvän muutenkaan.
Kai se on. Itse katsoin viime vuonna Allsång på skansenin missä olivat. Muistaakseni syy oli just se että näillä palstoilla oli ollut puhetta collabista, olin kyllä kuullut Hoojasta ennenkin. Banaanit niidenkin biisissä vilisi.Hoojalla näyttää olevan 800k spotify-kuuntelijaa, eli on vissiin ihan nimi Ruotsissa?
Syksy ei todellakaan pääty 31.12. vaan se päättyy marraskuun loppuun tai aikaisemmin, jos lumi tulee ennen joulukuuta. Joulukuu-helmikuun loppu on talvea, maaliskuusta alkaen alkaa kevään odotus.No kyllä monesti ajatellaan että kevätkausi alkaa 1.1. ja syksy päättyy 31.12.