K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oli Vauvallakin hiljattain ihan liikaa trollailua. Vaikea saada enää hyvää fiilistä millään anonyymillä alustalla.
Mä kirjoitin sen kommentin, jossa vertasin puutarhan ja tämän ketjun sivumääriä. Mun pointti oli lähinnä se, että kompostin kaltaiselle paikalle on selvästi tarvetta. Selvästi on ihmisiä, jotka kaipaavat vähän laaja-alaisempaa keskustelua ja sitä että voi shipata miten sattuu.

vierailija
Mä kirjoitin sen kommentin, jossa vertasin puutarhan ja tämän ketjun sivumääriä. Mun pointti oli lähinnä se, että kompostin kaltaiselle paikalle on selvästi tarvetta. Selvästi on ihmisiä, jotka kaipaavat vähän laaja-alaisempaa keskustelua ja sitä että voi shipata miten sattuu.
Niin, paitsi että B/K shippaus lienee täällä kiellettyä? Sitä ei voi tehdä enää missään anonyymisti ilman, että trollit hyökkäävät paikalle.

vierailija
Niin, paitsi että B/K shippaus lienee täällä kiellettyä? Sitä ei voi tehdä enää missään anonyymisti ilman, että trollit hyökkäävät paikalle.
Sen tasoinen shippaus oli varmaan liikaa monille vauvan kirjoittajille. Ketju veti aiheensa takia monenmoista kulkijaa puoleensa. Tulipahan todettua, että anonyymit keskustelupalstat eivät ole ehkä parhaimpia alustoja shippaukselle.

vierailija
Siitä en tiedä. Tänne kirjoittelee muutama vänkyrä, ja trollauksen takia K/B shipparit on siirtyneet suljetuille alustoille. Huomioonottaen myös sen, kuinka paljon poistettuja ketjuja ja viestejä niissä on, niin K/B nyt yleisesti on kiinnostanut ihmisiä huomattavasti enemmän kuin shippaus ristiin ja rastiin.

vierailija
Te kaikki, jota halusitte Joksut Qstockiin muutama päivä sitten, aika aktivoitua ja käydä rustaamassa Joksujen nimi Qstockin instan kommenteihin. Qstock kyselee toiveita. Hopi, hopi.
Olisi kyllä kiva jos Joksut menisi tuonne. Voisi yhdistää pienen kesälomareissun Oulun suunnalle samalla, muutoin ei tule siellä päin vierailtua. Ja Qstock olisi juuri Joksuille sopiva👌

Yhteistyössä