vierailija
Nyt puhutaan näyttääkö K ulkopuolisille heterolta vai ei?Kyllä siellä molemmista puhutaan, riippuen mitä tapahtuu, voi toki olla K faneja hieman enemmän tai sitten vain kirjoittelevat aktiivisemmin.
Nyt puhutaan näyttääkö K ulkopuolisille heterolta vai ei?Kyllä siellä molemmista puhutaan, riippuen mitä tapahtuu, voi toki olla K faneja hieman enemmän tai sitten vain kirjoittelevat aktiivisemmin.
Oli Vauvallakin hiljattain ihan liikaa trollailua. Vaikea saada enää hyvää fiilistä millään anonyymillä alustalla.Vauva ja discord toimii, ei niihinkään aina paljoa juttua tule.
Mä kirjoitin sen kommentin, jossa vertasin puutarhan ja tämän ketjun sivumääriä. Mun pointti oli lähinnä se, että kompostin kaltaiselle paikalle on selvästi tarvetta. Selvästi on ihmisiä, jotka kaipaavat vähän laaja-alaisempaa keskustelua ja sitä että voi shipata miten sattuu.Oli Vauvallakin hiljattain ihan liikaa trollailua. Vaikea saada enää hyvää fiilistä millään anonyymillä alustalla.
Niin no nyt taitaa olla tän ketjun S kirjoittajat vauhdissa, eipä siellä discordissakaan aina niin hyvä tunnelma ole.Oli Vauvallakin hiljattain ihan liikaa trollailua. Vaikea saada enää hyvää fiilistä millään anonyymillä alustalla.
Naurettavaa touhua, älkää viitsikö.Te kaikki, jota halusitte Joksut Qstockiin muutama päivä sitten, aika aktivoitua ja käydä rustaamassa Joksujen nimi Qstockin instan kommenteihin. Qstock kyselee toiveita. Hopi, hopi.
Niin, paitsi että B/K shippaus lienee täällä kiellettyä? Sitä ei voi tehdä enää missään anonyymisti ilman, että trollit hyökkäävät paikalle.Mä kirjoitin sen kommentin, jossa vertasin puutarhan ja tämän ketjun sivumääriä. Mun pointti oli lähinnä se, että kompostin kaltaiselle paikalle on selvästi tarvetta. Selvästi on ihmisiä, jotka kaipaavat vähän laaja-alaisempaa keskustelua ja sitä että voi shipata miten sattuu.
Aina saa toivoa ja laittaa ehdotuksia.Naurettavaa touhua, älkää viitsikö.
Sen tasoinen shippaus oli varmaan liikaa monille vauvan kirjoittajille. Ketju veti aiheensa takia monenmoista kulkijaa puoleensa. Tulipahan todettua, että anonyymit keskustelupalstat eivät ole ehkä parhaimpia alustoja shippaukselle.Niin, paitsi että B/K shippaus lienee täällä kiellettyä? Sitä ei voi tehdä enää missään anonyymisti ilman, että trollit hyökkäävät paikalle.
Jos festarit kyselee toiveita niin silloin nimenomaan kannattaa toivoa lempi artistiaan/bändiään eikä sitä yks anonyymi palstan tyyppi sitä estäNaurettavaa touhua, älkää viitsikö.
Siitä en tiedä. Tänne kirjoittelee muutama vänkyrä, ja trollauksen takia K/B shipparit on siirtyneet suljetuille alustoille. Huomioonottaen myös sen, kuinka paljon poistettuja ketjuja ja viestejä niissä on, niin K/B nyt yleisesti on kiinnostanut ihmisiä huomattavasti enemmän kuin shippaus ristiin ja rastiin.Mä kirjoitin sen kommentin, jossa vertasin puutarhan ja tämän ketjun sivumääriä. Mun pointti oli lähinnä se, että kompostin kaltaiselle paikalle on selvästi tarvetta. Selvästi on ihmisiä, jotka kaipaavat vähän laaja-alaisempaa keskustelua ja sitä että voi shipata miten sattuu.
No ei ole kiellettyä, shipattu on sitäkin.Niin, paitsi että B/K shippaus lienee täällä kiellettyä? Sitä ei voi tehdä enää missään anonyymisti ilman, että trollit hyökkäävät paikalle.
No missäs sitten shipataan, ei näytä K&B discordissa pahemmin olevan?Sen tasoinen shippaus oli varmaan liikaa monille vauvan kirjoittajille. Ketju veti aiheensa takia monenmoista kulkijaa puoleensa. Tulipahan todettua, että anonyymit keskustelupalstat eivät ole ehkä parhaimpia alustoja shippaukselle.
Tumblrissa. Twitterissä. Jodelissa. Muilla Discordin servereillä. Suljetuissa ryhmäkeskusteluissa. Mutta eihän sulla niihin pääsyä ole, kun et ole K/B shippaaja.No missäs sitten shipataan, ei näytä K&B discordissa pahemmin olevan?
Kiitos vinkistä!Te kaikki, jota halusitte Joksut Qstockiin muutama päivä sitten, aika aktivoitua ja käydä rustaamassa Joksujen nimi Qstockin instan kommenteihin. Qstock kyselee toiveita. Hopi, hopi.
Olen todellakin.Tumblrissa. Twitterissä. Jodelissa. Muilla Discordin servereillä. Suljetuissa ryhmäkeskusteluissa. Mutta eihän sulla niihin pääsyä ole, kun et ole K/B shippaaja.
Olisi kyllä kiva jos Joksut menisi tuonne. Voisi yhdistää pienen kesälomareissun Oulun suunnalle samalla, muutoin ei tule siellä päin vierailtua. Ja Qstock olisi juuri Joksuille sopivaTe kaikki, jota halusitte Joksut Qstockiin muutama päivä sitten, aika aktivoitua ja käydä rustaamassa Joksujen nimi Qstockin instan kommenteihin. Qstock kyselee toiveita. Hopi, hopi.
Joksut on sanoneet, että vain pääkaupunkiseutu kiinnostaa ja on kannattavaa.Olisi kyllä kiva jos Joksut menisi tuonne. Voisi yhdistää pienen kesälomareissun Oulun suunnalle samalla, muutoin ei tule siellä päin vierailtua. Ja Qstock olisi juuri Joksuille sopiva
Kyse oli omista keikoista. Festarit on eri, koska niistä saa aina sen kiintiöpalkanJoksut on sanoneet, että vain pääkaupunkiseutu kiinnostaa ja on kannattavaa.
Sitten et vaan ole etsinyt tarpeeksi tai jutellut toisten shippajien kanssa riittävästiOlen todellakin.
Puhe oli kiertuesuunnittelusta silloin. Olihan ne nyt kesälläkin Ruissalossa, Cuxhavenissa ja Plovdivissa.Joksut on sanoneet, että vain pääkaupunkiseutu kiinnostaa ja on kannattavaa.
Mutteivat halua Suomessa korpeen festareillekaan hölmöläiset.Puhe oli kiertuesuunnittelusta silloin. Olihan ne nyt kesälläkin Ruissalossa, Cuxhavenissa ja Plovdivissa.
Jaa miksi ei? Korvessa noita niiden muitakin festarikeikkoja on ollut. Ja Qstockissa on esiintyneet mm. 30 Seconds to Mars, The Offspring, Suede ym. Ei ne mitkään kyläpahasen pikkujuhlat ole.Mutteivat halua Suomessa korpeen festareillekaan hölmöläiset.
On siellä toivottu Joksuja näköjään, sinne vaan!Aina saa toivoa ja laittaa ehdotuksia.
Mä niin ymmärrän. Tämähän on vasta viidenneksi suurin Suomen kaupunkin ja Finskikään ei lennä täältä maalta kuin noin yhdeksän kertaa päivässä sivilisaatioon. Tai hetknen..Mutteivat halua Suomessa korpeen festareillekaan hölmöläiset.