K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Koko JO on tutustunut jn perheeseen. Näkivät jo viisuissa, ei siinä mitään ihmeellistä ole. Sadien perheeseen on tutustunut vain Bojan. Ja Sadie on varmaan Sloveniassa esitelty Bn perheelle.
No eikö tuo nyt oo aika selvää että vain bojan on tavannut sadien perheen kun se on ainoa joka siellä on käynyt :D Ei se sellaisenaan tee siitä yhtään ihmeellisempää kuin pöyhösistäkään.

vierailija
Oih, eikös Nace maininnut ton lipsin suosikikseen? Ja kris puhui livessä siitä wembury mewsistä mikä kaiketi on toi mesto duhov, mutta se tais myöhemmin vaihtaa suosikin tähän ako togaan
Kris ainakin sanoi että ako toga saa sen itkemään. Nace ei ehtinyt sanoa lipsistä mitään mutta jan kysyi että siksikö kun se on personally attached, mihin nace vastasi että se pätee kaikkiin biiseihin mutta eniten tuohon lipsiin.

vierailija
Eli on ok kehitellä päässään bojanille suhdetta sadien kanssa mutta jos ne samat "argumentit" pätee johonkin muuhun, niin sitten kyse on itsepetoksesta?
Kun toisella henkilöllä on selvästi puoliso, joka on usein tapaamisissa mukanakin, niin onhan se ihan älytöntä kuvitella että B olisi esitelty siellä vanhemmille jonain vävyehdokkaana. Ihan selvää että ovat ystäviä. Jos S:llä olisi ollut koko ajan poikaystävä jonka kanssa olisivat henganneet yhdessä, niin ei kukaan kuvittelisi että heillä olisi B:n kanssa ollut jotain.

vierailija
Pöh, että toi ako toga voitti. Ei tuossa ollut mitään minulle, että osaakin tehdä tylsiä biisejä tämä bändi. Jos olisitte kaikki äänestäneet Lipsiä, ois sentään saatu poislaskettua / vahvistettua se, onko Schlager albumilla vaiko ei. Mitä tästä pätkästä nyt kukaan sai tai hyötyi? Ei mitään.

vierailija
Pöh, että toi ako toga voitti. Ei tuossa ollut mitään minulle, että osaakin tehdä tylsiä biisejä tämä bändi. Jos olisitte kaikki äänestäneet Lipsiä, ois sentään saatu poislaskettua / vahvistettua se, onko Schlager albumilla vaiko ei. Mitä tästä pätkästä nyt kukaan sai tai hyötyi? Ei mitään.
Niin no mehän ollaankin ainoita jotka äänestää :D

vierailija
Kun toisella henkilöllä on selvästi puoliso, joka on usein tapaamisissa mukanakin, niin onhan se ihan älytöntä kuvitella että B olisi esitelty siellä vanhemmille jonain vävyehdokkaana. Ihan selvää että ovat ystäviä. Jos S:llä olisi ollut koko ajan poikaystävä jonka kanssa olisivat henganneet yhdessä, niin ei kukaan kuvittelisi että heillä olisi B:n kanssa ollut jotain.
Mutta kun sellainen vävyehdokkaana esittely on todella tyhmä kuvitelma sadienkin kohdalla!

vierailija
Pätkän tosi mielenkiintoisen kuuloisesta biisistä ❤

vierailija
Eihän se lips voi mitenkään olla schlager.

vierailija
Ja se kuulostaa täysin kieli poskessa annetulta lausunnolta. Sen verran vetää överiksi, kun vertaa siihen, että kappaleessa se elämän rakkaus häipyy oksentavan kaverinsa kanssa eikä vietä edes yhtä yötä yhdessä.
Ihana muuten, että tääkin asia vahvistettiin biisissä, että ei ollut yhteistä yötä, ettei tarvitse siitäkin kuunnella harhaisten jankkarellojen jankkausta. Hyvä Bojan! Mies minun makuuni.

Yhteistyössä