vierailija
Nyt maahanmuutto, woke ja DEI vidduun ja tavallisten ihmisten sekä työläiset ykkösprioroteetiksi tai oikeistopopulismi voittaa jatkossakin. Sama Euroopassa!
kyllähän woke ja dei porukoillakin pitää saada ole oma puolueensaNyt maahanmuutto, woke ja DEI vidduun ja tavallisten ihmisten sekä työläiset ykkösprioroteetiksi tai oikeistopopulismi voittaa jatkossakin. Sama Euroopassa!
Demokraatit kannattivat aikanaan orjuuden säilyttämistä. Haluttiin siis pitää mustat työläiset työssä ilman palkkaa.Nyt maahanmuutto, woke ja DEI vidduun ja tavallisten ihmisten sekä työläiset ykkösprioroteetiksi tai oikeistopopulismi voittaa jatkossakin. Sama Euroopassa!
Vihreät on sopiva.kyllähän woke ja dei porukoillakin pitää saada ole oma puolueensa
joo mutta jenkeis ei oo vihreitäVihreät on sopiva.
Onhan siellä, heidän presidenttiehdokkaansa Jill Stein oli viemässä ääniä Harrisilta....joo mutta jenkeis ei oo vihreitä
vaikka oon aika joviaali niin tolle en antaisOnhan siellä, heidän presidenttiehdokkaansa Jill Stein oli viemässä ääniä Harrisilta....
Sai kai noin prosentin äänistä.
Näinhän se on, mutta vassarit eivät sitä tajua.Nyt maahanmuutto, woke ja DEI vidduun ja tavallisten ihmisten sekä työläiset ykkösprioroteetiksi tai oikeistopopulismi voittaa jatkossakin. Sama Euroopassa!
Ai ääntä?vaikka oon aika joviaali niin tolle en antais
Tuohan on ihan kuin Maria Ohisalo 30 vuoden kuluttua. Silloin sinulta ei Marialle enää heruisi (ääntä/työntöä/tippaakaan)?vaikka oon aika joviaali niin tolle en antais