K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ai trollit haukkuu K:ta, ketäs ne B:n haukkujat sitten on? Aika törkeetä haukkua täällä kaikki K fanit, kertoo enemmän sinusta
Haukkua kaikki K-fanit? Nyt menee niin villinä nuo sun omat tulkinnat, että en edes viitsi vastata. Tosin vauvallahan ajatellaan et kaikki K:ta haukkuvat on joksufaneja, ilmeisesti samalla logiikalla sitten tuokin.

vierailija
Kaikki tuntuvat kehuvan Ready to go biisiä, mutta muhun se ei tehoa. Ehkä vaatii pari kuuntelukertaa lisää. Yleensä K:n biisit ovat iskeneet muhun lujaa ja heti muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Autiomaa mun suosikki.
Hei, älä huoli vaikkei se koskaan uppoa, musamakukysymys hän se on! :D Ready To Golla on vähän erityylinen soundi kuin K:n tuotannolla yleensä, se on vähän enemmän "ajan avoautolla tyhjää moottoritietä aamusarastusta kohti tukka helmuten" kuin klubitamppausta tai teknobiitti.

vierailija
Ready to Go on jakanut aika vahvasti pielipiteet, tosi monella se on tosiaan noussut yllätyssuosikiksi, mutta olen myös nähnyt tosi monen sanovan että se on uusista biiseistä vähiten suosikki. Mutta hyvä vaan että K:n levyllä on niin paljon vaihtelua, kun vaikuttaa että melkein kaikille fanikunnassa on löytynyt se jokin biisi joka osui just omaan musahermoon!

vierailija
Hei, älä huoli vaikkei se koskaan uppoa, musamakukysymys hän se on! Ready To Golla on vähän erityylinen soundi kuin K:n tuotannolla yleensä, se on vähän enemmän "ajan avoautolla tyhjää moottoritietä aamusarastusta kohti tukka helmuten" kuin klubitamppausta tai teknobiitti.
Mulle tuli K:ta kuunnellessa jotkut ihmeen Flashbackit 90 luvulle ja Pandoraan. Vähän samalla tavalla olen kuulevinani kaikuja 90 luvun Suomi musiikista, kun kuuntelen Joksuja. Mitä lie vikaa mun aivojen synapseissa.

vierailija
Hei, älä huoli vaikkei se koskaan uppoa, musamakukysymys hän se on! Ready To Golla on vähän erityylinen soundi kuin K:n tuotannolla yleensä, se on vähän enemmän "ajan avoautolla tyhjää moottoritietä aamusarastusta kohti tukka helmuten" kuin klubitamppausta tai teknobiitti.
Mä tykkään kanssa RTG:sta, siin on jotenkin taas jotain uutta ja koukuttavaa ☺

vierailija
Mulle on rehellisesti sanoen ihan sama. Ei kovin kaukaa haettua kuitenkaan että olisi ollut mukana. Ne huhut oli kuitenkin tosi ikäviä heidän kannaltaan ja siksi ihan hyvä jos joku näkyminen jossain katkaisee niiltä huhuilta siivet.
joo. Mulle on kans ihan sama sinällään mutta täällä oli tosi ilkeätä juoruilua asiasta ja kun on mukana reissussa niin se kumoaa huhut ja juorut ja trollit voi painua hiiteen levittämästä ilkeitä perättömiä huhuja

vierailija
Ready to Go on jakanut aika vahvasti pielipiteet, tosi monella se on tosiaan noussut yllätyssuosikiksi, mutta olen myös nähnyt tosi monen sanovan että se on uusista biiseistä vähiten suosikki. Mutta hyvä vaan että K:n levyllä on niin paljon vaihtelua, kun vaikuttaa että melkein kaikille fanikunnassa on löytynyt se jokin biisi joka osui just omaan musahermoon!
Rakastan K:n musiikin vaihtelevuutta tämän genren sisällä! Enkä minäkään tykkää kaikista biiseistä, tälläkin levyllä on muutama jotka ei vaan ole mun juttu mutta jotka ovat monien muiden lemppareita (Kotkot, S=M, ICIP). Mutta K:lla on se jokin perustyyli joka tekee sen että suuri osa erilaisistakin biiseistä kolahtaa omaan makuuni (ehkä se on se drum&bass tausta, koska se on K:n yhteinen tekijä Joostin musan kanssa ja hänenkin tuotantonsa uppoaa meikäläiseen laajasti). Ja siitä perusvibasta K tiimeineen ammentaa niin virkistävän erisuuntaisia kokonaisuuksia, mutta jotka erilaisuudestaan huolimatta kuitenkin kuuluvat samaan "settiin".

vierailija
joo. Mulle on kans ihan sama sinällään mutta täällä oli tosi ilkeätä juoruilua asiasta ja kun on mukana reissussa niin se kumoaa huhut ja juorut ja trollit voi painua hiiteen levittämästä ilkeitä perättömiä huhuja
Mä luulen, että osa ihmisistä ei lopettaisi juoruilua, vaikka K kertoisi olevansa parisuhteessa naisen kanssa. Jotkut vaan jäisivät odottamaan vihjeitä siitä, että onko tullut ero vai ei. Se pahantahtoisuus ja kateus on joskus niin käsinkosketeltavaa.

vierailija
Mä luulen, että osa ihmisistä ei lopettaisi juoruilua, vaikka K kertoisi olevansa parisuhteessa naisen kanssa. Jotkut vaan jäisivät odottamaan vihjeitä siitä, että onko tullut ero vai ei. Se pahantahtoisuus ja kateus on joskus niin käsinkosketeltavaa.
no eikse vähän niinku jo sanonutkin niin siinä Apu-lehden haastattelussa🤔. Sen suorempaan ei varmaan tule asiaa sanomaan. Ja hyvä jos edelleen jaksaa kulkea mukana keikoilla. Ei varmasti kulkisi jos ei olisi suhde kunnossa

vierailija
Keitäs ne B:n haukkujat sitten ovat?
Musta näyttää että siellä on pari, ehkä muutama henkilö jotka suorastaan inhoaa B:tä. Silloin kun se B:n haastattelu (Janan tekemä) tuli, joku riehui koko illan pettymystään kun Suomea muka oli haukuttu, vaikka B kehui Suomea siinä samassa haastattelussa. Ehkä joku samantyyppinen pettynyt henkilö siellä kirjoittelee nytkin ja on heitä useampi kuin yksi. Se mikä mua vaivaa eniten, on se, ettei muut välitä yhtään ja usein myös yläpeukuttaa. B ja joksut kiinnostaa siellä vain silloin kun heidät voi positiivisesti yhdistää K:hon. On siellä myös joitakin Joksujen puolustajia mutta aika vähän kuitenkin. Ihmettelen tätä siksi kun ajatus olisi, että se on yhteisketju, missä tykätään molemmista.

vierailija
Ai että, onkohan K:lla nyt jo ikävä Euroopan klubeja joissa kaikki reivaa takarivejä myöten vaikka eivät edes tietäisi biisejä, kun se nyt joutuu taas kiertelemään näitä marraskuisen Suomen ihania pikkukaupunkien hotelliravintola-keikkapaikkoja kuten Suomen musaskenessä kuuluu tehdä. Vai onkohan fiilikset vaan kotoisan leppoisat kun edes suihkut toimii, ruoka on tuttua ja pääsee kotiin nukkumaan.

vierailija
Ai että, onkohan K:lla nyt jo ikävä Euroopan klubeja joissa kaikki reivaa takarivejä myöten vaikka eivät edes tietäisi biisejä, kun se nyt joutuu taas kiertelemään näitä marraskuisen Suomen ihania pikkukaupunkien hotelliravintola-keikkapaikkoja kuten Suomen musaskenessä kuuluu tehdä. Vai onkohan fiilikset vaan kotoisan leppoisat kun edes suihkut toimii, ruoka on tuttua ja pääsee kotiin nukkumaan.
Voihan se olla että molemmissa on puolensa 😄

vierailija
No toihan oli vielä oudompi eli ei uppoa kyllä.
no oli toi nyt tosissaan toi kirjoittaja tai mutta mukana hän kulkee edelleeen ja hyvä niin. Luuletteko te oikeesti että Kärtsä ois noin onnellisena ja iloisena vetänyt Euroopan kiertuetta ym ym jos takana olis tuore ero?? Ei tosiaan. Se kertoo siitä että asiat on kunnossa myös kotirintamalla

Yhteistyössä